![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#29441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie heren waarvan we momenteel het faillissement aan het afsluiten zijn.
![]() |
#29442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest de Krim ( of misschien ook Donbas) in gevaar komen zullen ze niet alleen dreigen maar ze ook effectief gebruiken. Dit wordt beschouwd als Russisch grondgebied. De VS zouden ook dreigen met kernwapens moest wat zij beschouwen als hun grondgebied in gevaar komen, net als Israel moest Jerusalem in gevaar komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast, de russen zijn geen libertariers, en het westen evenmin. Maar ik wil wel meehelpen en meedenken om een pragmatische oplossing en uitweg voor alle partijen te zoeken.
![]() |
![]() |
#29444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom vindt u dat Rusland wel recht heeft om soeverein beslissingen maken en ex SU staten niet? Dat terwijl veel ex SU staten effectief existentieel bedreigd waren in de periode dat ze (gedwongen) deel uitmaakten van de SU... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29445 |
|
![]() Excuseer?
![]() |
#29446 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een klein vogeltje kwam daarnet toeteren dat de 'restanten' van de Russische 'roemruchte' 1st Guards Tank Army zich compleet zouden teruggetrokken hebben uit de Kharkiv regio.
Dit is één en van de meest prestigieuze eenheden in het Russische leger, terugdaterend naar 1942. Ze zijn verantwoordelijk voor de verdediging van Moskou zelf en moesten tegenaanvallen uitvoeren in het geval van een NAVO-invasie. Vooral de quote onder het embleem in het Wikipedia artikel doet glimlachen : Destroyed in Ukraine 2022 https://en.wikipedia.org/wiki/1st Guards Tank Army |
![]() |
![]() |
![]() |
#29447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beseft toch zelf hoe absurd die redenering is? Dus als de VS vanaf morgen Kiev als Amerikaans grondgebied beschouwd (gaat natuurlijk nooit gebeuren, het is een hypothese), vindt u dan ook dat de VS dan kernwapens mag inzetten vanaf dat Kiev wordt bedreigd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote meerderheid van de bevolking in Rusland EN (dit is het verschil met Oost-Jerusalem) de lokale bevolking beschouwt dit als deel van Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29452 | |
|
![]() Citaat:
Poetin heeft zijn langste tijd gehad. De vraag is niet of Poetin vertrekt , maar wanneer hij vertrekt. Voor Rusland wordt het een ramp om deze oorlog te verliezen. citaat Trouw: Voor de zogenoemde ‘realisten’ in het Westen die Oekraïne van meet af aan opriepen om Poetin tegemoet te komen, moet het verloop van deze oorlog een breinbreker zijn. Ze hebben de kracht van de Oekraïense moraal onderschat, evenals de westerse bereidheid om Oekraïne militair te hulp te schieten, wat uiteindelijk ook een kwestie van moraal is. Ik ga geen voorspellingen doen, maar ik zie niet hoe Rusland nog werkelijk succes kan boeken. Zelfs als het miserabele Russische leger het initiatief zou kunnen hernemen, is niet goed voor te stellen hoe een bezetting van miljoenen opstandige Oekraïners ooit goed zou aflopen voor Moskou. Er zijn, met andere woorden, geen goede opties voor Vladimir Poetin. En we moeten vrezen dat hetzelfde geldt voor zijn land. De gruwelijke oorlog – ook voor Russische militairen – leidt op korte termijn tot ijzeren macht voor Poetin, maar ondergraaft op de langere termijn zijn troon. Valt die om, dan dreigt ook de staat te sneuvelen. Politiek wetenschapper Janusz Bugajski, woonachtig in Washington, ziet dit als het slotakkoord van het ondergaande Sovjetrijk. ‘De Russische Federatie is niet in staat geweest zich te ontwikkelen tot een natiestaat, een civiele staat of een stabiele imperialistische staat’, schrijft hij. ‘Rusland glijdt af naar ontbinding.’ Poetin dacht een rijk te herstellen, het omgekeerde lijkt te gebeuren. https://www.trouw.nl/opinie/het-eind...land~b79d4034/ Laatst gewijzigd door cato : 13 september 2022 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okeeejj... nu nog wat NWO bullshit en een portie Rotschildt of Soros of de Illuminati erbij ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29455 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk als Trump verkozen wordt of Le Pen veel stemmen haalt, of de brexit, of Schotse en Catalaanse nationalisten vrijheid willen voor hun volk, is dat allemaal de schuld van de Russen. In DAT geval gelooft u wel met volle goesting in complot theorieen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29458 | |
|
![]() Citaat:
Er kleine doch niet te negeren tactische overwinning van de oekrainers, en alle propaganda-registers worden compleet opengetrokken.
![]() |
![]() |
#29459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd grappig hoe de Rusland-fans het enerzijds geen enkel probleem vinden om Oekraïne als nazistisch te omschrijven, maar anderzijds overal een Joods / zionistisch complot in zien.
|
![]() |
![]() |