![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge het verklaren? De enige verklaring is dat ze een hologram is.
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden: tonnen en tonnen gedetailleerd materiaal, door duizenden mensen "allemaal fake". Een zot post een youtube filmke "Ah, dat geloven we, natuurlijk is de maan een hologram". "kritische geest". Laatst gewijzigd door patrickve : 13 september 2022 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen grotere bedriegers dan westerse grootmachten, zelfs als ze een halve waarheid delen is dat enkel en alleen om daarop een hele leugen te bouwen. Omdat ze zelfs fish eyes gebruiken om een curvature te benadrukken, is het dus zeer plausible dat de aarde plat is. “Logica”.
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slang en haar kennis is een zeer echt fenomeen.
Superecht bewijs: https://m.youtube.com/watch?v=yyUrw8TJDHM
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Space, natuurwetenschappen, geschiedenis edm = doctrines des duivels die ons misleiden om tot consumeren aan te zetten, opdat onze mannen verwijfden en vrouwen het beest begonnen te berijden. Repent. For the time is at hand. Klik op de laatste youtube die ik deelde, alles zal duidelijk worden.
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar die eerste zekerheid die ik poogde.
Op Mars schijnen ook seismische bevingen te worden gemeten met tijdsduren van deze op de Maan. Ik heb enige moeite om dat te snappen. Voor de Aarde koppelen ze die tijdsduur aan de kracht van de beving. Hoe krachtiger (Richter schaal waarde), hoe langer die kan(?) duren. De krachtigste duren tot 6 min. Maar diezelfde vuistregel (?) zou niet opgaan voor Maan en Mars, want bvb die Saturnus V derde trap(pen?) die ze lieten inslaan, meer bepaald deze van Apollo 13 (de eerste bij welke dat werd gedaan), dit is het meest gedetailleerde artikel dat ik vond totnogtoe: https://www.popsci.com/does-moon-sound-like-bell/ En daar staat een uitleg: op Aarde bevatten de materialen een aandeel water, dat de energie van trillingen absorbeert, en die zo rapper doen uitsterven. Ik snap die uitleg niet. Water is immers nauwelijks tot niet samendrukbaar. Hoe kan het dan trillingsenergie absorberen? Nog een verhaal gevonden inzake die derde trappen: https://astronomy.com/news/2020/05/h...urned-to-earth Das ook een rare. Klaarblijkelijk zou de derde trap van Apollo 12, die dus naar de Maan stuwde, daar in een baan kwam, die baan later weer hebben verlaten terug naar een baan rond Aarde. Om die dan ook te verlaten en een baan rond de zon in te nemen. Om die dan weer te verlaten en terug te keren naar een baan rond Aarde. Die ie intussen weer heeft verlaten en ie zou nu in 2040 terug verwacht worden. Ie werd ontdekt door een amateur astronoom, dan nog. De spectrografie toonde pigment titaniumdioxide, en eliminatie van andere lieten Apollo 12 over. Zelf wisten ze dat dus zogezegd niet. Ze moesten het vernemen via de ontdekking door een amateur astronoom. De derde trap van Apollo 13 werd opzettelijk gecrasht op de Maan. Een krater van 30 meter, en trillingen die dus zo lang duurden, volgens bovenstaande uitleg zou dat dus komen door de afwezigheid van water in gesteenten, aldaar op de Maan (en Mars), in tegenstelling tot op Aarde. Hoe water trillingsenergie kan absorberen, is me niet duidelijk. Energie kan niet vernietigd worden, enkel omgezet. Als water niet kan worden samengedrukt, is er geen beweging. Ook geen temperatuursstijging. Het enige dat water en elke vloeistof kan, is bewegen, dus omzetten naar bewegingsenergie. Maar het water binnen materialen is niet "vrij" om te bewegen - het zit opgesloten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik dacht dat bij de ruimtewedloop de Russen de bovenhand hadden, tot die bemande maanlanding. Mij leek die maanlanding zelf niet zo'n onoverkomelijk probleem, maar ik zat steeds met dat idee van de quasi onmogelijkheid om op te stijgen vanaf de maan waar geen atmosfeer aanwezig is, & terug op aarde te geraken met dat onbenullig klein ding waarmee ze geland waren. Ik.zou die beelden toch eens graag integraal willen zìen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Space is fake, zelfs de foto’s van aarde zijn fake.
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die uitleg wordt daardoor geelimineerd, er zou duidelijk verschil moeten zijn in de uitdijingstijden naargelang waar de aardbeving.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Een raketmotor werkt door de actie = -reactie van de uitgestoten deeltjes. Je gooit heel hard CO2 en water uit de achterkant van je raket waardoor de raket zelf ook gaat bewegen. De aanwezigheid van een atmosfeer kan iets helpen met kracht leveren doordat je als secundair effect druk opbouwt, maar zodra je een beetje snelheid hebt remt een atmosfeer je vooral af. Ik heb de berekeningen niet gedaan, maar ik vermoed dat ze juist meer power nodig hadden gehad had de maan een fatsoenlijke atmosfeer gehad.
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Maar goed, waar ben ik hier helemaal mee bezig. Het punt van een complottheorie is helemaal niet of naar de maan reizen werkt. Er zijn weinig mensen die beginnen met geloven dat de maanlandig nep was omdat het te moeilijk lijkt. Het komt meer vanuit een inherent slecht beeld van de medemens. Tienduizenden mensen, medewerkers van NASA, aanleverende bedrijven, concurrenten en onafhankelijke experts die kunnen snappen wat er hoort te gebeuren, alle sterrenwachten en anderen met middelen om lanceringen enige tijd te volgen ter wereld, ze zijn allemaal kwaadaardig en ze moeten allemaal mij hebben. Step 2: ??? Step 3: profit. Daar komen de meeste van dit soort zaken toch op neer. Ik kan helaas niemands mensbeeld veranderen met een discussie over astronauten die het leuk vinden om op de maan te zijn (wie had dat gedacht?) of ruimteschepen die werken zonder een atmosfeer (wanneer zou dat ooit van pas kunnen komen?).
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat denk je hier van? https://m.youtube.com/watch?v=wtDClTHpPrE Die flat earthers gaan nog gelijk krijgen in the long run.... ![]()
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Dat, maar voornamelijk domheid. En ook een beetje vervolgingswaanzin. En ook, als excuus voor het eigen falen.
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Wat dat betreft komt de opmerking van Cufi dat de flat earthers nog gelijk gaan krijgen op het perfecte moment. Flat earthers zijn van dat soort mensen. De Bijbel moet in een specifieke letterlijke interpretatie gelijk hebben, want dan is de hele wereld tegen ons. Zelfs de sterrenwacht van het Vaticaan. Het is een "goede" manier om een hatelijk wantrouwend mensbeeld te koppelen aan een levensstijl waarin je je huis uit durft te komen, en waarin je meer durft te eten dan enkel brood dat je zelf gebakken hebt van graan dat je zelf gekweekt hebt op zolder onder een hittelamp zodat niemand eraan heeft kunnen zitten. Hier een eerdere poging van mij om dit fenomeen te doorgronden en omschrijven.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 september 2022 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |