![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#29661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben wel degelijk vordering gemaakt toen stonden ze nog op 30 km. van de voorsteden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans grapjes genoeg te verzinnen over de ouwe heks. Charles straalde iets uit in de zin van "eindelijk". Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals hierboven aangegeven door westerse mimitaire experten, tijd is in het voordeel van Rusland, Oekraine kan dit niet lang meer volhouden. Daarom dat ze bereid zijn duizenden soldaten op te offeren voor een beperkt offensief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze proberen vergeefs te stoken tussen Rusland en China, die alliantie zien ze absoluut niet zitten. Veel waarschijnlijker dat XI het had over de poging tot kleurenrevolutie de afgelopen winter, waarna Kazakhstan Russische troepen inviteerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ursula Vonder Leugen, zoals verwacht, heeft helemaal niets concreets voorgesteld om miljoenen Europese gezinnen en bedrijven te redden die in gevaar komen door de gevolgen van haar ondoordachte politiek. Gewoon wat blabla waar uiteraard niets van in huis zal komen, want zelf staat ze ook op de payroll van BIG BUSINESS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland heeft nu eenmaal een belachelijk regime. Ermee lachen (als een boer met kiespijn, toegegeven) is de enige intelligente overblijvende optie. Triestig voor die sukkels van overige Rusland bewoners, ook waar. Soit, c'est la vie.
![]() |
![]() |
#29667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen tenenkrommende verslagen dagen op een rij van het lijk van een overleden stokoud mens, vergezeld van allerlei carnavalsfiguren, dat van her naar der gesleurd wordt, met langs de kant van de weg mensen die in zwijm vallen "omdat de queen zoveel voor ons gedaan heeft". (de queen was een van de rijkste mensen ter wereld, terwijl de gemiddelde Brit het steeds moeilijker krijgt om rond te komen, en dan hebben we het nog niet over de ex-kolonies die de Britten leeggeplunderd hebben, onder meer om nog meer paleizen te bouwen voor deze familie extreme profiteurs). Persoonlijk zou ik nog liever eer betonen aan Pablo Escobar dan aan "de queen".
Misschien eens een goed idee voor de Russen: "the death of Elisabeth". Alle hoogtepunten van haar bestuursperiode (zoals de genocide in Kenia, de extreme hongersnoden in Indië, de oorlogsmisdaden zowat op alle continenten, etc. en natuurlijk ook sappige persoonlijke verhalen van hoe de oude heks princes Diana kwelde, etc. ) samengevat in een grappige film.(hopelijk grappiger dan The Death of Stalin", een film waar geen enkele Rus aan meewerkte en met zulke extreme cliche's van hoe Russen horen te zijn volgens de Angelsaksische bril, dat dit op zich het enige, onbewust grappige was aan heel die film. Als de Russen een film maken over Britse oorlogsmisdadigers, dan zal het een film zijn met Britse acteurs, in het Engels, gemaakt door een Britse of Amerikaanse regisseur, liefst Oliver Stone natuurlijk, die daar zeker open voor zal staan) Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De begrafenis van Gorbasjev verliep sereen en zonder poespas. Vanderleugen met de echtgenote van dictator Zelensky in het Europees parlement, VEEL belangrijker natuurlijk dan onze bedrijven en burgers redden van het failliet door onwezenlijk hoge energiefacturen. Over een belachelijk regime gesproken... U woont in Hong Kong, vroeg of laat worden daar de laatste resten van het Britse kolonialisme weggespoeld en wordt dit een trotse Chinese stad. Hopelijk dan ook een taaltest voor wie er woont. Aanpassen en de taal spreken, of opkrassen! Daar zijn jullie rechtse Vlamingen toch voor? Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de rest van 't gelul betreft: Echt gij leeft met je enkele Gedanken in een andere Gulag dimentiedementie.
![]() |
![]() |
#29670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Trump betreft geef ik toe dat het grootste deel van de media tegen hem was en hem probeerde kraken. Dit is omdat hij een outsider is, weliswaar met veel geld, maar toch iemand die de traditionele financieel-economische elite die het Westen al heel lang controleert, niet vertrouwt. Al de rest is bullshit (langs beide kanten) om de massa de indruk te geven dat ze iets te zeggen hebben en dat ze een keuze hebben (ze hadden een keuze tussen een miljardair en een miljonair die gesteund wordt door de 1 % rijksten). Veel mensen met uiterst-rechtse, racistische gedachten zoals U zijn dikwijls gewoon arbeiders met een lage salaris of pensioen. Ze worden opgezet tegen anderen die uitgebuit worden door de super rijken, "het is allemaal de schuld van de moslims", "het is allemaal de schuld van de Russen", "het is allemaal de schuld van de negers". Zolang niemand maar de vinger wijst naar de rijkste 1% die alles manipuleert en controleert. Voil?* een initiatie "marxisme voor dummies" die U helemaal gratis krijgt van mij. Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 03:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke begrafenis was er duurder en extravaganter, die van Kim Yung Il of die van queen Elisabeth? Terloops wordt ik er ook van beschuldigd dat ik dement ben, omdat ik het niet eens ben met jullie politieke standpunten. (trouwens ook een overtreding van het forumreglement) Dus andersdenkenden opsluiten in psychiatrische instituten? Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 03:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chinese journalisten zijn actief langs beide zijden van de Frontlinie, in het Westen krijgen mensen alleen zorgvuldig geregisseerde eenzijdige propaganda te zien. Maar wees gerust meer en meer mensen worden wakker, en de koude winter zal er nog veel meer wakker maken. Eigenlijk is de huidige crisis net goed, de westerse media toont het ware gelaat en verliest geloofwaardigheid.
Laatst gewijzigd door tomm : 15 september 2022 om 03:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is trouwens waarschijnlijk de reden. Die "rotzooi" is harder gewend dan de reguliere Russische soldaat he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat het voor ons veel zinvoller is om uiteindelijk Oekraine, helemaal stukgemaakt door de Russen en de Oekrainers zelf, aan de Russen te laten. Het moet gewoon dienen om de Russen eerst enorm veel middelen tegen aan laten te gooien, en er zeker van te zijn dat er ginder nergens nog 2 stenen op elkaar liggen. DAN mogen ze het hebben, dat zal veel beter zijn dan dat wij daar moeite moeten insteken. De bedoeling van gans dat gedoe is toch tenslotte om de Russen uit te putten he, niet om ergens een half soort Russen te helpen. Maar het spreekt vanzelf dat zoiets niet kan gezegd worden om het kanonnenvlees niet te ontmoedigen he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2022 om 05:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zie je wel dat het ook kort kan ![]()
![]() |
![]() |
#29678 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus als Xi voor zijn bezoek aan Tokayev in Kazakhstan spreekt over buitenlandse inmenging lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat hij het zou hebben over Rusland maar integendeel over degenen die verdacht worden in Kazakhstan een kleurenrevolutie coup mee te helpen organiseren. Ik vermoed dat de Angelsaxische journalist dat eigenlijk wel weet gezien haar ervaring in Kazakhstan. Maar het is niet de eerste keer dat de westerse main stream pers (die Lillis schrijfsels publiceert) poogt een indruk te geven van onenigheid tussen Rusland en China, passend in een verdeel en heers politieke strategie. Uw verdere speculaties rond Kazakhstan hier boven ook in die richting. Meer wishfull thinking dan iets gebaseerd op feiten. Laatst gewijzigd door Bach : 15 september 2022 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een stadje van 70.000 inwoners. Leuven heeft ook geen voorsteden he.
![]() |
![]() |
#29680 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is maar 1 mogelijkheid voor Poetin om zijn volk te dienen en dat is zo snel mogelijk een einde te maken aan die oorlog. |
|
![]() |
![]() |