![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20220915_91654476
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ze hangen het heilig boontje uit.
Ge kunt U al indenken wat voor mensen dat dat zijn, die wachten tot het bedrijf failliet gaat, in plaats van nu al een nieuwe job te zoeken. Ze zijn helemaal niet begaan met de klant, ze willen dat het failliet gaat. Het is zelfs niet onmogelijk dat ze de installaties zelf gesaboteerd hebben.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de bedoeling ?
Als voedsel onveilig wordt bewaard dan is dat een punctueel probleem. Goed dat het wordt aangeklaagd, maar dat is het dan ook zowat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ![]() Van mij mag het failliet. Ik heb niks met de Makro te maken. Ik wil enkel de hypocrisie van de vakbond en de werknemers aantonen. "We zitten in met de klant" Neen, begot, ze zijn in staat om de klant te vergiftigen om sneller op prepensioen te mogen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb de afstandsbedieningen van rolbruggen verbergen. Zogezegd "verloren gelegd".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is zelfs niet onmogelijk dat ze de installaties zelf gesaboteerd hebben.
Dit is wel een heel grote beschuldiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Toch,
in de reacties lees ik vooral wantrouwen jegens de werknemers en een te optimistisch vooruitzicht voor hun toekomst mocht het bedrijf hierdoor schade oplopen. Het voorval wijst ook op een slechte communicatie tussen bedrijfsleiding en personeel. Dat is niet uitzonderlijk maar wel onhandig. Meer specifiek, ik neem aan dat in be gezondheidsinspectie de taak heeft om bedrijven die bederfelijk voedsel bewaren jaarlijks een aantal keren onverwachts te bezoeken om de temperatuur te meten in de koelkasten en vriezers. In Nederland is dat al 60 jaar verplicht. Personeel hoeft niet naar de pers te stappen. Heeft de inspecteur zitten slapen? |
![]() |
![]() |