![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch als het gaat om een cisgender die zijn fluit laat verwijderen. Hoe dat heet als een cisgendervrouw zich laat dichtnaaien weet ik niet, of een transvrouw of transman of nonbinaire of ... die voor nulificatie gaan ... ik hoef het ook niet te weten, voor mij heet het allemaal waanzin.
Men koos vroeger niet om eunuch te zijn. De moslims sneden de pikken van hun zwarte slaven zodat ze zich niet konden voortplanten. Negen op tien zwarten stierven daarbij een verschrikkelijke dood. Een van de redenen waarom er in het midden oosten geen zwarte gemeenschappen zijn, de andere de infanticide op de baby's van de zwarte sekshuishoudslavinnen. Maar blijkbaar hoeven de moslims zich daar niet voor te excuseren of te schamen want voor de wokes zijn alleen witte westerlingen slecht.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 19 september 2022 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, een mes in een Van Gogh steken is vandalisme. Een mes in een moslim steken is "andere kunst". Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2022 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men kan doen is begrensd door wat men als consensus aanvaardt, of wat men door superieur geweld kan doen uiteraard. Wat men als ideeen propageert, is uiteraard vrij, en kan de inspiratie zijn om als volgende consensus te gelden. Maar hier hadden we het over de vrijheid van de kunstenaar om zijn kunst te tonen, te propageren en dergelijke. Het gaat hier dus over het propageren van *ideeen*. En jij kwam af met het beschadigen van andermans' kunst. Dat is niet echt hetzelfde he. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2022 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mensen die je aanhaalt doen dat vrijwillig. Ge hebt daar geen last van Vlad. Wind je niet op, dan leeft ge langer.
![]() |
![]() |
#1746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 |
|
![]() jaja, internetklavierkrijgers die van slag zijn door de *bekijkt nota* huidskleur van een fictief tekenfilmpersonage
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 19 september 2022 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wind mij niet op maar jij wel want jij wordt steeds persoonlijk. Je bent aan het projecteren vrees ik. De wokewaanzin daar heeft iedereen last van. Het kost onze samenleving middelen en tijd. Denk maar aan alle bedrijven en overheden die nu diversiteitsdiensten hebben, de zorg die nog meer overbelast wordt, scholen die daar tijd in steken ipv van in lesgeven, kinderen die van jongs af aan het twijfelen gezet worden in een wereld die nog niet moeilijk genoeg is, .... om nog maar te zwijgen van hoe men mensen die het daar allemaal niet mee eens zijn probeert zwart te maken (oeps ![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 19 september 2022 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Echt Vlad, chill toch eens. Ik ben helemaal niet persoonlijk. Als het niet is om te vergelijken, dan vraag ik me wel af waarom ge het aanhaalt. Soit, opnieuw, laat die mensen doen. Windt u daar nu toch niet over op. Ge hebt daar geen last van. Gij zijt "onze samenleving" niet. In onze samenleving zijn er veel mensen die dingen doen die ik niet zou doen, maar ik wie ben ik om hen te verbieden te doen wat ze doen als wat ze doen totaal niks te maken heeft met u of met mij. Dat bedrijven diversiteitsdiensten hebben en wat dan ook heeft daar niks mee te maken.
![]() |
![]() |
#1750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekende Amerikaanse voorvechter voor homorechten, Fred Sargeant, aangevallen door transactivisten.
![]() |
#1752 |
Minister-President
|
![]() Heel de corona-waanzin hebben we ook te danken aan aan de wokeness. Het zijn debiele drogredenen als "ge moet u vaccineren om de bomma te redden" die tot dat onnozele CST hebben geleid. Wokeness is de grote vijand van dit decennium en moet met alle middelen bestreden worden dat we hebben.
![]() |
#1753 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1754 |
|
![]() ah, het “rode gevaar” van deze tijd... altijd handig, zo’n inhoudsloos labelke, waaronder we echt alles kunnen catalogeren dat ons niet aanstaat, en waar we verontwaardigd over moeten zijn en vooral “tegen moeten strijden”
jfc, tis 2022, niet alles is wij-tegen-zij
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 20 september 2022 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ach, komt wel goed. Mensen moeten gewoon nog wa wennen...
![]() |
![]() |
#1756 |
|
![]() als ik zie hoe open-minded en (trigger-warning!) inclusief mijn kinderen zijn, natuurlijk door al die woke indoctrinatie op school, dan twijfel ik daar niet aan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de VS stuurt men de kinderbescherming naar de ouders wanneer de kinderen denken dat ze van een ander geslacht zijn en de ouders het er niet mee eens zijn, of willen dat ze wachten, om ze te dwingen mee te gaan in de misschien tijdelijke vlaag van waanzin van het kind.
Dan krijg je dit.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 21 september 2022 om 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 21 september 2022 om 05:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ze heeft waarschijnlijk ook nog een klokkenspel tussen zijn benen hangen.
![]() |