![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#30361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enen verdedigen hun land ,en de anderen dus, uw grote vrienden zijn de agressors he... ![]() ![]() ![]() En die laatsten schijnen een klein beetje volk tekort te komen ... Die zijn dus veranderd in meststof op de Oekraïense akkers... Ach kom , dan dienen ze tenminste nog voor een goed doel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu beginnen de dromen hé , ze konden het al eerst niet met hun getrainde manschappen, en nu denk jij dat het wel zou gaan lukken met een stel amper getrainde soldaten die géén sikkepik ervaring hebben .... En dat met een ongetraind leger ,meer invallers dan beroepssoldaten ... Dat gaat goed komen hé... Met duizenden gaan die nieuwe recruten worden afgeslacht ... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 september 2022 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30363 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30364 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bon, goede zaak dat je tenminste voorstander bent om Russische dienstweigeraars hier hartelijk te verwelkomen. Ik vind dat persoonlijk ook een goed idee. Laat de laatste brains die Rusland nog heeft maar wegvloeien, dan is het straks helemaal een 3e wereld land en is het rapper gedaan
![]() |
![]() |
#30365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ma bon, gij dus ook fan om de Russische dienstweigeraars een reddingsboei te gooien. Goed! Nu maar hopen dat Rusland geen muur of zo gaat bouwen om haar mensen thuis te houden, stel u voor dat zoiets gebeurt........
![]() |
![]() |
#30366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hebben we het niet alleen over al die zogezegde pro-russen die daar wonen als mede het gebied dat te krijgen maakt met de fall out van dat tacktisch kernwapen hé... Denkt ge dan nog dat die pro russische stemmers nog gaan akkoord gaan als ze de kans lopen om uiteindelijk een russisch tacktisch kernwapen op hun eigen hoofd dreigen te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk en Duitsland weten dat het Washington en Londen zijn die dit conflict willen. De boodschap moet bijgevolg de volgende zijn: "Zet die afstandsbediening af waarmee jullie keien laten vechten ... en als jullie dat niet willen doen smijten we jullie buiten ... uit het hele Euraziatische Supercontinent".
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 september 2022 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een zever staat hierboven ook alweer ....
Kom op ,ga persoonlijk daar een einde aan maken hé.... De Poet heeft nog extra kanonnenvlees nodig om zijn droom van een groot-russisch rijk te bekomen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een enorm aantal vielen ze rusland binnen, meer dan 800000 dacht ik. En voor een stuk lukte dat tot de rus met enkele miljoenen terug duwde. En met veel meer wapens want de burgers die niet vochten mochten tanks bouwen. Duitsland bouwde 1 tank op dezelfde tijd dat de russen er 4 bouwden. En eerlijk gezegd met de weinige gasvoorraden dat we hebben zullen we geen voldoende ijzer kunnen smeden om hun bij te houden. Dus tanks bouwen zal niet snel genoeg gebeuren.
![]() |
![]() |
#30370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij begint Eur-Azië in Lissabon en eindigt het in Vladivostok. Het is mijn mening dat het enkel de Angelsaksen zijn die tegenhouden dat er vanuit Europa constructief gepraat wordt met zowel Rusland, en ook met China waarmee de Angelsaksen de spanningen enorm aan het opdrijven zijn. Welk beeld van de toekomst hebt u in een wereld waarin een overzeese mogendheid ons komt vertellen wat we mogen en wat we niet mogen? Met wie we mogen praten en met wie niet.
![]() |
#30371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Destijds dienden ze vooralleerst terug te trekken tot de Duitse bevoorradingslijnen het niet meer konden bijbenen, ze hadden immers genoeg diepte wat land betreft ,en pasten daarbij de verschroeide aarde tacktiek toe.... Ze zaten destijds niet in met hun eigen volk wat die verschroeide aarde tacktiek betrof ,maar waren enkele jaren later wel des duivels als de Duitsers dezelfde tactiek toepasten op hun terugtrekkingen.... Maar nu zitten we met een omgekeerd feit hé , de rusky's zijn de agressors die een soeverein buurland binnenvallen , én waarbij hun aanvoerlijnen tot het uiterste gerekt worden.... Kortom gezegd ,ze hebben géén pest geleerd wat tactisch én strategisch inzicht betreft sinds wereldoorlog II.... Laatst gewijzigd door Svennies : 24 september 2022 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om wat tegengewicht te bieden hebt een Ségolène Royal (bijvoorbeeld) nodig, die weet hoe het werkt in de kringen van de macht en de MEDIA, om eens een ander geluid te horen in die journaals.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 september 2022 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt daar hier géén last van hé... Hier bent u vrij om te komen verkondigen wat u wil , zelfs de grootste onzin wordt niet bestraft hé.... Nu moet je in jouw heilstaat dat eens een keer gaan proberen om anti russische berichten te gaan posten... Hoeveel uren zal je dan nog van je vrijheid mogen genieten, en dit in tegenstelling tot hier waar je vrijelijk je pro-russische praatjes ongestraft mag blijven verkopen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig toch dat zulke stellingen géén pijn doen hé... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zou handen tekort komen om te krabben hé....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pro dit contra dat. Bestraffen. Praatjes. Het zijn woorden die ik liever niet gebruik. Ik probeer alleen pro-Europese standpunten in te nemen.
![]() |
![]() |
#30377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het echt tot een wereldwijd conflict komen kan het leven van 2/3 van de werelbevolking beëindigd worden.
Maar euh, mogelijk is dat de prijs die de Angelsaksen ervoor overhebben om het zogenaamde unipolair moment te bewaren. Overal in de overzeese wereld vuurtjes aanstoken. Dat kost voor hen niet veel, he.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 september 2022 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel die Russen in eigen land grote kuis te houden i.p.v. jullie te komen ambeteren nadat ze gedurende een eeuw het door hen o zo vermaledijde Westen hebben vergiftigd, niet alleen met hun zat gewauwel en gedrag.
![]() |
![]() |
#30379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik daar nada, zilch probleem mee.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 september 2022 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
No regrets: work hard & live hard. Fuck the Russians en hun sissies waar ook ter wereld.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 september 2022 om 01:38. |
||
![]() |
![]() |