Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2022, 22:49   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
T'is toch waar?

Ik ben tegen de maatregelen en opeens ben ik een antivaxxer, dat is van hetzelfde. Ik heb niets tegen goeie vaccins die nuttig zijn, alle steun. Het is gewoon een vorm van demonisering en kleinering, een gebruik die onwaardig zou moeten zijn voor een politieker of wetenschapper.

Maar OK, het is wel een goeie manier om de echte politiekers en wetenschappers te ziften van de fake, dat wel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 23:00   #62
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
T'is toch waar?

Ik ben tegen de maatregelen en opeens ben ik een antivaxxer, dat is van hetzelfde. Ik heb niets tegen goeie vaccins die nuttig zijn, alle steun. Het is gewoon een vorm van demonisering en kleinering, een gebruik die onwaardig zou moeten zijn voor een politieker of wetenschapper.

Maar OK, het is wel een goeie manier om de echte politiekers en wetenschappers te ziften van de fake, dat wel.
Het probleem monenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.

Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.

Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 23:06   #63
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem monenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.

Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.

Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
Zoals jouw post van die fact-check wanabe bedoel je

En natuurlijk wil je niet in discussie gaan ...https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=37

Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2022 om 23:09.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 02:00   #64
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem monenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.
Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.
Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
Deze post ondersteun ik met plezier.
Geen typisch mentaal 2022 gewauwel.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 04:35   #65
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem monenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.

Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.

Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
pasje of je komt er niet in. he
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 06:09   #66
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
pasje of je komt er niet in. he
Het gaat hier niet over sex, Vette P.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 06:15   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Inderdaad .. het was dan ook een "opportunity" om de CO2 doelstellingen versneld te KUNNEN behalen tegen 2030...
Vladimir doet het dan beter om die CO2 dinges te halen in Europa he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 06:21   #68
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
T'is wachten tot de maatregelaars eindelijk eens in gang schieten tegen de oversterfte.

Want het lijkt dat de maatregelaars precies geen interesse hebben in al dat gesterf.
Inderdaad. Tusssen 2020 en 2022 is er eigenlijk geen groot verschil.

Jongere mensen hebben wat meer oversterfte, mensen op jaren, vergelijkbaar.

Van Euromomo.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  oversterfte1.png‎
Bekeken: 19
Grootte:  32,2 KB
ID: 116811  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  oversterfte2.png‎
Bekeken: 15
Grootte:  24,3 KB
ID: 116812  


Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2022 om 06:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 09:14   #69
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Naar het zich laat aanzien zijn de sterftemarges op het coronadashboard dusdanig aangepast, zowel met terugwerkende kracht als naar de toekomst, dat de (verwachte) oversterfte een stuk minder groot is dan eerder in dezelfde data – en nog altijd in de data op de website van het CBS zelf – werd voorgesteld. Is dit voortschrijdend inzicht, of een geval van lying with statistics? BVNL vreest het ergste.

https://bvnl.nl/corona/oversterfte-b...t-opheldering/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 09:21   #70
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Naar het zich laat aanzien zijn de sterftemarges op het coronadashboard dusdanig aangepast, zowel met terugwerkende kracht als naar de toekomst, dat de (verwachte) oversterfte een stuk minder groot is dan eerder in dezelfde data – en nog altijd in de data op de website van het CBS zelf – werd voorgesteld. Is dit voortschrijdend inzicht, of een geval van lying with statistics? BVNL vreest het ergste.

https://bvnl.nl/corona/oversterfte-b...t-opheldering/
Een koei van een denkfout in dat artikel: voor zover er oversterfte is, hoort die thuis in sterftecijfers. U schrijft dat terwille van een vooraf bepaalde hypothes toe aan covid of de vaccins. Daar is geen spatje evidentie voor.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 09:31   #71
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een koei van een denkfout in dat artikel: voor zover er oversterfte is, hoort die thuis in sterftecijfers. U schrijft dat terwille van een vooraf bepaalde hypothes toe aan covid of de vaccins. Daar is geen spatje evidentie voor.
Landen met hoge Covid-19 vaccinatiecijfers hadden allemaal een buitengewone oversterfte in 2021, wat er op wijst dat de prikken de schuldige zijn

vertel jij het me dan maar: Waarom stierven er meer mensen in 2021 dan in 2020? En vergeet niet dat het sterftecijfer door alle oorzaken niet alleen een beetje hoger is; het heeft het vijfjarig gemiddelde verpletterd

We zijn nu 22 bijna 23 en de oversterfte woekert nog steeds verder.

Als je overtuigd bent dat het niet de vaccins zijn dan weet je 100% zeker waarom dan wel.

En wij willen het ook weten.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 september 2022 om 09:34.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 09:37   #72
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.801
Standaard

Er kunnen toch 101 oorzaken van oversterfte zijn? Wat een gekke veronderstelling.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 09:42   #73
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Er kunnen toch 101 oorzaken van oversterfte zijn? Wat een gekke veronderstelling.
Men wil opheldering maar dat wordt gehinderd.
onderzoeksfinancier heeft inmiddels ook een brief naar de Tweede Kamer gestuurd waarover de Volkskrant bericht en waarin ZonMW en experts hun zorgen uiten. De wetenschappers willen gegevens over wie er is gevaccineerd, wie positief op corona testte en wie er overleed. Het RIVM en de GGD'en zeggen dat ze deze cijfers vanwege de AVG niet mogen delen.

https://www.security.nl/posting/7673...+vrij+te+geven


Er kunnen niet zoveel toevalligheden zijn.
En het is straf dat zelfs de 2e kamer niet aan die gegevens kan.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 september 2022 om 09:45.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 10:25   #74
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Inderdaad .. het was dan ook een "opportunity" om de CO2 doelstellingen versneld te KUNNEN behalen tegen 2030...
Die doelstellingen zijn reeds lang behaald op papier door telkens per emissie 1 ton co2 meer te mogen uitstoten, uiteraard betaald met ons belastinggeld en zonder 1 gram co2 uitstoot in werkelijkheid te verminderen. Het klimaatbedrog van parijs.

Maar de economische puinhoop door covid gemaatregel had/heeft nog een ander doel: de middenstand wegvegen zodat globalisten voor een prikje alles kunnen opkopen voor de controle om te kunnen bepalen wat de burger nog op zn bord mag krijgen.
Daarvoor ook hebben ze de boeren jaren gedwongen en gechanteerd tot gigantische uitbreidingen of ze kregen bij de aan de boerenbond gelinkte kbc-bank geen leningen om hun familiebedrijfjes werkende te houden.
Boeren moesten groeien met miljoenen dieren - kippen, varkens, koeien - om voor zestig landen vlees te produceren zodat door verwoestende covid-maatregelen, wurgende stikstof-verplichtingen en na onbetaalbare en kunstmatige monster energieprijzen de multinationals van globalisten hun familie bedrijven kunnen inpikken voor een appel en een ei voor het monopolie op onze voedselvoorziening.
En op dat punt zijn we bijna aanbeland, de toestand voor de boeren is onhoudbaar geworden.
De enige uitweg zou zijn inkrimpen en hun producten lokaal en rechtstreeks aan de consument/bevolking verkopen zonder de hebzuchtige tussenschakels die met alle winst gaan lopen.
Een beetje off topic in dit draadje en toch weer niet want alles is zo onderling verbonden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 10:44   #75
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Tusssen 2020 en 2022 is er eigenlijk geen groot verschil.

Jongere mensen hebben wat meer oversterfte, mensen op jaren, vergelijkbaar.

Van Euromomo.
1000 is toch meer dan "wat" oversterfte bij de groep van 15 tot 44 jaar? En dat is zelfs bovenop coronajaar 2020.

Bij de groep 0 tot 14 is het zelfs nog veel extremer maar daar had je in 2020 een sterke ondersterfte door de maatregelen. Ik vermoed dat de kraambedsterftes door de bezoekstop opgeschoven zijn naar de volgende jaren.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 11:08   #76
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem monenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.

Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.

Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
Welk debat?
Er wordt nergens een debat en zelfs geen discussie gevoerd maar enkel nutteloze nietes-welles spelletjes zonder enige argumentatie van vaxxers, nog steeds enkel ontkenning van feiten en bashen van wie hun mening en vaccinatie keuze niet deelt, verder geraken vaxxers blijkbaar niet.

Een debat wordt overigens mondeling gevoerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Debat

En op fora worden doorgaans discussies gevoerd:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie
Misschien zou er een discussie kunnen ontstaan als vaxxers zich eens informeren over de regels voor een discussie? Ze volgen toch zo graag (maat)regeltjes?

Noem de begane fouten door de overheid eens?

Ach, hoe zielig...na twee jaar verketteren, uitschelden en bashen mag de wappie nu dus toch eindelijk ook zelf kiezen?
Vanwaar opeens dat "voortschrijdend" vaxxer-inzicht?
Of is het nog steeds dat je alleen mag kiezen als je de juiste keuze van de overheid maakt zoals de vaxxers, dat dan helemaal geen keuze is?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 11:10   #77
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
1000 is toch meer dan "wat" oversterfte bij de groep van 15 tot 44 jaar? En dat is zelfs bovenop coronajaar 2020.

Bij de groep 0 tot 14 is het zelfs nog veel extremer maar daar had je in 2020 een sterke ondersterfte door de maatregelen. Ik vermoed dat de kraambedsterftes door de bezoekstop opgeschoven zijn naar de volgende jaren.
Maar als je de grafieken bekijkt dan valt de oversterfte nauwelijks buiten het 95% betrouwbaarheidsinterval:

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022...l-iets-gedaald

En zoals hier al gezegd, er zijn diverse verklaringen mogelijk. Een plausibele is dat het een gevolg is van Covid besmettingen.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/arti...fte-corona-cbs
Citaat:
Maar zelfs al worden al die gegevens door het RIVM wel verstrekt, dan is het nog geen 1+1 = 2, zegt Ruben van Gaalen van het CBS. Hij wijst op een Amerikaans onderzoek dat gepubliceerd is in Nature. "Daarin wordt geconcludeerd dat mensen die corona hebben gehad, langere tijd meer kans hebben op allerlei hart- en vaatziekten. Maar lang niet iedereen die corona heeft gehad, weet dat zelf. Dat maakt het dus al ondoorzichtig."
Er is geen enkele aanwijzing dat er een verband zou zijn met vaccinaties, integendeel zelfs.
Citaat:
Over Scandinavië gesproken: "In Zweden is de afgelopen tijd geen forse oversterfte te zien. Terwijl de vaccinatiegraad daar hoger is dan in Nederland. Als vaccineren dus voor oversterfte zorgt, zoals sommige mensen denken, zou je ook daar oversterfte verwachten."
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 11:11   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem momenteel is dat het debat hier beheerst wordt door fake news en er wordt de grootste onzin gespuid en het heeft echt geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan.

Ik wil uiteraard toegeven dat er in het verleden fouten begaan zijn door de overheid. Het verleden voorspellen is gemakkelijk. Voortschrijdend inzicht.

Voor de rest bepaal je zelf maar of je je laat vaccineren of niet.
Je misbruikt dat fake news wel om in discussie te gaan met correcte info om het belachelijk te maken, dat bedoel ik.

Maar OK, je hebt gelijk dat het verleden makkelijk te voorspellen is, mijn punt is dat ze verdomd goed wisten wat de gevolgen gingen zijn.

- men weet al lang hoeveel levens je verliest als je scholen sluit, dat is al lang berekend.

In 2008 en veel vroeger weten we al dat scholing en levensverwachting aan elkaar gekoppeld zijn, daar zijn massa's studies bijgekomen 2010-2012-2014 enz. Dat is zo gekend als wat, dit is geen voortschrijdend inzicht maar reeds bekende wetenschap!
https://www.sciencedaily.com/release...0311081149.htm

Onderzoek naar covid sluitingen van 2020 die zegt dat er een groot verlies van levensjaren is, de schoolgeneratie van 2020 zal een lagere gemiddelde leeftijd hebben. (VS onderzoek)
https://jamanetwork.com/journals/jam...rticle/2772834

En inderdaad, UNICEF zegt dat de verloren scholing door de maatregelen wereldwijd een 'onoverkoombaar' probleem is geworden. Echt jammer jammer dat we dat niet wisten vooraf, niet?
https://www.unicef.org/press-release...e-warns-unicef

Hetzelfde met de economie en armoede, men wist alles vooraf wat er ging gebeuren. Men wist de gevolgen, elke econoom kon dat haarfijn uitleggen.

Dus nikske geen voortschrijdend inzicht, nikske fouten uit het verleden, men wist alle gevolgen erg duidelijk vooraf. Daarom dat dit de grootste misdaad ooit is tegen de menselijkheid.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 september 2022 om 11:13.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 11:21   #79
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Tusssen 2020 en 2022 is er eigenlijk geen groot verschil.

Jongere mensen hebben wat meer oversterfte, mensen op jaren, vergelijkbaar.

Van Euromomo.
Anders sterven zieke en oude mensen en nu meer jonge, gezonde mensen (beschermd door hun vaccinatie nog wel ) en dan nog aan onbekende doodsoorzaken?
En dat vind je dan geen groot verschil??
Ik denk niet dat nabestaanden van elk van die jongere overledenen dat ook vinden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 11:24   #80
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar als je de grafieken bekijkt dan valt de oversterfte nauwelijks buiten het 95% betrouwbaarheidsinterval:

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022...l-iets-gedaald

En zoals hier al gezegd, er zijn diverse verklaringen mogelijk. Een plausibele is dat het een gevolg is van Covid besmettingen.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/arti...fte-corona-cbs

Er is geen enkele aanwijzing dat er een verband zou zijn met vaccinaties, integendeel zelfs.
Een oversterfte die gemiddeld hoger is dan een pandemiejaar valt buiten de 95% betrouwbaarheidsinterval? Dat mag je wel eens uitleggen en hun leeftijdsindeling van 0 tot 65 is wel erg ruim. Als het covid was zou het de covid golven volgen.

Als je 15 tot 44 bekijkt zie ik hier niets "normaal" aan, die gaan ook niet dood aan covid, dus aan wat wel? Misschien niet de vaccins maar dan mogen ze wel eens in paniek schieten en uitzoeken aan wat dan wel.



Dit onderzoek op land-niveau ziet alvast wel een correlatie tussen vaccinatie en oversterfte al hebben we uiteraard meer onderzoek nodig.

"excess mortality and Covid19 vaccination: the case of 31 European countries in 2022"
https://www.researchgate.net/publica...ntries_in_2022

We have just demonstrated that a certain significant correlation links excess mortality in the summer of 2022 and the level of Covid19 vaccination for all European countries. It is clear that this excess mortality is multifactorial: Thus highly vaccinated very northern countries that have not suffered from the heat wavehave a reasonable excess mortality, such is the case of Sweden. But, at the same time, very little vaccinated countries like Bulgaria or Romania also have a very low excess mortality.In conclusion, we can reasonably say that this excess mortality is partially due to the side effects of the Covid19 vaccination...
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be