![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#30401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga online wel genoeg filmpjes vinden van hoe de referenda verlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ons dat gewoon een Taalhoffelijkheidsakkoord noemen, probleem opgelost.
![]() |
#30404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://apnews.com/article/russia-uk...0d0b2a0c359073
'Russian soldiers were found to have committed crimes of sexual or gender-based violence – with victims ranging in age from 4 to 82 years old' @tomm, @nr10 hebben jullie misschien bronnen die uitwijzen dat die 4 jarige van Azov waren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30405 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen merk ik dat de zo veel bekritiseerde "Chinese internet muur" hier ook toegepast wordt. Talloze Russische sites zijn geblokkeerd, mensen in het Westen mogen duidelijk maar een klok horen, ondertussen liegt onze elite dat we hier in "vrijheid en democratie" leven, en dat er geen censuur is in het Westen.
Deze leugens moeten de mythe in stand houden dat wij het "vrije Westen" zijn, en beter zouden zijn dan Rusland, China en de rest van de wereld. Laatst gewijzigd door tomm : 24 september 2022 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomm moet zichzelf haten:
Want hij heeft een hekel aan eenzijdige propaganda, :oh-my-sides:
![]() |
#30408 | |
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30409 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe ernstig nu: ik wil hier geen, ik herhaal GEEN Russisch gespuis zien opduiken. Siberië is groot genoeg voor hen.
![]() |
#30411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel. Die heb ik hier al een hele tijd niet meer gelezen.
![]() |
#30412 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals gezegd ! Vang ze op in Oekraïne ! Daar is er geen taalprobleem (zo wordt er toch hier beweerd) en ze kunnen zich nuttig maken met de wederopbouw van dat wat hun landgenoten in gruizelementen geschoten hebben en daardoor hun kost en inwoon rechtvaardigen. (win win dus!)
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de centrale kiescommissie van de DPR hebben 129 buitenlandse waarnemers uit Rusland, Venezuela, Italië, Roemenië, Togo en Zuid-Afrika het stemproces in de republiek gevolgd. De Italiaanse journalist Eliseo Bertolazzi, die verslag deed van de stemming in de DPR en daar als waarnemer aanwezig was, zei tijdens een briefing bij de CEC dat het proces volgens hem "legitiem en zonder schendingen" plaatsvond.
Aan het einde van de eerste stemdag was de opkomst in de DPR 23,64%. De meeste mensen stemden in Zhdanovka (38,39%), Debaltseve en Yenakiyevo (elk 28,82%) en Shakhtersk (25,9%). Volgens het hoofd van de CEC van de republiek, Elena Kravchenko, zijn verschillende stembureaus in de LPR - in Alchevsk en Severodonetsk - vroegtijdig gesloten vanwege beschietingen van Oekraïense zijde. In de regio Kherson stemde vrijdagavond 15,31%, in de regio Zaporozhye - 20,52% (rekening houdend met stemmen buiten de regio), meldt Kommersant . In Zaporozhye keken waarnemers uit "verschillende landen van Europa, Afrika en Zuid-Amerika" naar de stemming, zei Galina Katyushchenko, hoofd van de verkiezingscommissie in de regio. In de regio Cherson, zoals vermeld in de lokale verkiezingscommissie, werd deze functie vervuld door waarnemers uit de Verenigde Staten en Frankrijk. Het stemmen voor inwoners van deze regio's in Rusland werd georganiseerd in de woonplaats: bijna twee dozijn stembureaus zijn actief in Moskou, vooral in het centrale administratieve district. Oekraïense speciale diensten nemen iedereen die deelneemt aan referenda "op een potlood", en ook "kreeg de gegevens" van de organisatoren en ontvangers van het Russische staatsburgerschap, zei Aleksey Arestovich, adviseur van het hoofd van het presidentiële kantoor van Oekraïne, in de lucht van het Feigin* Live Youtube-kanaal. https://rtvi.com/news/kak-proshel-pe...riyah-ukrainy/ Het sociale netwerk is eigendom van Meta, dat in Rusland als extremistisch wordt erkend. https://tass.com/world/1512567 Some 130 foreign observers from 26 countries monitor the referendum on DPR’s accession to the Russian Federation, including representatives of Russia, Venezuela, Italy, Romania, Togo and South Africa DONETSK, September 23. /TASS/. An observer from Italy noted the legitimacy, freedom of access and absence of violations at the referendum in Donetsk People’s Republic. "I saw no violation of rights, I saw freedom [of access for the observers], I made photos. Nobody told me that photos are prohibited. There were people, they came and they cast their ballots. In my opinion, it was legitimate," Italian reporter Eliseo Bertolazzi, one of the foreign observers to the referendum, said during the DPR Central Election Commission briefing Friday. Some 130 foreign observers from 26 countries monitor the referendum on DPR’s accession to the Russian Federation, including representatives of Russia, Venezuela, Italy, Romania, Togo and South Africa. Oekraïne roept op om deze waarnemers te vermoorden. https://myrotvorets.center/criminal/bertolazi-elizeo/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is de Russen de fijne kneepjes van De Vlomse Revolutie aan 't bijbrengen.
![]() |
#30415 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in een buurland een referendum organiseren lijkt een schending van x aantal regels te zijn .. iets wat de Italiaan vergeten is als ik op die mens google zullen we ontdekken dat eht een hardlinercommunsit is die akkoord gaat met de poetinonzin dat oekraine eigenlijk niet bestaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iedereen naar het westen wil komen is een mythe. Veel Afrikanen wel omdat deze Europese ex-kolonies genadeloos uitgebuit worden door het Westen. Het Westen heeft ook een ultra-hypocriet systeem, mensen mogen asiel aanvragen dat dan in 90% van de gevallen verworpen wordt, ondertussen hebben deze mensen er hun leven opgebouwd. Wat betreft Rusland of China kun je niet zomaar naartoe reizen en dan pas asiel aanvragen, dit moet je op voorhand doen. Dat Afrikanen niet naar China willen komen is een leugen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30417 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30418 | |
|
![]() Citaat:
Democratie blijkt enkel goed te zijn voor u, als ze in uw echokamer past.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 september 2022 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer nodig, JiePie : we zijn in de Vlonders al sinds 2019 een onafhankelijke republiek. (*)
(*) courtesy by Kaproen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The pro-Russia stance becomes more apparent in the coverage of this war that sways from the neutrality that China states in its official messaging internationally. For example, we see Chinese media echoing Russian narratives and perspectives, by incorporating a lot of footage from Russian media sources. I was looking at Xinhua news coverage for the entirety of the war and found a disproportionate number of sources that came from the Russian side in discussing the conflict, similarly for television coverage on CCTV.
Aside from the underreporting of massacres, like the one in Bucha, we see the media giving more room for Russian voices to explain and complicate the narrative, and trying to dilute the Western narrative about Russia being at fault in an unambiguous way. News reports would include discussion from both sides and mention the potential for further investigation showcasing that there is more to the story than what the West presents. https://chinamediaproject.org/2022/0...a-ukraine-war/ Dus het Westen beschuldigt China ervan beide zijden van het verhaal aan het woord te laten. De westerse propaganda geven dus indirect toe dat de nieuwsgaring over het conflict in Oekraïne veel objectiever is dan in het Westen waar "they don't complicate the narrative". |
![]() |
![]() |