![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#30781 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil nog aanvullen, om de vraag te duiden. tomm, je hebt je meermaals een overtuigd democraat getoond; je staat voor het uitvoeren van de wil van het volk. Bent fan van verkiezingen. Dat is goed. Daarom vraag ik jou ook, was dit een goede verkiezing? voldoet het aan de voorwaarden om een geldige uitslag te produceren? Wat denk jij?......................
![]() |
![]() |
#30782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De interessante cijfers zijn dus de opkomst maar ook hoeveel mensen gevlucht zijn uit welke streek, en waarnaartoe ze gevlucht zijn. Dat noch de westerse noch de Kiev propaganda deze cijfers vrijgeeft, ook niet bij benadering, is veelzeggrend. Ah ja wacht alle vluchtelingen naar Rusland werden daar naartoe gebracht in ketenen onder de zweepslagen. Toch volgens Zelensky, de nieuwe goeroe van de westerse propaganda. Laatst gewijzigd door tomm : 28 september 2022 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het/jouw veelvuldig gebruik van 't woord "veelzeggend" is uiteindelijk nietszeggend, tomm.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 september 2022 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30784 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Juist? Ok, dan zijn we akkoord
![]() |
![]() |
#30785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u enkel naar westerse propagabda luistert toch op basis van wat u hier schrijft Maar ik geef u de kans om dit te weerleggen. DIT is geen persoonlijke aanval maar kadert volledig in het kader van dit debat. Ik zeg niets over u als persoon, wel over uw standpunten betreffende Oekraine en hoe die volgens mij vorm gekregen hebben. "Een gat waar niet meer uit kan klimmen" kan geinterpreteerd worden als een persoonlijke bedreiging. En zo niet, leg dan eens wat u hiermee bedoelt? Laatst gewijzigd door tomm : 28 september 2022 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30786 |
Minister-President
|
![]() My god, iemand dit al gezien?
https://twitter.com/R82938886/status...65224108220423 Ik kijk de laatste maanden regelmatig naar fragmenten van Solovyov (ge weet wel, ge moet pluralistische informeren). Hij is de laatste maanden echt van leer getrokken tegen het Westen, Oekraïne, Scholz... Enfin, ge kunt het zo zot niet bedenken of hij heeft het gezegd. Hij heeft nu zijn oproepingsbrief gekregen. 100% symptomatisch voor wat er scheelt met de Russische samenleving: een entitled elite die denken dat ze met alles wegkomen (oproeping negeren), tegelijk roepen dat gemobiliseerden maar moeten gaan sterven in Donbass en als em een beetje te kritisch is voor het regime, dan verliest-ie instant zijn privileges en mag em zelf gaan vechten, tot zijn eigen ongeloof. Echt, pure gold. Bekijk dit.
![]() |
#30787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK zou veel liever referenda georganiseerd door de VN gehad hebben, maar Kiev en het Westen dwarsbomen dit. Voor hen telt wat de lokale inwoners willen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30788 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed. Dan moeten we de uitslag negeren, want waardeloos.
![]() |
![]() |
#30789 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik graaf geen gat en duw u erin he. Ge zijt het helemaal zelf aan het graven. Hoe kan het een bedreiging zijn als ik zie hoe ge zelf een diep gat een het graven zijt waar ge zelf niet meer uit geraakt. echt jongen...
![]() |
![]() |
#30790 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoe hebben die kunnen meestemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kanaal maakt dus uiteraard deel uit van de westerse propaganda machine. Zou u mij nog serieus nemen als ik een twitter kanaal genoemd "Zekensky is a nutcase" "pluralistische informatie" zou noemen? Echte pluralistische informatie is niet zo gemakkelijk te vinden, wel bvb. hier in Vlaanderen "de wereldmorgen", de "grayzone", etc. Laatst gewijzigd door tomm : 28 september 2022 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30793 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dju, kende ik maar Russisch, dan had ik het eerder gezien. Dit is blijkbaar met juiste ondertitels. https://twitter.com/nexta_tv/status/1574805870931841025 jammer... ![]()
![]() |
![]() |
#30794 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
...maar bon, ze moeten niet met de ondertitels spelen natuurlijk. ![]() Ik had het moeten weten, want kwam van een account die niet credibel is.
![]() |
![]() |
#30795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Maffia zegt ook dat wie hen verraadt zn eigen graf delft... Neen? Leest u en luistert u naar niet-westerse bronnen? (Geen interpretatie daarvan door westerse bronnen zoals dat twitter kanaal hierboven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30797 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het figuurlijke gat. Kent ge die uitspraak? Dit bedoel ik, slimmeke. tomm, when in a hole, just stop digging...
![]() |
![]() |
#30798 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nexta is ook westerse propaganda. Ze nemen er het meest spectaculaire stuk uit. Niet de discussies over de discriminatie en moordpartijen in Oekraine. Die passen niet in het westerse verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30800 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() geeft me wel een ideale wereldvibe
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." Laatst gewijzigd door morte-vivante : 28 september 2022 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |