Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2022, 14:37   #31481
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=tomm;10045257]
Nog in dit verband las ik in de westerse dat leraren die les gaven onder Russisch bestuur gzarresteerd werden en in de gevangenis belandden. Is dat soms geen schending van de mensenrechten? Mensenrechten, democratie, etc. worden steeds meer lege begrippen die zeer selectief toegepast worden.

Citaat:
En krijg ik waarschijnlijk als reactie "huilie huilie".
neen
we wijzen je gewoon op je eigen hypocrisie.
de westerse pers liegt altijd tot ze iets schrijven dat in ej kraam past. plots is het de waarheid en niets als de waarheid

je hoeft zelf geen bronnetje te geven, dit is opnieuw projectie. In het westen val je niet uit het raam als je kritiek op macron of Merkel of Decroo hebt

militair zegt dit conflict wel iets
een dozijn amerikaanse raketwerpers, ingesteld op amper halve kracht, rollen het 2e grootste leger ter wereld op.
doe er nog wat speelgoed gelijk de Javelins bij en dat was het dan met het grote russische leger.

Laatst gewijzigd door 1207 : 6 oktober 2022 om 14:39.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 15:12   #31482
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Bronnen binnen VS-inlichtingendienst: "Oekraïense regeringsleden gaven opdracht voor bomaanslag" waarbij dochter van omstreden Russische nationalist omkwam

Laatst gewijzigd door tomm : 6 oktober 2022 om 15:14.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 15:15   #31483
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
We zullen zien. Wie laatst lacht, best lacht.
tomm supportert de oorlog RU-UKR om te lachen ... vreikluchtigventje 100k doden en nog kan hij niet lachen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 15:16   #31484
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bronnen binnen VS-inlichtingendienst: "Oekraïense regeringsleden gaven opdracht voor bomaanslag" waarbij dochter van omstreden Russische nationalist omkwam
jammer dat putin zjin otto nog niet opgeblazen is, of een van zijn liefste honden zo aan een muur genageld, of de dochter een paar vingers afgesneden en opgestuurd in een kistje om losgeld te vragen
Oud 6 oktober 2022, 15:17   #31485
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
jammer dat putin zjin otto nog niet opgeblazen is, of een van zijn liefste honden zo aan een muur genageld, of de dochter een paar vingers afgesneden en opgestuurd in een kistje om losgeld te vragen

de humor waarmee tomm kan lachen mannen
Oud 6 oktober 2022, 15:41   #31486
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit keur ik echt niet goed.
Ze hadden vader en dochter beter op de thee gevraagd.
Oud 6 oktober 2022, 15:42   #31487
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
"Jammer dat Biden, Vonder Leugen, Decroo, etc. zijn of haar otto nog niet opgeblazen is, of een van hun liefste kinderen zo aan de muur genageld, of een paar vingers afgesneden en opgestuurd in een kistje om losgeld te vragen."

Tussen haakjes deze tekst is ironisch bedoeld, in tegenstelling tot die van Brother Paul.
Moest ik dit er niet bij vermelden zou ik waarschijnlijk van dit forum verbannen worden. Maar brother Paul zei er helemaal niet bij dat dit ironisch bedoeld was. Maar hij wenst het Poetin toe, de geopolitieke tegenstander van het Westen, en niet onze westerse heersers. Dus voor een gelijkaardige overtreding van het forum reglement zal hij waarschijnlijk NIET gebannen worden, denk ik
Oud 6 oktober 2022, 15:45   #31488
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Jammer dat Biden, Vonder Leugen, Decroo, etc. zijn of haar otto nog niet opgeblazen is, of een van hun liefste kinderen zo aan de muur genageld, of een paar vingers afgesneden en opgestuurd in een kistje om losgeld te vragen."

Tussen haakjes deze tekst is ironisch bedoeld, in tegenstelling tot die van Brother Paul.
Moest ik dit er niet bij vermelden zou ik waarschijnlijk van dit forum verbannen worden. Maar brother Paul zei er helemaal niet bij dat dit ironisch bedoeld was. Maar hij wenst het Poetin toe, de geopolitieke tegenstander van het Westen, en niet onze westerse heersers. Dus voor een gelijkaardige overtreding van het forum reglement zal hij waarschijnlijk NIET gebannen worden, denk ik
Ik denk niet dat politieke figuren dood wensen per se ingaat tegen het forumreglement.

Moest Putin een forumlid zijn, zou het wel tot een ban leiden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 15:46   #31489
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Hoezo?
Jij beweert toch steeds dat de Westerse (pers?) zucht onder de censuur en enkel propaganda verkondigt !
Niet dus!
De zoveelste tegenspraak in jouw beweringen.
Ze vermelden het, maar veroordelen het niet.
Oud 6 oktober 2022, 15:47   #31490
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik denk niet dat politieke figuren dood wensen per se ingaat tegen het forumreglement.

Moest Putin een forumlid zijn, zou het wel tot een ban leiden.
Mensen dood wensen gaat in tegen de wet.
Oud 6 oktober 2022, 15:58   #31491
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dat geval: ik hoop dat tsaar Poetin een bosje klaprozen ontvangt of anders iemand een bosje brandnetels bij zijn paleis bezorgt.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 16:04   #31492
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je eens een link geven naar die voodoo-wetgeving?
Oud 6 oktober 2022, 16:11   #31493
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
it er niet bij vermelden zou ik waarschijnlijk van dit forum verbannen worden. Maar brother Paul zei er helemaal niet bij dat dit ironisch bedoeld was. Maar hij wenst het Poetin toe, de geopolitieke tegenstander van het Westen, en niet onze westerse heersers. Dus voor een gelijkaardige overtreding van het forum reglement zal hij waarschijnlijk NIET gebannen worden, denk ik
je hebt hem toch gerapporteerd hoop ik
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 16:16   #31494
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Opnieuw blijkt een ongezonde interesse in mijn persoonlijk leven.
Ik ben geen accountant meer en heb inderdaad geschiedenis gestudeerd, naast nog een postgraduaat. Gegevens van 20 jaar geleden zijn daarom niet meer up to date nu.
Maar goed, ik geef geen details meer over mn leven wordt toch maar misbruikt, kijk hoe keihard onze vriend in Bolivia werd aangepakt gewoon omdat hij eerlijk was over zichzelf, terwijl de meeste hier vanuit de anonimiteit gruwelijke dingen schrijven, en ook nog eens gruwelijk wreed zijn voor anderen, ze weten immers dat ze er niet voor gestraft zullen worden. Op een anoniem forum kunnen ze hun wreedste en gemeenste "Ik" botvieren.
In dit geval is jouw persoonlijk leven wel degelijk relevant. Jij liegt constant en over alles, ook over wat jij hier over je persoonlijke leven hebt geschreven.

1) Iemand die accountant is geweest, blundert niet zo opzichtig met de cijfers over de economie van Rusland zoals je een aantal pagina's geleden deed.
2) Iemand die zegt geschiedenis te hebben gestudeerd, neemt niet klakkeloos Russische en Chinese propaganda over. Jij verdedigt bijvoorbeeld het Molotov - Von Ribbentrop pact en ontkent de walgelijke sinificatiepolitiek van China. Ook heb je verdomme het avatar van een walgelijke dictator, wiens misdaden je uiteraard ook weer ontkent.
3) Iemand die zegt hetero te zijn, heeft geen seks met mannen (wat jij hebt gehad en waar niks mis mee is, het gaat om jouw gelieg).

Daarom hebben ik en anderen grote twijfels wie jij echt bent.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 16:27   #31495
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmmmm, dat denk ik niet. De gedachten, hoe verderfelijk ook, zijn vrij (?)

Aanzetten tot haat/geweld is wel tegen de wet.
Oud 6 oktober 2022, 16:35   #31496
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tomm, De laatste tijd krijgen er meer Russen en familieleden "ACCIDENTEN" Voor de rest....ge weet ondertussen toch ook al dat Poetin wereldwijd enkele duizenden personen betaald om fake berichten door te zenden.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 6 oktober 2022 om 16:40.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 16:56   #31497
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Tomm, De laatste tijd krijgen er meer Russen en familieleden "ACCIDENTEN" Voor de rest....ge weet ondertussen toch ook al dat Poetin wereldwijd enkele duizenden personen betaald om fake berichten door te zenden.
T'is te hopen voor Tomm dat hij tot die groep betaalden behoort.
Het zou anders nogal frustrerend zijn zich hier letterlijk dag en nacht gratis en voor niks uit de naad te werken om de trolberichten uit St Peterburg te vertalen en hier op het forum te verkopen .
En dat terwijl zijn collega-trollen daarvoor (dik?) betaald worden en zich met dat geld elke avond in de wodka kunnen smijten.
Dat zou echt onrechtvaardig zijn voor Tomm en zijn secondanten Nr10,Bach,Kodo Kodo en zovele anderen.
Ze doen nog zo hun best, alhoewel of het veel zal uithalen?

Laatst gewijzigd door Anselmo : 6 oktober 2022 om 16:59.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 17:03   #31498
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde

Philemon's schermafbeelding

Standaard

Oekraïense minister van Defensie Reznikov:

We kregen informatie van onze Turkse partners dat de Russen via derde landen 200.000 kogelvrije vesten en 500.000 sets winterkleding proberen te bestellen.

Turkse partners hebben deze orders afgewezen.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 17:07   #31499
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon Bekijk bericht
Oekraïense minister van Defensie Reznikov:

We kregen informatie van onze Turkse partners dat de Russen via derde landen 200.000 kogelvrije vesten en 500.000 sets winterkleding proberen te bestellen.

Turkse partners hebben deze orders afgewezen.
Ach! Die sukkelaars!
Voor die kogelvrije vesten bestaan er wel enkele adresjes in Temse en Borgerhout.
En voor die winterkleding ? Zouden ze niet eens bij spullenhulp proberen?
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 17:31   #31500
cato

Standaard

Citaat:
En wat doet Poetin tegen de wet?

citaat telegraaf:
Russische gemobiliseerde mannen komen in opstand en onthullen vreselijke toestanden aan het front
Op verschillende plekken komen Russische gemobiliseerde mannen in opstand tegen de regering. Dit blijkt uit beelden die op sociale media verspreid zijn.
In de stad Belgorod, in het zuiden van Rusland, protesteren de Russische mannen vanwege de slechte levensomstandigheden. Volgens hen zijn de wapens die ze moeten gebruiken niet geregistreerd op militaire kaarten, afgeschreven uit magazijnen en nergens vermeld. Ze zouden een "beestachtige behandeling" van officieren hebben gekregen.
De gemobiliseerde soldaten zouden daarnaast te weinig eten krijgen en op straat moeten slapen. Velen werden hierdoor erg ziek. Tot slot schijnt het merendeel ook geen helmen of kogelvrije vesten te dragen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1278...-aan-het-front

Laatst gewijzigd door cato : 6 oktober 2022 om 17:31.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be