![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die kan alles alleen aan !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Robert De Niro, Stefania Casini en Gerard Depardieu.
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is aan het langlaufen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 augustus 2020 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is aan het langlaufen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn film over Salon Kitty (georganiseerd door de Duitse Franks Deboosere) staat op mijn to watch list: https://www.imdb.com/title/tt0075163/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 augustus 2020 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk eens, het spuyt er uyt!!! Doe hetzelfde met Depardieu die kraait Ohlala. Ça va mieux! Stefania met haar beide handen doet menig vent watertanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even deze oude draad opgerakeld
![]() In films staan ze in't midden van de nacht op omdat ze denken iets gehoord te hebben. Maar: ze doen nooit het licht aan! Ze lopen trappen af en gangen door in het pikkedonker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een film met tieners zijn de acteurs/ actrices minstens 25j.
Van sommigen denk ik dat ze rond de 30 zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op café bestelt de detective whisky ofzo maar die betaalt nooit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd spic-en span proper in al die grote huizen.
En niemand die daar kuist...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste films voeren ze nog steeds vrouwen op alsof ze dom zijn
![]() - Je ziet nooit volslanke actrices als hoofdpersonage maar wel de lelijkste , soms heel dikke mannen met een puistengezicht als hoofdacteur. - Wanneer iemand een afspraak maakt wordt er nooit een uur afgesproken. "Ok, see you later" en toch zitten ze dan 's avonds samen in die bar of dat café. - Als het een familiefilm betreft hebben ze altijd 2 kinderen. Nooit 3 of meer. Het is ook altijd een jongen en een meisje. - In een slasherfilm waarin de één na de andere vermoord wordt verspreiden de personages zich zodat de moordenaar natuurlijk zijn kans ziet om ze 1 voor 1 te vermoorden. Waarom (?????) blijven ze niet bij elkaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zelfs een term voor, die je misschien al eens gehoord hebt. Een Mary-Sue. Is een vrouwelijk personage die alles kan en weet van nature, zonder ooit maar enige opleiding of training of eerdere ervaring opgedaan te hebben.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 oktober 2022 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, men kijkt naar wat verkoopt/populair is en doet hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Girls, Weeds, Big Little Lies, The Nevers, A Discovery of Witches,… En in praktisch alle superhero reeksen/films zijn vrouwen minstens even ‘sterk’ dan mannen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 oktober 2022 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |