![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel Oekraïense? Die cijfers gaat het Westen nooit vrijgeven. Feit is dat miljoenen Oekraïense mannen de oorlog ontvlucht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat daar over Oekraïners die hun land ontvluchten omdat het land zich in een oorlogssituatie bevindt. Omdat hun land wordt gebombardeerd. Ze vluchten omwille van een situatie die ze zelf niet willen (Rusland dat komt binnenvallen). Tijdens WOI vluchtten er ook vele Belgen naar het neutrale Nederland. Wat is daar zo raar aan? Je zegt zelf constant dat de steun voor de oorlog in Rusland zo groot is. Waarom dan zoveel Russen die liever wegvluchten in plaats van hun land te helpen? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 11 oktober 2022 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Russen zijn neit bereid om voor de waanzin vh dictatoriale regime te sterven. soit, Sommige geannexeerde gebieden werden binnen de 24u door oekraine bevrijd/bezet. de Russische Doctrine EIST gebruik van nucleaire wapens maar men kiest voor lukrake bombardementen met conventionele wapens. dus er is geen atoomdreiging voor de wereld, QED noemen ze dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook de reden waarom ik hier in februari schreef dat wat de Vladimir moest doen, was direct 20 tactische nukes op 20 Oekrainse steden gooien, waaronder uiteraard Kiev. Dan was 'em oftewel den baas, oftewel was Moskou verglaasd he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Op 24 februari werden geen burgerdoelen geraakt zekers ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 oktober 2022 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het een slijmbal betaamt. Hier: nog banaan. Wel beleefd dankje zeggen a.u.b. ![]()
![]() |
![]() |
#32169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit conflict kan stoppen als Rusland in meerdere delen is verdeeld, zoals Duitsland na WO II he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, het is een vraag. Ik herhaal ze voor het gemak nog eens: Welke 'eerbare' uitweg kan er bestaan voor om het even welke dictator-kleptocraat die om wat voor reden dan ook zijn land en zijn volk in een roekeloze oorlog stort, en zijn soldaten zich schuldig laat maken aan oorlogsmisdaden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So be it. In elk geval schiet er dan van Rusland ook niks meer over, en dat is belangrijker dan gelijk welk ander streven he. Daar mag best de wereld voor naar de vaantjes gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een kunst, en dat komt omdat wij superieur zijn. De Russen proberen dat ook, en ze slagen er niet in he. Stelen en plunderen lukt hen niet, ook al proberen ze. Daar waar ze zouden willen gaan stelen, maken ze het eerst stuk. Dat is niet de goei manier van doen, maar dat begrijpen ze maar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Palin vanuit hare (vroegere) tepelhof zag of niet zag: 't was Krimineel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 oktober 2022 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou OK zijn mochten ze daarin slagen he. Nog eens: iets is OK of niet naargelang je het kan, als je het durft, en als je er de consequenties van aanvaardt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was wel plezant en no regrets. Elke plaats zonder Russen in de omtrek van 20K km in 't kwadraat is een betere plaats. De anderen zijn gewoon collateraal damage.
![]() |
![]() |
#32178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() niemand zou het kunnen verzinnen om het op gang te zetten, en toch is het Putin gelukt, al zijn succesvolle businessmensen zijn als een zwerm sprinkhanen vertrokken naar EU |
|
![]() |
![]() |