![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze uniek is in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze is van 2004 (Acer Aspire 9410) Software is in die periode van eerlijk naar puur bedrog geëvalueerd met op de koop toe open deuren voor misbruik. Overheid doet hier ook zijn duit in het zakje .... zonder hard en software in je broekzak kan je geen bus meer nemen. Dat is de 'voorruitgang' van vandaag. De meute wijsmaken dat ze rommel absoluut nodig hebben...
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk het eens percentueel wat de kleine man van zijn loon aan het BBP bijdraagt. En neen, het is niet moeilijk hoor. Overschot op het einde van de maand is omgekeerd evenredig.
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Ambtenaar?
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijke rechten voor iedereen.
Betaalbare energie voor iedereen. Kindergeld en pensioen voor iedereen afschaffen maar inruilen met een basisinkomen geïndexeerd op de huur. Bescherm de volgende generatie en maak ze geen slachtoffer van de jaloezie en pestbeleid van boomers die nog heil in die fascisten zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gun iedereen een auto, zelfs de armste drommel die al zo lang stempelt. Ja, het is wel klote dat elke andere in mijn weg rijdt. Terwijl ik toch niemand anders hinder ????
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen vinden Hut erg dom. Had die anoniem zijn geld in Amerikaanse aandelen gestoken, hij was voorzeker dubbel zo rijk als hij nu is. Maar wellicht had hij er dan niet zoveel plezier aan beleefd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 oktober 2022 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() misschien ook geld vragen aan Frankrijk om onze pensioenen te verhogen ... maar onze Franstalige politici zullen dat niet willen om Parijs te vriend te houden.
https://www.hln.be/binnenland/hln-on...rijk~ac1b6d9c/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb 45 jaar in een firma met 5 vestigingen ,waaronder ook een Waalse, gewerkt en ik kan je op een briefje geven dat daar GEWERKT werd zoals het hoort. In de Waalse begonnen met 22 werknemers in een klein gebouwtje en na 11 jaar met 240 mensen op een groot Industrie terrein in een gebouw van 4.800 m². Kom mij niet vertellen dat een modale Waal niet werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geloof je dat er in Wallonië grootschalige verkiezingsfraude plaatsvindt en de PS en PTB eigenlijk maar enkele % halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Sommige pepensioneerden (en werklozen) hebebn blijkbaar meer inkomen dan die 1750 Euro;
Gisteren gezien in de Sociale woonwijk op een kleine km. van bij ons. Mercedes Sport met gepersonaliseerde nummerplaat met ZIJN NAAM (ik schrijf hem niet want zo is hij, en ik misschien ook , terug te vinden. Bij nazicht is die van een man in lange jurk met baard en versleten sloffen en een heel kroostrijk gezin die nog nooit een klop gewerkt heeft en zoon is van een gepensioneerde vader die dat ook nooit gedaan heeft maar zijn tijd besteed heeft aan gezinsuitbreiding.. Een straat verder in diezelfde wijk staat een AUDI 8 voor de deur. Blijkbaar is dat nog nooit aan één van onze politiekere opgevallen want niemand stelt zich daar vragen bij. Niet dat ik niet kan verdragen dat die mensen leven hoor maar ik vraag me toch af waar ze het geld daarvoor gehaald hebben en waarom die nog een Sociale Woning krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen mag dan nog zo rechts stemmen, toch krijgen we een linkse federale regering.
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U geeft het voorbeeld van een KMO, die op eigen kracht uitgegroeid is tot een middelgrote onderneming. In Vlaanderen bestaan er zo 10 x meer. Dat betekent niet dat de Vlaamse arbeider het persé beter doet dan de Waalse arbeider. De bedrijfsleiding en de bedrijfscultuur kunnen wel een grote invloed hebben. En ook de algemene maatschappij-instelling speelt een rol. Zo heb ik het in een grotere onderneming in Henegouwen meegemaakt dat een arbeider zich na een jaar of wat 'ziekteverlof' weer kwam aanbieden en dat de meestergast hem niet meer herkende en vroeg ondertussen een kopje koffie te gaan drinken in de kantine. In die fabriek werd ook veel materiaal gestolen. Het leek erop dat iedere arbeider een lasapparaat van de firma thuis had. Veralgemeningen zijn uit den boze, er zijn evenwel sociale verschillen, die niet altijd economisch positief uitpakken. Trouwens de diverse activiteitsstatistieken wijzen dat uit.
![]() |