![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Spijt? | |||
Ja, ik heb spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
13 | 40,63% |
Ja, ik heb spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vraagstelling is eenvoudig.
Heeft U er als niet-gevaccineerde spijt van dat U niet heeft deelgenomen aan de massa-vaccinatie en booster-campagne? Heeft U er spijt van als gevaccineerde dat U wél heeft deelgenomen aan de massa-vaccinatie en booster-campagne?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik heb daar geen "spijt" van. Om spijt te hebben zou ik er nu nadeel van moeten ondervinden, dat is het geval niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik spijt moeten hebben dat ik een vaccin genomen heb? Ik ga nu wel geen 4e nemen aangezien er geen voordelen aan zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Namens de ongevaccineerden covid doden die niet aan deze enquête kunnen deelnemen wil ik hier hun spijt uitdrukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccins zijn geneesmiddelen zoals anderen die men neemt als de kosten-baten anallyse duidelijk voordelig is. Men kan geen a priori standpunten innemen daarover, dat hangt af van de situatie. Die kan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Alle respect voor de gevallenen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 oktober 2022 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Nooit een snotvalling 19 - vaccin genomen, nooit nadelen ondervonden van het niet nemen van zo'n vaccin (buiten de fascistische maatregelen opgelegd door de roverheid ). Verder ben ik buiten een aantal verkoudheden nooit ziek geweest in de laatste 3 jaar.
De overstock kunnen ze voor mij leegspuiten in de meest fanatieke vaccinazi's, zodat ze zeker genoeg beschermd zijn tegen ongevaccineerden zoals ik, die geen enkel nadeel ondervonden hebben ondanks alle paniekzaaierij, maar volgens dat riedeltje waarschijnlijk al halfdood moeten of zouden zijn.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 12 oktober 2022 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gevaccineerd en ik heb geen spijt.
Waarom heb ik geen spijt? Niet omdat ik overtuigd was van het nut van het vaccin, maar omdat het niet laten vaccineren me nu eenmaal meer nadeel opleverde (uitgesloten worden van het sociaal leven). Vermits ik met de kennis die ik nu heb mezelf nog steeds zou hebben laten vaccineren (puur om op café en op reis te kunnen gaan etc.), heb ik uiteraard geen spijt van die beslissing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat is zeker niet het geval met mRNA vaccins die nog nooit werden gebruikt op mensen. ![]() Geneesmiddelen worden toegediend aan zieke mensen om te genezen van een ziekte. Vaccins zijn dus GEEN geneesmiddelen want ze worden gegeven aan gezonde mensen, die vervolgens herbesmet en toch ziek in het ziekenhuis belanden en/of plots en onverwacht overlijden door bijwerkingen van jouw "geneesmiddel". ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens pfizer kan er pas in februari 2024 een balans opgemaakt worden over prikspijt bij gevaccineerde proefkonijnen nadat de proeffase 3 van hun experimentele covid-vaccins werd afgerond. Schadelijke bijwerkingen van vaccins blijven niet beperkt tot een bepaalde termijn na vaccinatie, er kan nog jaren daarna kwalijke gevolgen blijven opduiken zoals de wetenschappelijk bewezen ervaring met eerdere vectorvaccins al over 30 jaar leert. En voor de mRNA vaccins weten ze er zelfs helemaal nog niks over, (wat het veroorzaakt in het menselijke lichaam) en de meeste bijwerkingen zijn zelfs nog onbekend en worden nu pas in kaart gebracht.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bron : https://forum.politics.be/showthread.php?t=259977 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals eerder gezegd, de enigen die eigenlijk spijt zouden hebben van niet gevaccineerd geweest te zijn, zijn die weinigen die eraan dood gegaan zijn (of inderdaad, heel zwaar ziek geweest). Maar die kunnen niet deelnemen aan deze enquete. Omgekeerd ook, allen die dood gevallen zijn door 't vaccin zijn die die spijt ervan zouden ervan gehad hebben, maar die kunnen dus ook niet deelnemen. Uiteindelijk gaan hier alleen maar tevreden mensen zijn. Zoals de enquete bewijst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik doodval door een vaccin laat ik mij in een volgend leven niet meer vaccineren.
|
![]() |
![]() |