![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom het Westen is nu verenigd en sterker dan de afgelopen jaren ,dankzij Poetin. Rusland en Afrika zijn de bondgenoten van China en de schurkenstaten Noord Korea , Syrië en Iran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel, en dat weten de Russen ook. De Russen gaan niet oprotten uit Oekraïne, ongeacht hoeveel wapens het Westen ook zullen leveren. Merk ik enige nervositeit? De Russen hebben meer uithoudingsvermogen dan het Westen. En Poetin wist dat van bij het begin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met "slecht beleid" zou bedoelen dat Vlamingen geen Nederlands meer in het openbaar mogen spreken, en dat enkel Vlamingen die in het openbaar Frans zouden spreken nog aan bod mogen komen op professioneel vlak, dan zou ik gerust begrijpen dat ze naar de wapens zouden grijpen. Al ben ik zelf geen flamingant, in zo'n situatie zou ik hen steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een feitelijkheid dat ongedierte verdelgen niet eenvoudig is en tijd vraagt. Zie maar hoe lang het duurde voor de USSR als structuur werd verkruimeld. Niemand beweerde dat het eenvoudig zou zijn. Maar het lukte. (Merci aan Ronald, gedeeltelijk toch.) ../... Tot dat frustraat genaamd Putin vanonder een resterend hoopje vuiligheid kroop. -> Stinkend onkruid & niet vergaan enzo, het blijft een hygiënisch probleem, alle DDT terzijde. Langs de andere kant: Vlad heeft wel enorm geholpen om de Russische onbekwaamheid zeer duidelijk aan 't licht te brengen. Dat was pas volwaardige hulp aan 't Westen. Chapeau! Dat laatste tot spijt van ons lokaal supporterend ongedierte uit Brussel & hun HQ te Ukkel.
![]() |
![]() |
#32407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panda had het over jouw persoonlijke individuele verantwoordelijkheid als protaginist van Russisch ongedierte. Stoort het dat mentaal probleem met name te vernoemen? Meer: gij vindt vaststaande zwart-op-wit feiten als antwoord uit jouw schrijfsels misschien een persoonlijke aanval, ofwa?
![]() |
![]() |
#32408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2X - zie hierboven voor 't origineel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 oktober 2022 om 04:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als alles volgens plan verloopt, is er "op het einde" geen Oekraine meer over he. Dat moet dan, helemaal stuk, de Russische economische kameel zijn rug breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan men zeggen, maar de Russen kunnen ook gewoon stellen dat ze er een stort bij hebben, en dat kan hen niet schelen. Nee, dat is politiek niet te verdedigen dat je zo enorm veel van je land hebt opgeofferd, zoveel Russische jongeren de dood hebt ingejaagd, om een stort erbij te hebben. Vandaar dat de laatste wens om dat "op te bouwen" de doodsteek zal zijn van de Russen die zichzelf zwaar overschatten in ongeveer alles. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2022 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt als ideologische denker het lastig om te communiceren met iemand die er pragmatisch instaat he? ik geef geen fuck, tomm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterker: zelfs als Putin gewoon nog aan het hoofd staat, kan dat prima. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 oktober 2022 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van ons stemde Michel in de EU? Wie van ons heeft de mogelijkheid deze weg te stemmen?
Kunnen wij federaal op Walen stemmen en Europees op andere Europese partijen? Wat ik wil zeggen: Rusland heeft meer democratische bevoegdheid dan het westen. In Amerika frauderen ze al de verkiezingen en sleuren ze ons in een oorlog met China. Erken het probleem: onverkozen fascisten van hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#32415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn oersaaie bureaucraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=rcVb6l4TpHw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet Rusland is de vijand neen. Zij die superverspreidingen veroorzaakten om toe sociaal darwinisme te komen zijn gevaar voor alle vrijheden waarvoor de geallieerden stierven. Tegen Hitler kwam ook te laat verzet, maar diens hoogmoed tegen Rusland werd ook diens ondergang. It has begon https://m.youtube.com/watch?v=2eoS-ui4SRA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ja?
Wat als wij gelijk Duitsers zijn die niet beter wisten omdat hun beleidmakers dmv propaganda decennia gelogen hebben ? Is het dan verstandig deze bevoegd te maken over aankomende oorlogen? Over eenders wat? Laatst gewijzigd door CUFI : 15 oktober 2022 om 07:38. |
![]() |
![]() |