![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de lijnen zonder afspraak stond een file van minstens 20 auto’s.
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom iemand nog zonder afspraak een RV maakt. Behalve bij hoogdringendheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dokters durven dat ook.
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welk keuringstation heb je het? Die afspraken staan online. Dat is per 15 minuten per kontrole.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het algemeen ben ik geen voorstander van het organiseren van diensten en produceren van producten door de staat.
Vanzelfsprekend zijn daar uitzonderingen op. Voorlopig is het nog altijd mijn mening dat de veiligheidscontrole voor wagens georganiseerd wordt op de wijze zoals wij dat nu kennen. Wat niet belet dat er veel meer transparantie zou mogen komen over de werking van de keuringsstations, maar vooral van hun bovenbouw. De benoemingen zullen daar ook wel politiek geïnspireerd zijn. Dat stoort me dan niet, op voorwaarde dat het transparant is, en toch voor een groot deel gebaseerd op titels en verdiensten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even mondeling een afspraak maken, behoord dat niet meer tot de mogelijkheden? Ik vraag het maar hé. Wij moeten nu in Frankrijk naar de keuring. Even tijdens het boodschappen doen binnen springen ... om welk uur kan het zaterdag? ... OK, tot dan. 68 euro / twee jaar geldig.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 oktober 2022 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta ik toch in de rij.
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Heeft volgens mij alles te maken met 'vooruitgang' .
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.sbat.be/autokeuring/centra/tarieven
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vandaag remt mijn auto perfect....goedgekeurd. Morgen remt hij misschien niet meer. Vandaag heb ik goede banden. Morgen verkoop ik die en zet er een paar versleten op. Vandaag staan mijn lichten goed afgesteld. Morgen geef ik er een draai aan en staan ze scheel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 oktober 2022 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 17 oktober 2022 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wat moeilijker om even een stel goeie longen te vervangen door een setje verstropte.
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 oktober 2022 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of nog erger het personeel krijgt een pak slaag en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Keuringstation wordt zelfs even gesloten.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...-van-agressie/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al geweten dat ze auto’s uit de ‘zonder afspraak’ lijnen toelieten in de ‘met afspraak’ lijn om de file daar wat te milderen maar dat heeft mij nooit meer dan 5 minuten gekost.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een keuring die geldig is voor twee jaar is niet alleen qua keuring een stuk goedkoper, je krijgt een garantie dat je wat keuring aangaat twee jaar met je wagen mag rijden. De tweedehands aankoopsom kan je dus al spreiden over twee jaar, evenzo met de onkosten van eventuele nodige herstellingen na een 'rode' kaart. Je hoeft je dus nooit de vraag te stellen .... is het de moeite voor één jaar? Met een tweejaarlijkse keuring hou je veel meer centen in de zakken van mensen die het niet breed hebben. Ja, ik weet het .... de laatsten van het peloton aan boord houden behoord niet tot de opdrachten van onze politieke klasse. De weerlozen onterecht hun zakken helemaal leegschudden heeft prioriteit. Wegentaks onafhankelijk van gereden kilometers - nog zo'n diefstal van de kleintjes.
![]() |