![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want mocht het een roomwitte mens zijn, dan was het onmogelijk er verschonende omstandigheden voor te verzinnen zoals jij doet. Nu wordt het een “jongere” met “psychische” problemen. Ik den bataclan, dat waren ook allemaal “jongeren” met “psychische” problemen hé, die een van de meest gruwelijke slachtpartijen ooit hebben aangericht onder onschuldige mensen.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb Ik heb foto van de verdachte gezien. Gewoon een blanke vrouw met donkerbruin haar. Dat kan dus een Algerijn zijn, daar zij vaak bovengemiddeld veel Kaukasisch bloed in hun aderen hebben.
(..) Hetgeen ik er nu van begrijp is dit een geestesgestoord persoon die gedwongen opgenomen had moeten worden. En indien deze gek niet in bezit van juiste papieren was dan had ze eerder naar Cambodja moeten worden gestuurd. Het juiste land om van ongewenste vreemdelingen af te komen; voordat ze gevaar vormen voor de samenleving..Een tactiek die ze ook in Australië gebruiken. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2022 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vind dat het uitmaakt.
Ik ga ervan uit dat criminelen beoordeeld moeten worden op hun daden, niet op wat een hoop politiek correcte tranzies en/of BLMCosmo's er van maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() weer een algerijnse dader
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Frankrijk loopt het terugkeerbeleid precies een beetje spaak:
Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja meestal zijn psychisch labiele en gestoorde meisjes eerder slachtoffers van criminelen en serie moordenaars en lover boys. Meeste hoertjes zijn geestelijk gestoorde vrouwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou dit jaar al het twaalfde jonge meisje zijn dat in Frankrijk door kolonisten vermoord werd.
![]() De bron is wel niet geheel betrouwbaar. (Voormalig FVD'ster)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Miljarden worden in de regime-pers geploegd om ons te doen denken dat het allemaal onze eigen racistische schuld is. En jan met de pet gelooft dat, en houdt vroom zijn bek.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als hitler zegt dat 1+1 2 is, is zijn uitspraak dan waar of niet?
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is de realiteit. Bij velen. Onderschat het gemiddeld intellect op politics.be niet. Hoe slim je ook bent, je kan hier ook nog iets leren, ondanks de zever die je tussen de berichten leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zegt "I believe", dus ze is zelf niet zeker. Het zou me verbazen dat 12 meisjes door migranten zijn vermoord, langs de andere kant in het VK werden wel duizenden meisjes door gangs misbruikt. En ja, bij 'rechtse' beweringen ben ik voorzichtiger. Daar wordt al eens sneller bewust of onbewust een loopje met de waarheid genomen als het over feiten gaat. Op 'links' doet men de waarheid op een andere manier geweld aan, door te verzwijgen, te framen, te ontkennen, te stigmatiseren, te sentimentaliseren, ... minder door feiten te vervalsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Iedereen weet dat 1+1 = 11.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Dienen Amerikaanse gangster heeft hier maanden in de kranten en ???? geweest, er zijn muurschildering van gemaakt maar voor dat meisje is er algemene radiostilte en geen aandacht aan besteed, de woke maatschappij op zijn best.
|
![]() |
![]() |