Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2022, 12:42   #21
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een verwarde vrouw van 24, met psychische problemen.

Ik denk niet dat het uitmaakt dat ze nu Algerijnse, Marokkaanse, Tjetjeense, Oeigoerse of Iraanse zou zijn.

Verward en psychische problemen zijn newspeak voor iets meer specifieks tegenwoording.

En 24, is dat geen jongere?
Eeuh, jawel, dat maakt uit.

Want mocht het een roomwitte mens zijn, dan was het onmogelijk er verschonende omstandigheden voor te verzinnen zoals jij doet.
Nu wordt het een “jongere” met “psychische” problemen.

Ik den bataclan, dat waren ook allemaal “jongeren” met “psychische” problemen hé, die een van de meest gruwelijke slachtpartijen ooit hebben aangericht onder onschuldige mensen.
Oud 18 oktober 2022, 13:26   #22
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Ik heb Ik heb foto van de verdachte gezien. Gewoon een blanke vrouw met donkerbruin haar. Dat kan dus een Algerijn zijn, daar zij vaak bovengemiddeld veel Kaukasisch bloed in hun aderen hebben.

(..) Hetgeen ik er nu van begrijp is dit een geestesgestoord persoon die gedwongen opgenomen had moeten worden.
En indien deze gek niet in bezit van juiste papieren was dan had ze eerder naar Cambodja moeten worden gestuurd. Het juiste land om van ongewenste vreemdelingen af te komen; voordat ze gevaar vormen voor de samenleving..Een tactiek die ze ook in Australië gebruiken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 oktober 2022 om 13:29.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2022, 14:10   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Eeuh, jawel, dat maakt uit.
U vind dat het uitmaakt.
Ik ga ervan uit dat criminelen beoordeeld moeten worden op hun daden, niet op wat een hoop politiek correcte tranzies en/of BLMCosmo's er van maken.
Citaat:
Want mocht het een roomwitte mens zijn, dan was het onmogelijk er verschonende omstandigheden voor te verzinnen zoals jij doet.
Dan zou de media het lang en breed uitsmeren, inclusief het adres, volledige naam, schoenmaat, seksuele voorkeur( alleen als ze sterk hetero zou zijn, LGBTQtiaans+³ moet beschermd worden) en de kleur van het slipje van die krankzinnige 24 jarige vrouw.
Citaat:
Nu wordt het een “jongere” met “psychische” problemen.
Verandert niets aan het feit dat begrijpende mensen los door die newspeak zien.
Citaat:
Ik den bataclan, dat waren ook allemaal “jongeren” met “psychische” problemen hé, die een van de meest gruwelijke slachtpartijen ooit hebben aangericht onder onschuldige mensen.
Ik geef u geen ongelijk.
Oud 18 oktober 2022, 17:03   #24
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

weer een algerijnse dader
Oud 21 oktober 2022, 06:56   #25
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Ook in Frankrijk loopt het terugkeerbeleid precies een beetje spaak:
Citaat:
Following statements where he claimed that it was his goal to have a deportation rate of 100%, French President Emmanuel Macron in 2021 managed to successfully expel a dismal 0.2% of illegal Algerian migrants with deportation orders, a minister announced earlier this week.

In the first half of 2021, less than 4% of illegal immigrants from Algeria, Tunisia, Morocco with deportation orders were successfully expelled by Macron’s liberal-globalist, pro-mass migration government, according to a report from the French broadcaster Europe 1, which cites government sources. Bron.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 22:08   #26
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik heb Ik heb foto van de verdachte gezien. Gewoon een blanke vrouw met donkerbruin haar. Dat kan dus een Algerijn zijn, daar zij vaak bovengemiddeld veel Kaukasisch bloed in hun aderen hebben.

(..) Hetgeen ik er nu van begrijp is dit een geestesgestoord persoon die gedwongen opgenomen had moeten worden.
En indien deze gek niet in bezit van juiste papieren was dan had ze eerder naar Cambodja moeten worden gestuurd. Het juiste land om van ongewenste vreemdelingen af te komen; voordat ze gevaar vormen voor de samenleving..Een tactiek die ze ook in Australië gebruiken.

ja meestal zijn psychisch labiele en gestoorde meisjes eerder slachtoffers van criminelen en serie moordenaars en lover boys. Meeste hoertjes zijn geestelijk gestoorde vrouwen

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2022, 16:21   #27
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Het zou dit jaar al het twaalfde jonge meisje zijn dat in Frankrijk door kolonisten vermoord werd.

De bron is wel niet geheel betrouwbaar. (Voormalig FVD'ster)

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Oud 29 oktober 2022, 16:46   #28
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U vind dat het uitmaakt.
Ik ga ervan uit dat criminelen beoordeeld moeten worden op hun daden, niet op wat een hoop politiek correcte tranzies en/of BLMCosmo's er van maken.

Dan zou de media het lang en breed uitsmeren, inclusief het adres, volledige naam, schoenmaat, seksuele voorkeur( alleen als ze sterk hetero zou zijn, LGBTQtiaans+³ moet beschermd worden) en de kleur van het slipje van die krankzinnige 24 jarige vrouw.

Verandert niets aan het feit dat begrijpende mensen los door die newspeak zien.

Ik geef u geen ongelijk.
Het gemiddeld IQ op politics.be is helaas niet representatief voor de gehele maatschappij.
Miljarden worden in de regime-pers geploegd om ons te doen denken dat het allemaal onze eigen racistische schuld is.
En jan met de pet gelooft dat, en houdt vroom zijn bek.
Oud 29 oktober 2022, 16:49   #29
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het zou dit jaar al het twaalfde jonge meisje zijn dat in Frankrijk door kolonisten vermoord werd.

De bron is wel niet geheel betrouwbaar. (Voormalig FVD'ster)
Als hitler zegt dat 1+1 2 is, is zijn uitspraak dan waar of niet?
Oud 30 oktober 2022, 00:00   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gemiddeld IQ op politics.be is helaas niet representatief voor de gehele maatschappij.
Miljarden worden in de regime-pers geploegd om ons te doen denken dat het allemaal onze eigen racistische schuld is.
En jan met de pet gelooft dat, en houdt vroom zijn bek.
Er is geen probleem zolang het niet in mijn tuin gebeurt.
En dat is de realiteit. Bij velen.
Onderschat het gemiddeld intellect op politics.be niet. Hoe slim je ook bent, je kan hier ook nog iets leren, ondanks de zever die je tussen de berichten leest.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 06:16   #31
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zegt "I believe", dus ze is zelf niet zeker. Het zou me verbazen dat 12 meisjes door migranten zijn vermoord, langs de andere kant in het VK werden wel duizenden meisjes door gangs misbruikt. En ja, bij 'rechtse' beweringen ben ik voorzichtiger. Daar wordt al eens sneller bewust of onbewust een loopje met de waarheid genomen als het over feiten gaat. Op 'links' doet men de waarheid op een andere manier geweld aan, door te verzwijgen, te framen, te ontkennen, te stigmatiseren, te sentimentaliseren, ... minder door feiten te vervalsen.

Oud 30 oktober 2022, 14:20   #32
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen weet dat 1+1 = 11.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 14:37   #33
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Dienen Amerikaanse gangster heeft hier maanden in de kranten en ???? geweest, er zijn muurschildering van gemaakt maar voor dat meisje is er algemene radiostilte en geen aandacht aan besteed, de woke maatschappij op zijn best.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be