![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32661 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat het plebs het wat moeilijk heft is niet meer dan normaalin tijden van oorlog he. Het is niet omdat we in dit geval de Oekraïners laten vechten voor ons dat we niet in oorlog zijn...
![]() |
![]() |
#32663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlondereirs tegen ongedierte is geen vanzelfsprekend pies of keek.
![]() |
![]() |
#32664 |
Minister-President
|
![]() De Amerikonders gaan ons helpen.
![]() |
#32665 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie doet er mee, A tegen B....
![]() |
#32666 |
Minister-President
|
![]() Ik prefereer ons regime boven dat van Rusland. Simple as that.
Als ge de Russen laat doen pakken die heel Europa, dat moet dus ten alle kost vermeden worden. De huidige kost is wat wapens en wat Oekraïners. Best aanvaardbaar allemaal lijkt me. Of zou ge liever ne Rus zijn en 'opgeroepen' worden?
![]() |
#32667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste analyse van ISW zijn de russen een zware false flag operatie aan het opzetten in de Kherson regio. Bedoeling zou zijn om de Kakhovka dam op te blazen, om dan in de chaos gemakkelijker hun troepen op de vlucht te kunnen laten gaan. En dan de fout op UA steken en beweren dat het een 'terroristische' aanslag was.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 oktober 2022 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32668 | |
|
![]() Citaat:
Da's een zuivere aanname, op geen enkel feit gebaseerd. En neen, gezien de russen evengoed vax-forceurs zijn, zit ik daar ook niet op te wachten. https://edwardslavsquat.substack.com/ Je weet waar het mij over gaat. We moeten niet hypocriet doen. "Wij" zijn ook klootzakken. Pest. Cholera.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 oktober 2022 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32670 |
|
![]() Ik heb die avatar van een ander forum-lid "gekregen" ergens in het begin van mijn lidmaatschap. Ik weet niet wie dat is.
Waarom? Is uw avatar ne foto van uw eigen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 oktober 2022 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat de keuze is: inderdaad, het enig mogelijke antwoord van mensen.
![]() |
#32672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Allez brother P. ?!
Anderzijds, Freddie had Gunter wel graag ne keer bij de kloten gepakt, dawel. ![]()
![]() |
#32673 | |
|
![]() Blijkbaar verwacht Rusland escalatie in Kherson. Anti Spiegel schrijft, aanvullend op westerse media:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten ze in het Westen nu energie kunnen halen uit de vele wind die hun politici verkopen, dan zijn we uit de problemen. Het zou wel geen schone energie zijn maar soit. Of, zoals in de Simpsons: https://www.youtube.com/watch?v=LvUItaradGE Laatst gewijzigd door tomm : 20 oktober 2022 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moskou hoeft zich zonder burgers niet in te houden en kan elk gebouw in Kherson vol militaire installaties en soldaten steken. Anders dan het regime in Kiev gebruiken ze burgers niet als levend schild. Dat is trouwens nooit de Russische tactiek geweest, wordt beschouwd als uiterst oneervol in de Russische militaire doctrine. Dat de Oekraïners dit toch deden toont aan dat ze dit niet uit het Sovjet draaiboek gehaald hebben. De geprefereerde tactiek van de nazi-milities. Het zou me ook niet verwonderen moest het Westen hen op dat vlak begeleid hebben. Dat zullen we waarschijnlijk pas binnen 50 jaar of zo, als de archieven geopend worden, naar buiten komen, en een heel schandaal veroorzaken, als het er echter geopolitiek of militair niet meer toe doet. Laatst gewijzigd door tomm : 20 oktober 2022 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de Russen die enkel nog in staat zijn burgerdoelen te raken. Oekraïne daarentegen slaagt er nog steeds in gebiedswinst te bereiken (al is het tempo momenteel terug wat lager). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval zullen de Russen hen met plezier kernwapens geven om zich te verdedigen. Een westerse aanval op het heilige land van Mekka en Medina? Meer is er niet nodig om meer dan een miljard moslims naar de wapens te laten grijpen.
|
![]() |
![]() |