![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De pogingen om semantisch eronderuit te komen is duidelijk extreemrechtse takiyya. Alleen patrickve is eerlijk, psychopatisch weliswaar maar eerlijk.
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is weinig semantisch aan stellen dat je de Islam hier buiten wil kieperen. Dat is klaar en duidelijk voor iedereen denk ik zo. De huidskleur achter de boerka interesseert me geen malle moer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de beginjaren van PhDW fulmineerden ze open en bloot tegen 'de vreemdeling' en later door de druk en de processen, zijn ze beginnen bijsturen. Zo heeft men het echte 70 puntenplan ook ontdaan van enkele zaken die indruisten tegen het EVRM, plus wat al te gortige zaken wat softer gaan herformuleren. Pure takiyya uiteraard. Uiteindelijk zijn ze dan hun verhaaltje gaan aanpassen dat ze NIET tegen de vreemdeling zijn, enkel tegen de islam. Ook in hun gehuichel dat het Blok niet meer bestaat en dat Belang een andere partij is, speelt dezelfde hypocrisie. Ze lachen er daar zelf mee, door een evenement te organiseren voor 45 jaar VB. Met op de achtergrond een foto van het Blok met alle ouwe knakkers erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://ec.europa.eu/migrant-integra...m-countries_en
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, ik ben volop voor 'groep vorming', ttz, eigen volk vs ander volk. WAAROM zekere mensen nu tot "mijn groep" behoren of niet heeft in de grond eigenlijk geen belang, het is een kwestie van wederzijdse affiniteit, cultuur, en ja, uiteraard ook een vorm van "verwantschap". De kleinste groep is uiteraard mijn naaste familie, en misschien wat vrienden. Daarrond liggen grotere cirkels natuurlijk. Ik heb persoonlijk niks tegen mensen met een andere huidskleur, en puur daarop onderscheid maken is voor mij even "ongefundeerd" als onderscheid maken op basis van bloedsgroep of zo. Maar ik heb geen REDEN nodig om mensen als vijanden te beschouwen: het VOLSTAAT dat ze niet tot mijn groep behoren, en ze zijn dan AUTOMATISCH vijanden. Kortom, het universalisme van "het is een mens DUS is heeft die rechten" is voor mij een monomumentale en onbegrijpelijke rariteit. A priori is een andere mens, zoals een andere crocodil, uit te roeien, BEHALVE in die paar gevallen waar het een bondgenoot is. En nu is het IN DE PRAKTIJK vaak zo dat mensen met een andere huidskleur niet in mijn groep zitten. Dus dat is een GEMAKKELIJKE proxy om vijanden te herkennen. Maar dat heeft ALS DUSDANIG niks met hun huidskleur te maken, natuurlijk. Dat sommige mensen DAT nu als essentieel beschouwen, en dus "echte racisten" zijn, zijn voor mij mensen die een andere kijk dan ik hebben op wie nu vijanden zijn, maar ik beschouw dat niet inherent als problematisch. Ik deel gewoon die visie niet, maar AANGEZIEN het te maken heeft met affiniteiten, kan dat dus evengoed zo zijn dat voor racisten, dat langs huidskleur om gaat. Ik zie daar het probleem niet bij, eerlijk gezegd. Dat is gewoon een diversiteit in de opinie over met wie men affiniteiten heeft, en wie dus de vijanden zijn (de anderen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat men de politieke visie heeft dat men racistisch wil zijn. Dat is toch evengoed een politieke visie als een andere ? Als die een minderheidsvisie is, dan zal die niet doorgedrukt worden, en als dat een meerderheidsvisie is, dan is het een dik schandaal dat die "verboden" is he. Kortom, als racisme een "probleem" is, dan is het eigenlijk een wens. En als het geen wens is, dan is het geen probleem. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2022 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de kanker laten woekeren zoals onze linkse vrienden wensen Je kan de kanker bestrijden met zware chemo door alles en iedereen te viseren, zoals het VB wenst Of je kan trachten de oorzaken weg te nemen. Dus het faciliteren van de ideologie. Maar bon, als jij je labeltje wil plakken, by all means. Je bent eigenlijk net hetzelfde als wat je zogezegd wil bestrijden. Priceless
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 oktober 2022 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke slogan. Ben je in staat van die enige substantie te geven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad wat ik met het Blok wil doen : bestrijden met zware chemo, en kwistig zijn bij de dosering. Ziektes uitroeien is een nobele doelstelling. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Beter is om snel en diep genoeg te snijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opportunisten zitten bij de politieke leiders van extreem-rechts. Marc Spruyt zijn boek 'Grove Borstels' is eigenlijk nog steeds actueel op dat vlak. Enkel hun marketing is nu veel professioneler dan in de pioniersjaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was waarschijnlijk te moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, het idee dat lastig volk soms verdelgd moet worden, is veel en veel ouder dan 1950, en is de reden precies waarom een paar kwieten dachten dat ze daar tegenin moesten gaan in 1950. Zo een verklaring gaat uit van een ongelofelijke hubris, namelijk dat de westerlingen en het westen VAN NATURE superieur volk zouden zijn, zodanig superieur, dat zij nooit en nergens bedreigd zouden kunnen worden door ander volk, dat vaneiges inferieur is. ZONDER dat idee zou geen kat zo een waanzin uit zijn botten geslagen hebben he. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee dat MENSEN rechten zouden hebben op een universele manier vanwege hun mens-zijn is het domste idee dat je ooit kan hebben, want het maakt dat je je moet laten onderwerpen aan uw vijanden en dat je je groep niet mag verdedigen tegen een kanker. De EVRM is HEEL GOED als die INTERN gebruikt wordt voor leden van uw groep. Daarbuiten is ze waanzinnig als concept. Het is de Europese Verklaring van de Rechten van de Vijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, na het verplichte verbale nummertje dat hij opvoerde na de duidelijke stellingname van Vooruit, keert de normaliteit terug.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 oktober 2022 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mochten de meeste van die kiezers nu perfect begrijpen dat het VB racisten zijn, en zij zelf ook, en dat is wat ze willen ? Een stevig racistische overheid ? Misschien is het zelfs andersom, en is, door de dubbelspraak van het VB, het zodanig goed verborgen, dat de meeste racisten uit andere partijen niet door hebben dat hun echte wens door het VB gerealiseerd zou worden ? Misschien zijn DAT de minderbegaafden he: de mensen die racist zijn, maar niet eens door hebben dat ze daarvoor op het VB moeten stemmen, want die verbergen dat te goed ? Stel U voor zeg, dat de helft van Vooruit niet eens beseft dat ze, omdat ze racisten zijn, beter voor het VB zouden stemmen ? Zou Panda in de grond niet een van die mensen zijn bijvoorbeeld ? Die niet door heeft dat het VB EIGENLIJK zijn wensen veel beter benaderd dan hij denkt ? Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |