![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
- lol -
|
|
|
|
|
#9422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mr. Harrigan's Phone is een goede Stephen King verfilming.
En toevallig (spooky ) heb ik enkele dagen geleden ook Tammy Wynette gepost.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 oktober 2022 om 22:35. |
|
|
|
|
|
#9423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allé, dat is mijn mening. |
|
|
|
|
|
|
#9425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9426 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
The Curse of Bridge Hollow. Halloweenfilm voor familie/kinderen.
|
|
|
|
#9427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9428 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hanneman en King, de twee gitaristen indertijd, in een interview. Vraagt de reporter, over wat schrijven jullie (songs), zegt Hanneman, King schrijft altijd over Boeleke Jezus. Vraagt King, over wat moeten we anders schrijven? Zegt Hanneman, war en serial killers.
|
|
|
|
|
#9429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aan Dexter begonnen, it is amazing. |
|
|
|
|
|
|
#9430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Seizoen 7 (laatste) van Bosch. Weinig bekende serie want enkel op Prime maar heel goed.
Ze gaan er nu wel met de grove borstel door.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2022 om 21:43. |
|
|
|
|
|
#9431 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeven seizoenen? Ben nooit verder dan de eerste aflevering geraakt.
|
|
|
|
|
#9433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9434 |
|
Europees Commissaris
|
Orphan (2009) - Meh, vond er maar weinig aan, voelde nogal cliché aan.
|
|
|
#9435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik blijf hem goed vinden. Iets in de genre met ook zo'n klein meisje is Case 39. Die staat ook terug op Netflix. Heb ik ook voor't eerst een jaar of 5 geleden gekeken. Deze vind ik wel angstaanjagender dan Orphan. |
|
|
|
|
|
|
#9436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schrijf je dan ook brieven aan Dutroux? Bah-bah voor de mensen die dat doen. Geen enkel respect voor de nabestaanden, noch voor de slachtoffers. En neen Cufi, aangezien ik ervan uitga dat gij geen contacten onderhoudt met seriemoordenaars bedoel ik jou niet. |
|
|
|
|
|
|
#9437 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Case 39 vond ik wel goed.
|
|
|
|
#9438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarna ........ik ga niet spoileren maar de gruwelijke waarheid kwam naar boven. Laat mij zeggen dat ik geen medeleven met dat klein meisje meer had. |
|
|
|
|
|
|
#9439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De manier waarop hij alles uitlegt is pijnlijk vatbaar. Dahmer is de Eminem van seriemoordenaars. |
|
|
|
|
|
|
#9440 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat mij nog het meeste opviel is die scene op den duur dat de nog niet dode meneer Harrigan begint te zeiken over telefoons en dat de hoofdpersoon dan zegt " en hij had helemaal gelijk, meneer Harrigan voorspelde in die twee minuten hoe slecht telefoon zouden worden, joh, stomme kutmilennials" (nadruk toegevoegd door mij). En dat is ook een beetje de sfeer die door de rest van de film hangt. Het is een verhaal over smartphones geschreven door iemand die er niks aan vindt. Toen ik in de aftiteling "Stephen King" zag staan deed me dat ook denken aan Ready Player 1, daar had ik bij de woorden "Steven Spielberg" ook zoiets van "Aah, vandaar. Ja, opa gamed niet nee, vandaar dat er zoveel dingen nergens op slaan." (Nou is in dat geval veel de schuld van het boek, maar hij heeft er toch maar mooi voor gekozen het ook zo te verfilmen. Overigens ook alle respect voor Spielberg, maar waar hij ooit voorliep als de eerste grote filmmaker die helemaal loskwam van de theatertraditie (volgens andere filmmakers) is dit toch buiten zijn comfort zone.) Mr. Harrigan's Phone vind ik wel minder storend dan dat, het is een minder extreem geval. Ik vind het centrale gegeven zelf ook wel een cool idee. Het is een hele beperkte connectie, waardoor het verhaal nog enigszins gegrond blijft. Het is niet The Shining, maar toch zeker beter dan The Langoliers.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 oktober 2022 om 17:35. |
|
|
|