![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die buis ligt in een vijandige omgeving als de Baltische Zee en op een moeilijk bereikbare diepte. Laat voor de rest nu de kabeljauwen wat aquafun beleven eraan. Ik heb ten andere altijd het idee gehad dat die buis er nooit mocht geweest zijn, niet alleen voor de afhankelijkheid aan de rus, maar omdat Schröder er te diep inzat samen met zijn Gazprom en Rothschild gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het nu de Russen of de Chinezen zijn, dan moeten we ze bedanken. Als we EERST zouden kijken of het de Russen dan wel de Britten zijn, dan zou je kunnen verwachten dat je als functie van die uitkomst het goed zal praten dan wel hysterisch kwaad worden. Maar andersom is toch veel beter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die stoute russen, zitten ze internetkabels te beschadigen... manmanman...
laten ze hun anker slepen over de grond ? of via onderzeeduikboten ? Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 oktober 2022 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal iets anders zijn dan wat kabels doorknippen in Frankrijk, misschien wat amerikaanse satellieten boven oekraïne neerhalen of Musk's z'n netwerkje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's niet hetzelfde noch zo eenvoudig als iemand wat thee met polonium te serveren, hè. ![]() (Ze kunnen hun eigen buur's bruggen nog niet eens degelijk treffen.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 oktober 2022 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
Investering in Nord Stream lijkt verloren door de sabotage maar Rusland hoopt via Turkije te kunnen exporteren. Dit vergt een nieuwe investering. Lijkt me voor de hand te liggen waarom dat deze informatie in de Nord Stream who donnit' draad staat. De nieuwe pijpleiding loop slechts door twee landen, Rusland en Turkije. Laatst gewijzigd door Bach : 21 oktober 2022 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/...aar-opleveren/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en uiteindelijk krijgen ze een percentage op die doorstroomµ het doel van de northstream is dat percentage kwijt te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
---- Ook oud-Kamerlid Henk Krol verbaast zich. “Toch vreemd. De uitslag van het onderzoek van Zweden naar het opblazen van de Nord Stream-pijpleiding is kennelijk zo bijzonder dat de uitslag ervan wordt aangeduid met ‘staatsgeheim’. Zelfs leden van de Duitse Bundestag mogen het niet vertrouwelijk inzien. Wat kan dit zijn?” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
|
![]() Citaat:
[/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie het ook was, waarom hebben ze dan de stommiteit begaan van nog een pijp heel te laten ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het ziet er naar uit dat de VS deze aanslag op de pijpleidingen uitbesteed heeft en de Oekraïners als onderaannemers en beginnelingen (pas opgeleid in Groot-Brittannië) het niet zo secuur hebben uitgevoerd.
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen kleine ton springstof nodig om een buis op te blazen onderwater, tenzij je die lading niet op de buis plaatst maar "in de buurt". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
idd een kleine lading gefixed op de leiding van zeg maar 10keer minder kracht , of een himars raket zou hetzelfde effect gehad hebben, het illustreert perfect idd dat er een niet geadvanceerde methode gebruikt is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nord Stream blast 'blew away 50 metres of pipe' https://www.bbc.com/news/world-europe-63297085 Why is Water so Efficient at Suppressing the Effects of Explosions? https://commons.lib.jmu.edu/cisr-journal/vol22/iss1/9/ |
|
![]() |
![]() |