![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, et alors?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 oktober 2022 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32802 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het idee is toch dat we tot de laatste Oekrainer gebruiken om zo veel mogelijk Russen omzeep te helpen. Er kunnen dus geen Oekrainers overschieten. Tenzij er geen Russen meer zijn. Dat is een probleemsituatie dan. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 09:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Servie was een vergissing: we hebben daar de kant van de makakken gekozen. Al de rest zijn toch uit te roeien makakkenlanden, dus kan je de NAVO daar maar 1 ding verwijten, van het niet grondig te hebben gedaan. Het is trouwens de enige reden om een samenwerking met de Russen te wensen, om al die landen samen omzeep te helpen. Maar de Russen vonden het belangrijker om vijandigheden in onze richting te beginnen. Een bende idioten ja.
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32804 |
Minister-President
|
![]() Ja vrij zeker dat ge niet neutraal zijt Gunter.
Da’s niet erg. Ge moet gewoon niet doen alsof ge dat wel zijt
![]() |
#32805 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe weet u dat? Uit wat leidt u dat af?
![]() |
#32806 |
|
![]() Vraag ik mij ook af, eerlijk gezegd.
Borman, Himmler , Goebbels hebben Hitler allemaal "in de steek" gelaten. Himmler wou op eigen houtje onderhandelingen voeren met de allies, Goebbels geloof ik idem ditto etc. Göring niet, die heeft idd zijn kinderen afgemaakt, dan zijn vrouw en uiteindelijk zichzelf. (Althans vlgs de 'film')
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 22 oktober 2022 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat het om de trouw aan Hitler?
Dan denk ik ondermeer aan de moeite die het de geallieerden kostte om het Derde Rijk op de knieën te krijgen ("totale oorlog") en het feit dat er zelfs na de totale nederlaag van dat Derde Rijk nog overtuigde nazi's bleven (/blijven) rondlopen. Het ziet er niet naar uit dat "Meine Ehre heißt Treue" een loze kreet was (/is) voor diegenen die ermee pronk(t)en.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Is het verschil tussen een gewone meerderheid en absolute meerderheid. Belangrijk is dat Oekraieners er niet aan te pas komen. De vraag is niet of de Krim terug bij Turkije komt (wat sommige Krim- Tataren zouden willen) maar wel of het terug bij Oekraine zou komen. Maar waarom eigenlijk? Welke historische band met Oekraine heeft de Krim eigenlijk, behalve dat de gekke communistische leider Khrutshov dat beslist heeft? (in hetzelfde jaar dat hij besliste Hongarije binnen te vallen.) Stel nu dat Rusland echt de oorlig zou verliezen, wat niet zal gebeuren gewoon puur hypothetisch, dan zou ik de Krim aan Turkije schenken, historisch gezien maakt Turkije daar aanspraak op. Krim-Tataren blij, en zelfs de Russen zouden dit beter vinden dan Oekraine, Turken hysterisch blij (je kent ze wel, ultra-nationalistisch en nostalgisch naar het Ottomaanse rijk, de Amerikanen zouden vlug de boom in kunnen). Meer zou er ook niet nodig zijn om de Turken volledig te laten overhellen naar de Russische kant. Laatst gewijzigd door tomm : 22 oktober 2022 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was het gezin Goebbels dat afgemaakt werd. En ja, een handvol "top"-nazi's zal wel ingezien hebben dat het avontuur faliekant aan het aflopen was, en wellicht gehoopt nog net op tijd hun kar te kunnen keren. Gelukkig waren dat Bekende Duitsers, en konden er toch een aantal van berecht worden. Veel méér nazi's waren Hitler in de dood voorafgegaan, en nogal wat anderen zijn hem in de dood gevolgd. En dan waren er nog de overlevers.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet evengoed als ik dat er ook nogal wat Russen zijn die - niet meelopen in de dweperij met een 'Slavische ziel' of een 'diepe identiteit', - die niet hoog oplopen met een fascistische kleptocratie, - die geen last hebben van irredentisme, - die niet achter de 'speciale militaire operatie' staan, - ... Die viseer ik dus absoluut niet. Ik wil het hebben over die Russen die in Putin de "Grote Redder van het Vaderland" of zo zien. Wat scheelt er met die mensen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32812 | |
|
![]() Citaat:
Lapsuske, zulle! ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 22 oktober 2022 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32813 | |
|
![]() Citaat:
Ons “regime” wordt aangevallen, maar op welke manier u dan de conclusie maakt dat ik een fan van die “aanvaller” ben, is mij niet duidelijk.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 oktober 2022 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige Russische federatie is nog steeds het grootste land op de planeet. Hun meest oostelijke stad Vladivostok ligt veel dichter bij Tokio dan bij Moskau. En nog is het niet groot genoeg voor de imperialistische kliek van Putin & Co. Voor het zelfbehoud van de volkeren in de rest van de wereld is het onze plicht om ons daar met alle middelen tegen te verzetten. Het voortbestaan van de Russische Federatie wordt niet belemmerd door het feit dat Oekraïene een souvereine staat is. Dat moeten we bij de land-gulzige Russen er stevig in hameren.
![]() |
![]() |
#32815 |
Minister-President
|
![]() expansie is 1 maar het kapotschieten : wat scheelt er aan die russen ??
![]() |
#32816 | |
|
![]() Citaat:
Ge ontbeert de minste zweem van zelfreflectie, zodanig dat ik het moeilijk vind om begrip te blijven onderhouden voor de positie van 'bedreiging voor moedertje Rusland door nato-toetreding van Oekraïne. Mss is er idd iets speciaals aan de Rus ... waar het Westen niet mee kan samenleven?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 22 oktober 2022 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het een beetje off-topic. Ik zou het nu eigenlijk liever hebben over de Russen die zich achter Putin scharen, of op z'n minst doen alsof. Ik wil die mensen begrijpen. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan, wat drijft hen? Zo van die dingen. Daarom denk ik dat de aanwezigheid van "tomm" een meerwaarde voor het forum betekent, en nodig ik hem vriendelijk uit volop van z'n recht op vrije meningsuiting gebruik te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de schuld van Oekraïne dat het de Donbas en de Krim 'cadeau' kreeg. Dat geeft Putin niet het recht dat 'cadeau' af te gaan pakken. Rusland kreeg het 'veto binnen de VN Veiligheidsraad' én een 'kernwapenvrij Oekraïne' 'cadeau'. Mag iemand anders dat nu afpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32819 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat Is Alles Wat Ik Wil Zeggen
![]() |
![]() |
#32820 |
Minister-President
|
![]() Ah deze had ik gemist. Goeie vraag. Neutraal kan vanalles betekenen. Zullen we een poging wagen “het neutrale vak” te definiëren?
I’m game.