![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen toch, wat een geleuter. Laat jullie niet opjagen en reageer niet meer.
Het punt is dat die minister op alle gebied gefaald heeft, de taalkundigheid is maar een heel klein deeltje daarvan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig zie ik en voorspel ik het zo:
- Kittelier is onbekwaam - de hetze maakt dat de vivaldi-partijen onder "leiding" van de Conner, haar niet zullen laten schieten: ze keert terug. - en dat zal fataal aflopen: de oppositie zal haar niet gerust laten en breder gesproken: - de sossen in Limburg schuiven nog wat dieper in het moeras. De erfenis van grootheden (kuch) Claes den oude en Claes het dochterke, Stevaert, Van Velthoven den oude zak en 't zeuneke, Lieten ... is weg. De sossen in Limburg gaan opgegeten worden door ... Zuhal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees maar zeker dat de PS een grote vinger in de pap heeft in de samenstelling van het kabinet van een Vooruit Minister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is al meer dan genoeg met het klein budget dat zij te besteden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar geloof ik niets van of het zou moeten zijn dat haar opvolger ook geen Frans spreekt.Iets wat niet zal gebeuren volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 'men' beweert dat er iemand hierover zit te liegen, dat die dan zijn staving daarvoor met feiten naar voor brengt hee Patrick. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de parlement voorzitter die de plicht had in te grijpen vertikte het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was Van Peel die er haar voeten aan veegde, niet FDW . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik roep niet op tot moord. Ik leg uit waarom moord noodzakelijk is in een goed werkende wereld. Oproepen tot moord mag ik niet. Ik argumenteer om te stellen dat men moorden tot de normale en gewenste dingen zou moeten gaan beschouwen, voor een betere wereld morgen. Stel dat iemand argumenteert dat het beter zou zijn dat we 160 km/u op de snelweg rijden. Is dat "oproepen om snelheidsovertredingen te begaan" ? Nee, dat is argumenteren om de reglementering hieromtrent te veranderen. Het is niet onwettig om argumenten naar voren te schuiven waarom aan 160 km/u te MOGEN rijden, en dat dan ook te doen, een betere wereld zou opleveren, nee ? Dat is toch niet hetzelfde als mensen aanzetten om NU snelheidsovertredingen te laten begaan, nee ? Nog iets: argumenteren waarom bijvoorbeeld, cannabis te legaliseren, is toch niet hetzelfde als "aanzetten tot dealen" ? Ik roep dan ook niemand op om NU - terwijl dat verboden is - mensen gaan te vermoorden. Ik argumenteer - en roep eventueel op - om het systeem zodanig aan te passen zodat mensen vermoorden normaal wordt en prima toegelaten is. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet om de fake reden die jij hier suggereert. Het reglement is perfect toegepast, aangezien Van Peel NA de afgesloten tussenkomst het woord vroeg aan de parlementsvoorzitter, en die dat expliciet heeft toegestaan. Dat is haar discretionaire bevoegdheid om daarin te beslissen. Citaat:
Citaat:
Zonder stemverheffing, zelfs geen kokhalzende geluiden, hoe hij erin slaagt is me een raadsel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
TVG zijn tirade duurde een volle 2 minuten. Het antwoord van de regering duurde 01.45 seconden TVG zijn repliek is afgesneden door de micro uit te schakelen na 1 minuut en 4 seconden waarna hij nog wat tegen zichzelf is blijven door lullen. Citaat:
![]() Er is helemaal geen onderbreking geweest... De parlementsvoorzitter oordeelt soeverein of zij iemand spreekrecht geeft, of niet. Dat doet niets af aan het normale verloop van de zitting. Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |