![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...8a1f99c73f3ccd
Een duidelijk signaal als u het mij vraagt. Als het waar is wat de KUL geeft als antwoord, dan vind ik dat justitie hier een grote fout gemaakt heeft. Anderen die verdacht werden van verkrachting (in andere zaken) werden steeds onmiddellijk verwijdert van de vijver waaruit hij slachtoffers kon oppikken. Dat KUL niet ingreep op vraag van het gerecht kan er bij mij niet in. Welke belangen speelden er? Ik denk dat we, door het inhouden van 1,4 miljoen aan subsidies, iets gaan wakker schudden bij de KUL. Rik Torfs schreef al elders dat, indien hij rector was geweest en hem zoiets ter ore kwam, er minstens een schorsing zou gevolgd zijn voor de vermoedelijke dader. Hij zou nooit het onderzoek afgewacht hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de KUL heeft natuurlijk wat pastoorsmanieren opgedaan in al die tijd he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch 5 minuten heb moeten bijkomen van t lachen toen ik het de eerste keer las.
Zuhal die even een dikke middenvinger opsteekt naar die bende hypocriete woke linksen Laat ze maar efkes sudderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een Turkse is Zulma wel eentje die van aanpakken weet. De spreekwoordelijke witte raaf.
Bij de KUL hebben ze toch nog geld teveel. Een groep van de KUL (Computer Security and Industrial Cryptography)is net terug van een weekje all-in-retraite op Kreta. Op kosten van de KUL uiteraard...
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verkrachting niet meteen veroordelen en sanctioneren is woke links?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over het hypcriete gedrag van die mislukte paters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kip zonder kop, en dat is de volgende MP. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat ? BDW is haar toch echt wel aan het boosten hee, ze is het uithangbord van haar partij in de Vlaamse regering. Het lijkt er toch heel sterk op dat ze de topkandidaat is voor 2024.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als MP moet ze vooral de ploeg in het gareel houden. Dat is toch echt wel een totaal andere functie. Eén waarbij ze zich veel neutraler gaat moeten opstellen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 oktober 2022 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen werd er niet opgetreden, dit terwijl de vertrouwenspersoon op de hoogte was van de feiten. Dat het slachtoffer op dat moment nog niet wilde dat haar identiteit bekend gemaakt werd, doet in deze niet ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook gelezen. Ik vind dat de "regie" van het slachtoffer hier niet toe doet. Die professor had ondertussen andere slachtoffers kunnen maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Demir hier wat te vroeg met scherp heeft geschoten.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prof in kwestie kreeg in 2018 zelfs nog een prijs.
Vlaams minister van Justitie, Handhaving en Toerisme Zuhal Demir (N-VA) schrapt voorlopig 1,4 miljoen euro aan subsidies voor de KU Leuven. Demir eist duidelijkheid van de rector over een verkrachtingszaak waarin een professor pedagogie veroordeeld is. "Je kan het als grootste universiteit van het land niet maken om op de eerste rij te staan voor Vlaamse subsidies, maar je te verstoppen voor het opnemen van je maatschappelijke verantwoordelijkheid", klinkt het. Vooral dat de man in kwestie in 2018 nog een prijs kreeg, valt haar zwaar. Bron: VRT NWS Zuhal Demir heeft geen ongelijk. |
![]() |
![]() |