![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja alst ni weg was had ik wel gezwegen zenne haha
Maar tis weg.
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Riek ? Opscheppen ? We leven niet meer in 1800 hee...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bladeren laten liggen van half juli tot eind oktober ? Lijkt me weinig realistisch...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn apotheker zit in de bak?
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geluidsoverlast, opwaaiend stof en uitstoot van brandstof zou iets van de vorige eeuw moeten worden ja. Zeker als ze het binnen blazen, wat bioterreur is.
|
|
|
|
#46 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#47 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die bomen worden trouwens elk jaar zieker, de enigste chance dat ze hebben is die bruine kleverige schutbladeren rond de knoppen. Als die uitkomen arriveren de bladluizen maar die blijven plakken aan het kleverige spul, anders was elke kastanje in Antwerpen al lang dood.
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik gebruik evenmin een bladzuiger(-blazer) in mijn (vrij grote) tuin. Gewoon dooie bladeren bijeenharken met een soepele grashark met platte tanden. Het is veel gezonder voor lijf-en-leden en bovendien milieuvriendelijker.
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooral het voorprogramma wat dieven bekogelen aan de schandpaal is altijd tof. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
inderdaad en dan met de riek opscheppen en als mulch gebruiken .
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
(of een versteende geest, ik vermoed dat eerder). Antibiotica alleen al.
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij hebben ze daar vlijtig op los geëxperimenteerd en gelobbyt. Maar om te bewijzen dat ze meer kwaad dan goed doen, staat ge voor een langdurig en moordend proces.
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat dozeke terug openen doe ik mezelf niet meer aan. Het is tijd dat ik herstel, en momentum behoud als er “iets” gebeurt. Momentum houden is moeilijk want er verandert altijd wel iets. Geen pilleke dat mij kan helpen zenne.
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles was onbenoemd toch helder en duidelijk. Veranderingen waren voor het betere en politici hadden geen te hoge ivoren toren.
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De convertor...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 oktober 2022 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een samenleving is als pizza. Smijt er teveel op en tis niet meer lekker. Alle landen verliezen hun ziel en geest aan die technocraten. Tijd om terug te boeren peins ik dan. Apple kan je niet eten en de cloud druppelt geen drinkwater.
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Meestal lijkt het daar neer te komen op we vlakken alles zodanig af dat er totaal niks meer bougeert. Mijn drugsgerelateerde nieuwsgierigheid veronderstelt dan dat er toch een pak mensen met iets als paddo's geholpen zouden zijn. Mentaal de neus op de feiten drukken en bekijken met een open geest. Maar kom, zeker ben ik daar helemaal niet van.
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik kan niet ontkennen dat mijn levenskwaliteit aanzienlijk verbeterde toen ik cannabis begon te gebruiken. Het is de repressie en propaganda die het onaangenaam maakte. Niet dat me dat tegenhield, maar tegen geld kunt ge niet in discussie gaan. Als ik nu 2023 overleef, zal dat een wonder zijn. Schuld van de politiek.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 25 oktober 2022 om 10:46. |
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zelf ben ik nog niet verder dan een gram of 2 gegaan, maar zelfs dat was een eye-opener Citaat:
|
|
|
|
#60 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Not my cup of tea anymore. Die zware cannabissoorten laat ik ook links liggen. De perfecte match voor mij had minder thc dan 10%, relatief hoog cbd wel. Citaat:
|
|