![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#33081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs van het publiek verdienen ze wel, aangezien ze zelf massaal sneuvelden. Al het goed is, moet het ook gezegd worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
klinkt cru maar zit niet ver naast wat we nu doen, gewoon wat naastenliefde zeg maar familie vriendendiensten en case closed
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 oktober 2022 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33083 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook als het zogezegd voor "mijn eigen goed is." Net nog een discussie gehad met mijn bank, die de daglimiet voor overschrijvingen op MIJN bankrekening wil beperken tot een kleine fractie van wat er op staat. Voor "mijn eigen goed." Ik heb hen gezegd dat ik 24/7 beschikking wil hebben op het volledige saldo van mijn rekening. Die verwachten een misschien een "bank-run" dus dan is die limiet voor HUN goed, niet voor de mijne. MIJN centen hé....
![]() |
![]() |
#33084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laagje vernis is maar heel dun zoals uw post bewijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige nog een schepje racistische shizzel tegenover moslims die aangeeft dat ook uw laagje vernis heel dun is. Laatst gewijzigd door tomm : 25 oktober 2022 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Russen zijn geen Untermenschen per definitie. Maar uit hetgeen we tot op heden vanuit Oekraïne vernomen hebben zijn er nogal wat die zich als dusdanig gedragen. Sommigen drijven het zelfs zo ver om in de media ermee te staan pochen. Groeten van een rechtse zak.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 25 oktober 2022 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook zijn de Russen bijna verdreven uit heel Oekraine en zal die brave meneer Zelensky Kerstmis kunnen vieren op de Krim net als hij beloofd heeft. En de beloften van meneer Zelensky komen altijd uit. Je kunt het ook zien in zn blik, die betrouwbaarheid uitstraalt net als de goeierikken in de Hollywood films) Laatst gewijzigd door tomm : 25 oktober 2022 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze propaganda media zorgt ervoor dat we enkel wandaden (al dan niet waar of uitgevonden door de Kiev propaganda) van de Russen te zien en te horen krijgen, en bijna nooit wandaden van het Kiev regime. (zoals de marteling en moord opleraren in Kupiansk enkel en alleen omdat ze blijven werken zijn onder Russisch bestuur). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikanen zorgen goed voor zichzelf door geen onderscheid te maken tussen burgers en militairen in de landen die ze bombarderen.Liever 100000 Irakezen dood dan enkele Amerikanen luidde het devies, dat ook Israel overgenomen heeft.
De Russen hadden zoveel doden te betreuren voornamelijk omdat de Duitsers niet alleen geen onderscheid maakten tussen burgers en militairen, maar ook specifiek op burgers jaagden, omdat die zich bleven verzetten maar ook omdat Hitler de meeste "minderwaardige volkeren" wilde uitmoorden. Vanaf 1:40 zie je hoe ze dat exact deden.(in dit geval ging het over Belarus) https://youtu.be/zjIiApN6cfg Laatst gewijzigd door tomm : 25 oktober 2022 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 25 oktober 2022 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33092 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het racistisch is om iets op moslims te zeggen, dan moet jij toch een vette racist zijn tegen mensen die westersgezind zijn, nee ? Want in beide gevallen gaat het over mensen met zekere ideeen en opvattingen die onderling affiniteit hebben omdat ze die ideeen en opvattingen delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open en bloot, nee ? Wat is daar "racistisch" aan ? Het gefulmineer van de Vladimir tegen de Westerse decadentie, en de reden om oorlog te voeren, is toch exact krak dezelfde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33096 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, elke generaal die zo NIET denkt zou tegen de muur moeten gezet worden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dit zo zijn, is dat bijlange na nog geen vergoelijking van wat er hier gebeurt. Want een groot deel van de rethoriek en legitimatie van het Westen is dat wij moreel verheven zijn boven de Russen, dat wij een vrije media hebben en zij niet.. Quod non
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen willen Russische delen van Oekraine bij Rusland aansluiten, nadat de Russen tevergeefs het vredesverdrag van Minsk wilden implementeren. Wat was weer de westerse reden om zich zo fel met dit conflict te bemoeien? Laatst gewijzigd door tomm : 25 oktober 2022 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |