![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral opvallend: mensen durfen nu meer en meer luidop zeggen dat ze niet van plan meer zijn zich te laten vaccineren. Dat was een jaar geleden toch heel wat anders. MVR zal alle aandacht wel missen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 oktober 2022 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cfr. Figuren op blz 23, 24 en 25 die de effektiviteit van de vaccinaties weergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merk ook op dat je moet kijken naar vaccinatie alleen (de bollekes), want de anderen geven het effect aan van natuurlijke immuniteit (de driehoekjes). De effectiviteit van het primaire vaccinatie schema is enkel tot aan 44 jaar gegeven, en zoals we kunnen zien is de effectiviteit daarvan bij jongeren NUL, en bij 18-44 jaar: bijna nul. In die laatste groep is de effectiviteit van de booster zelfs lager dan die van het primaire schema. Merk inderdaad op dat beneden de 45 jaar, de booster zo goed als geen positief effect had (wat hier destijds ook gezegd werd...). En merk op dat bij bejaarden, de TWEEDE booster geen nut heeft boven de eerste. Boven de 45 jaar wordt niet meer aangegeven welke de "effectiviteit" is van het primaire schema, maar het gaat HEEL MOEILIJK zijn om een SLECHTE FACTOR 4 weg te toveren hoor. Maar bon, we hebben het hier over de besmettingen. Bij de ziekenhuis opnames zijn er gewoon geen cijfers voor het primair vaccinatie schema. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 oktober 2022 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 oktober 2022 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het hier over gaat, is dat het PRIMAIR VACCINATIE SCHEMA, in de groepen boven de 65 jaar, EEN NEGATIEVE efficientie hebben, ttz, dat de kans om als primair gevaccineerde in het ziekenhuis terecht te komen, 4 keer GROTER is dan als niet-gevaccineerde. Dat is gewoon een feit, dat zie je in de cijfers van de ziekenhuis opnames op het einde van het rapport. Dat is wat ik aanhaalde. Het is juist dat hierbij geen rekening gehouden wordt met de specifieke gezondheidstoestanden van die twee groepen: het kan zijn dat het gros van de primair gevaccineerden boven de 65 jaar allemaal heel slechte gezondheid hebben, en alle ongevaccineerden bijzonder gezond zijn. De efficientie van het vaccin in procent, wordt uitgedrukt als: 100% - (incidentie ziekte van gevaccineerden) / (incidentie ziekte van ongevaccineerden). Als die incidenties gelijk zijn, dan is het vaccin 0% effectief. Als er geen zieke gevaccineerden zijn, dan is uw vaccin 100% effectief. Maar hier hebben we, voor de efficientie van het primaire vaccinatie tegen ziekenhuis opname bij de 65-84 jarigen: 100% - 137 / 34 = -302%. Het primaire vaccinatie schema heeft een efficientie van -302% voor ziekenhuis opname in die leeftijdsgroep. Daarom dat ze die bollekes niet op het plotje gezet hebben. Let op, het schema MET BOOSTER heeft een waargenomen efficientie van: 100% - 25 / 34 = 26%. Piepklein, maar positief. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 oktober 2022 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik overdrijf niet als ik zeg dat de meesten die ik ken, en jonger zijn dan ik, hun prik niet laten zetten. En ze hebben geen ongelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest personen die ik ken van mijn generatie laat inderdaad geen nieuwe prik zetten. En ik leef echt niet in een 'anti-vaxxer' milieu. Ik ken maar 1 persoon uit mijn dichte kennissenkring die zich totaal niet heeft laten vaccineren. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 oktober 2022 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Overigens liep die leeftijdscategorie ook niet echt gevaar bij dat banale griepvirus maar wat er nu nog zal volgen voor hun gezondheid door het onnodige prikgoedje dat ze al binnen hebben, dat is koffiedik kijken....maar ze beseffen toch wel dat ze dat dan enkel aan zichzelf te wijten hebben door zich vrijwillig te laten prikken voor gelijk welke reden?
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat mensen van mijn generatie het best ok vonden dat schoolkinderen werden gevaccineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik liet me vaccineren om sociale activiteiten te kunnen doen. Niet omdat ik geloofde dat een vaccinatie mij een groot gezondheidsvoordeel zou opleveren. Nu, moest ik een 70+-er zijn, had ik me ongetwijfeld wel laten vaccineren. Daar waren de voordelen veel groter dan de nadelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkele bezorgdheid voor hun eigen gezondheid? Een pint gaan drinken is belangrijker? ![]() Nochtans de internet generatie die gemakkelijk toegang heeft tot álle informatie om de staatspropaganda te toetsen aan de werkelijkheid en zich te informeren over volledige informatie van de verkondigde, halve waarheden met ook kritische vraagstellingen en wetenschappelijk bewezen feiten ipv klakkeloos alle waarzeggerij van tv-kwakzalvers maar te slikken. Dat was blijkbaar teveel moeite om zich voor hun gezondheid degelijk te informeren voor de beslissing tot vaccinatie te nemen of niet. Maar wie zn gat verbrandt, zal op de blaren moeten zitten.
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft het wel beweren, maar uit niets blijkt dat vaccinatie een groot gezondheidsrisico vormt voor jongeren. De enige vraag die dan open blijft is of je uit principe jezelf voor lange tijd (en men wist niet hoe lang die CST zever ging blijven) sociale activiteiten gaat ontzeggen. Ik had daar geen goesting in (ik heb me dus laten 'chanteren'), maar ik kan mensen die zich principieel niet wilden laten vaccineren ook zeker begrijpen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 oktober 2022 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat dit récht je ontnomen werd door onwettige maatregelen die niet hadden mogen genomen worden omdat een vereiste, medische noodtoestand daarvoor nooit met wetenschappelijke feiten werd aangetoond? En om dat "ontnomen recht" opnieuw te kunnen verwerven, je dus indirect gedwongen werd tot vaccinatie door afpersing van de overheid? ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind je dat kinderen vanaf 6 maanden het vaccin moeten nemen? Zo niet, waarom dan wel jongeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Met zoveel jonge, gevaccineerde mensen die plots en onverwacht zomaar doodvallen? Met zoveel jongeren met myocarditits? Met het BEWIJS door de farmaceut ZELF over oa myocarditits als schadelijke bijwerking van hun covid-vaccin?? Over interne dokumenten van pfizer met ellenlange blz VOL met schadelijke bijwerkingen van hun covid-vaccins?! Met de oversterfte overal waar gevaccineerd werd?! Met de verklaringen van zelfs de tv-kwakzalvers dat jongeren en kinderen géén enkel risico lopen bij dat banale griep/corona virus (en dus niet hoeven gevaccineerd te worden!!) - dat de leugenaars en bedriegers naderhand tegenspreken om te dwingen tot vaccineren, zelfs van KLEUTERS?!! Gevaccineerde kleuters waarvan reeds de eerste gevallen van overlijden door.....myocarditis werden geregistreerd?! Zijn jullie geestelijk onvermogend of blind of zo?
![]() |