![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#33481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die woordvoerder Igor Konashenkov van het russische leger lijkt echt wel enorm last te hebben van constipatie... Hoe die kerel daar staat zijn tekstje af te broebelen is echt van derdewereld niveau. Ze fabuleren er nu zelfs al aanvallen bij op de Krim, om toch maar een verhaaltje voor het thuisfront te kunnen opvoeren dat alles OK is en rusland de oorlog wint tgo de stoute oekrainers...
https://www.youtube.com/watch?v=4lxeuQSYWsQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#33483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vernemen graag hoe gij dat "weet".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33484 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ook hoe gij “weet” dat hij dat “niet weet.”
![]() |
#33485 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Rusland, ga naar huis, je bent dronken en wordt in elkaar geslagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de vragen kunnen niet constant uit slechts één richting komen.
![]() |
#33487 |
Europees Commissaris
|
![]() De richting waarvan het sperma uit het friemeltje van tsaar Poetin in jouw gezicht landt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg: misschien wat westerse sancties, maar geen burgeroorlog of oorlog. Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent echt wel homoseksueel aangelegd. Niets mis mee hoor, dromen van Poetin s sperma, alles moet kunnen tegenwoordig. Ik had zelfs een erotische droom of eerder nachtmerrie over Ursula Van der Leyen. Iemand op dit forum schreef dat ze haar tetten ging laten zien, en zo gebeurde, badend in het zweet kwam ik opgelucht wakker dat het maar een droom was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik hier al uitgelegd in augustus.
Ga dat niet opnieuw oprakelen. Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Britse hulp bij terroristische aanslagen op Russische burgerdoelwitten legitimeert Russische aanslagen op Brits grondgebied, een bijzonder ernstige kwestie, waar ik niet zo lacherig over zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze hebben Yanukovich gekozen, maar dat vond het Westen niet ok, zeker niet toen hij niet aan hun leiband wilde lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van die westerlingen waren ook betrokken bij de poging tot kleurenrevolutie in Hong Kong, het blijft niet bij het uiten van opinie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kans is klein, Oekraine kan Moskou niet raken anders was dat al lang gebeurd. Maar de Russen kunnen wel Kiev raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Russische professor in Noorwegen zit wel in de gevangenis, net als tal van andere Russen. Ik doe trouwens niets illegaals. In Oekraine wel, de verkeerde opinie hebben is daar strafbaar en levensgevaarlijk, achteraf gezien heb ik een te groot risico genomen. Laatst gewijzigd door tomm : 29 oktober 2022 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet ook niet alles dat de westerse media en politici zeggen is het Heilige Manna uit de Hemel, daar mogen geen vragen bij gesteld worden..Ook Zelensky spreekt altijd de waarheid, geen vragen toegestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33498 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de massaslachtingen door het russische leger in oa Boetsja worden onderzocht en zijn de facto bewezen. Citaat:
zal wel slecht vertaald zijn Citaat:
een bevel kan je negeren. voor jou uiteraard hetzelfde om de brutaliteit en perversiteit van Rusland te kunnen minimaliseren |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33499 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 oktober 2022 om 18:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedocumenteerde executies van burgers te Kupyansk, mogelijk leraars, beelden die opgenomen werden op datum van 9 oktober 2022:
https://t.me/surf_noise_eng/5998 De beelden werden overgemaakt aan: de VN Hoge Commissaris voor de MensenrechtenBRON
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 oktober 2022 om 18:58. |
![]() |
![]() |