![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#33521 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen hebben 8 maanden wat warm gelopen, onderweg enkele tienduizenden manschappen en een hoop materiaal verloren, maar nu gaan ze er echt aan beginnen.
![]() |
![]() |
#33524 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u dan toch de macht hebt om de tijd terug te draaien en ergens in het verleden de wereld te verbeteren, waarom gaat u dan niet ineens wat verder om pakweg 'Vadertje Stalin' blij te maken met het verjaardagsgeschenk van z'n leven: de USA volledig vernietigd en de rest van de wereld onderdeel van de Sovjetunie? Zouden de voor hem gunstige opinie-peilingen en de hem bewierokende krantenartikels dan niet helemaal vanzelf gevolgd zijn? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 oktober 2022 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33526 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Interessante fotomontage !!
Was de echte Herr Flick in de buurt ??? ![]() Of is Medvedev de echte verzamelaar van Van Clomp (1453-1507) ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 30 oktober 2022 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar satellietbeelden van?
![]() |
#33528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel andere omstandigheden is vrije meningsuiting helaas een utopie. Ik kan niet letterlijk aan mijn baas zeggen wat ik van hemzelf en z'n projecten denk. Oekraïne is een keiharde dictatuur, en het Westen is Rusland zeer vijandig gezind. In zo'n omstandigheden is een vijfde colonne in Rusland, zelfs al is die niet groot, niet handig. Als je grootste vijand dagelijks het woord "Navalny" uitspreekt weet je genoeg. Trouwens Navalny twittert nog wekelijks vanuit de gevangenis, hij is het zwijgen niet volledig opgelegd. Vrije meningsuiting bestaat hier, op een anoniem forum, waarvoor ik het forum dankbaar ben. Maar zelfs op facebook moet ik 2 keer nadenken voor ik iets schrijf, en onze voornaamste media is gecontroleerd door een heel kleine financiële en politieke elite. Dus bestaat vrije meningsuiting niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Rusland heb je tientallen anonieme Assanges. Wie open en bloot kritiek levert op het regime riskeert vervolging of zelfs zijn leven.
![]() |
![]() |
#33530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Technologie en techniek kopiëren, wil niet zeggen dat Stalin ook het maatschappelijke, economische en politieke model van de VS verheerlijkte. Volgens dat model zouden arme landen slechts zeer uitzonderlijk de transitie van arm, uitgebuit land naar rijk, ontwikkeld land maken. De voorbeelden zijn dun bezaaid, en zonder uitzondering kleine landjes die in het kader van de koude oorlog vele miljarden dollars kregen, zoals Zuid-Korea en Taiwan. Trouwens Zuid-Korea gebruikte ook een strak door de overheid gedirigeerd meerjarenplan om het land te transformeren. ("chaebols") De SU en China deden het op eigen kracht. Men kopieerde wel veel van het Westen, wat ontwikkeling en wetenschap betreft, maar niet het westerse maatschappijmodel. De VS verslaan, dat was niet de prioriteit van Stalin, hij wilde vooral zijn eigen land transformeren. En op 30 jaar, weliswaar door ongekende terreur, slaagde hij er in, ondanks een alles verwoestende oorlog, van een arm agrarisch land een industriële supermacht te maken. De vruchten daarvan konden de Sovjet-burgers in de jaren 50, 60 en 70 plukken, toen ze een relatief hoge levensstandaard hadden, onvergelijkbaar met hun grootouders die meestal lijfeigenen waren. Vanaf de jaren 80 was duidelijk dat het Stalinistische model op zijn limieten was gestoten, en hervormingen nodig waren. De rivaliteit en vijandschap met China hadden het wereldwijde communisme geen goed gedaan, en in Centraal-Europa wilde men bij het Westen behoren. Ook als gevolg van heel veel westerse propaganda, waarin het Westen veel beter was dan de Sovjets. Jammer genoeg kregen de Sovjets in plaats van een genius als Deng Xiao Ping totale idioot Gorbatsjev, en nadien Yeltsin. Het Westen maakte gretig gebruik van zwak leiderschap om de Sovjet-Unie uit elkaar te laten vallen, een neoliberaal beleid op te dringen, en enorm te verzwakken. Stel dat ik terug in de tijd zou kunnen gaan en iets te zeggen zou hebben, zou ik van Gorbatsjev hoogstens een directeur van een koekjesfabriek maken, en op zoek gaan naar de Russische versie van Deng Xiao Ping. Haatzaaiende nationalisten allerhande en ander uitschot zou ik naar de Gulag sturen voor enkele decennia.Of nog beter naar heropvoedingskampen zoals in China. De geschiedenis zou er totaal anders uitgezien hebben, Oekraïne zou deel uitmaken van de Sovjet-Unie, en veel welvarender zijn dan nu, Oekraïners en Russen zouden broeder volkeren zijn zoals ze dat waren in de Sovjet-tijd. Kharkov in de jaren 70: https://www.youtube.com/watch?v=YC-lHytT4zc Laatst gewijzigd door tomm : 30 oktober 2022 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33531 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En een "Russische" Snowden zou ook al is hij naar het Westen gevlucht al lang met een polonium 210 vergiftiging onder de zoden liggen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33532 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Walk the talk tomm.
![]() |
![]() |
#33533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai, moesten we de voorspelling maken dat Rusland verpletterd wordt heb je een spreuk die kan kloppen Maar hier in casu gaat het over RU terug in zijn kot duwen. Lijkt mij een eenvoudig doel De NAVO een keer chargeren en de zaak is beklonken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het deporteren van ongewenste buitenlanders gebeurt in België toch ook? En is een erg populaire maatregel bij rechtse zakken heb ik mij laten vertellen, die het niet zo hebben voor onze bruine en zwarte medemens. Laatst gewijzigd door tomm : 30 oktober 2022 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal niet lukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat de CIA niet geprobeerd heeft Snowden te vergiftigen? Hij leeft op een onbekende plek, en heeft constant bewaking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou u dan niet zélf voor "Russische versie van Deng Xiao Ping" spelen? Of voor "Russische versie van Dzjengis Khan"? Ik begrijp niet goed waarom u zich in uw verbeeldingswereld zo'n beperkingen oplegt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is RUSLAND dat OEKRAINE bestaansrecht ontzegt, niet andersom. Het is RUSLAND dat gedurende de hele 20ste eeuw niet-Russen heeft zitten ambteren, niet andersom. En nu wat gaan doen alsof Russen het slachtoffer zijn... Russen zijn dader, agressor, imperialist. De 'bufferzone' rond Rusland, zijn slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |