![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een staatsman zei ooit: "je moet problemen pas aanpakken als ze zich voordoen." Blijf jij jezelf maar opnaaien met gefantaseerde luchtkastelen voor vaccinatieplicht dat onmogelijk is door de grondwet en anderen voor je plezier te koeioneren door uit hun tent proberen te lokken met je denkbeeldige vaxx-politiestaat, het wordt hilarischer met de minuut. ![]()
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is ook zo met het steriliseren. En dat is ook zo met het weghalen van een oog. Waarom zou men een medische handeling afdwingen die geen enkel maatschappelijk voordeel oplevert ? Laatst gewijzigd door patrickve : 5 november 2022 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 5 november 2022 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom kom je zelf niet prikken? Te laf?
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, net niet. Mijn reactie is het omgekeerde : "waarom niet iedereen verplicht vaccineren, en niet enkel het normale gedeelte van de bevolking".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 5 november 2022 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men bij een volgende pandemie zou kiezen voor de Vaxx politie te laten bijstaan door vrijwilligers, ga ik dat met heel veel plezier, enthousiasme en genoegen doen. Het is altijd leuker om zulke situaties vanop de eerste rij te beleven dan gewoon als toeschouwer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een draadje wil over besnijdenis en eentje over gedwongen bekeringen, doe dat dan best in het juiste subforum hee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenstander lekker murw slaan met zware matrakken. Opsluiten en naakt 3 dagen in de zon of sneeuw laten staan. Verplicht liederen zingen voor de glorie van de prik. Steriliseren zodat ze geen nesten maken. Waar doen ze nog? Ah ja met de oeigoeren. Of opsluiten in psychiatrische instellingen. Doorgekookte soep laten eten tot ze niet meer op hun benen kunnen staan en dan humanitair euthaniseren. Of barbituraten geven met aardbei smaakje voor het slapengaan zodat ze voorgoed inslapen, maar wel met een gevulde maag. Waar deden ze dat nog? Ah ja d'en Duits in fieldstrasse 10. Enz...
![]() |
![]() |
#231 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#232 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Achter hun peeceeke hebben ze ne grote bek maar IRL kun je zulke stoere zielepoten doorgaans onder een klak vangen terwijl het dun door hun broek loopt.
![]()
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is toch perfect identiek aan een religieuze zot die wil dat iedereen zich gedwongen laat besnijden ? Jij wil iedereen laten prikken omdat jouw geloof beweert dat zoiets ergens "goed" voor zou zijn. Anderen willen dat iedereen besneden wordt, omdat hun geloof beweert dat zoiets ergens goed voor zou zijn. Waar zit hem het verschil ? Nog eens, MOCHT HET WAAR GEWEEST ZIJN dat men met die vaccins duurzame groepsimmuniteit zou bereiken, DAN zou er iets voor te zeggen zijn. Maar dat was niet waar. En MOCHT HET WAAR GEWEEST ZIJN dat Allah ons graag zou zien mochten wij allemaal een stukje van onze lul snijden, dan zou er iets voor gedwongen besnijdenis te zeggen zijn. Maar, net zoals het gegeven dat die vaccins niet voor duurzame groepsimmuniteit zorgen, bestaat Allah niet en is het afkappen van een stuk van uw lul gewoon iets dat aan het brein ontsproten is van een zeveraar, op dezelfde manier dat een hoge vaccinatie graad iets is dat aan het brein ontsproten is van een kwakzalver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Galaten 5:1 Staat dan in de vrijheid, met welke ons Christus vrijgemaakt heeft, en wordt niet wederom met het juk der dienstbaarheid bevangen. 2 Ziet, ik Paulus zeg u, zo gij u laat besnijden, dat Christus u niet nut zal zijn. 3 En ik betuig wederom een iegelijk mens, die zich laat besnijden, dat hij een schuldenaar is de gehele wet te doen. 4 Christus is u ijdel geworden, die door de wet gerechtvaardigd wilt worden; gij zijt van de genade vervallen. 5 Want wij verwachten door den Geest, uit het geloof, de hoop der rechtvaardigheid. 6 Want in Christus Jezus heeft noch besnijdenis enige kracht noch voorhuid, maar het geloof, door de liefde werkende. 7 Gij liept wel; wie heeft u verhinderd der waarheid niet gehoorzaam te zijn?
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu echt overtuigd dat een verplichte vaccinatie de situatie zou verbeteren ? Ik hoef geen wetenschapper te zijn om ondertussen te weten dat er moet worden genuanceerd, dat er fouten werden gemaakt opzettelijk of niet. We beseffen en weten ondertussen dat vaccinatie enkel de gevaccineerde beschermt, en ik neem aan dat jij dat ook weet. Wat scheelt er, koppigheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |