![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar hoeveel religieuzen er zijn. Dat volstaat he. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 november 2022 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pcr kits waren in de drie ?* vier jaar tevoren geïnstalleerd, patenten waren bezegeld nog voor de eerste ontdekking. Een vaccin die alle wetten rondom gen techniek wist te omzeilen. Geen degelijke proef en trial. Wereldwijd op dezelfde vingerknip dezelfde restricties en dwangforce. Beelden op tv die achteraf door acteurs waren gedaan. Kortom dit zaakje stinkt in de hoogste graad. Dit was en is nog steeds een scenario.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2022 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ge wel wat een religieuze onderscheidt van een geïndoctrineerde?
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de medische vakliteratuur zoals www.frontnieuws.com kun je bv een belangrijk artikel vinden waarom covid vaccinatie gevaarlijk is. Van de hand van een ex huisdokter die jaren geleden al door de NHS als kwakzalver is weggezet en zelfs geen medische licentie meer heeft. Die in eigen beheer boeken schrijft en daar dan protserig naar verwijst om zijn groooote kennis te etaleren. Die aids een hoax noemt, covid 19 is ook een hoax, maskers dragen veroorzaakt kanker volgens onze held. https://www.frontnieuws.com/dr-colem...dan-de-ziekte/ Dit schreeft The Independent in 2008 al over deze professionele relnicht die leeft van controverse en crackpot theorietjes te verkopen via zijn boekenzwendel. https://web.archive.org/web/20080515...is-827603.html Leuk om te zien dat niet enkel wij last hebben van kwakzalvers genre de veearts maar dat de UK nog ergere gestoorden heeft die pseudo wetenschap propageren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er veel zieken zijn, dan functioneert de gezondheidszorg juist prima. Het is niet ziek zijn, dat maakt dat de gezondheidszorg niet functioneert, natuurlijk. Maar misschien bekijk je het niet vanuit de business van de gezondheidszorg (hoe meer klanten, hoe beter uw bedrijf draait, en als ze buiten staan te wachten is dat het beste wat U kan overkomen), maar je bedoelt misschien de GARANTIES VAN VERZORGING. Die mogelijkheid tot verzorging is in ELK GEVAL zodanig klein, dat het maar een minimale fractie van de bevolking kan betreffen, he. Onze gezondheidszorg kan slechts een piepkleine fractie van de bevolking verzorgen, dus gaat zoiets toch nooit "de meerderheid" aan. Ik zie dus niet in waarom men dat maatschappelijk relevant vindt. Zwaar zieke mensen die gezondheidszorg nodig hebben, zijn ALTIJD een verwaarloosbaar minderheidje in de maatschappij. Maar goed, laat ons zeggen dat we het principieel belangrijk vinden om met het idee te leven dat we KUNNEN verzorgd worden MOCHT dat uitzonderlijk nodig zijn. Kijk, het was dan heel eenvoudig: het volstond van in de gezondheidszorg, prioriteit te geven aan gevaccineerden, zolang er significant bewijs was dat vaccinatie serieus hielp tegen zware ziekte (wat het geval was tot en met delta). De grap is dat zoiets trouwens geen significant effect zou gehad hebben op de gezondheidszorg belasting, want die was al voornamelijk belast door gevaccineerden. Maar het idee dat men dwang zou gaan uitoefenen tot in de intieme details van het lichamelijke bestaan op een gigantische meerderheid die toch niet in het ziekenhuis zou terecht komen, omdat een PIEPKLEIN GROEPJE eventueel geen verzorging zou kunnen krijgen als het dat wenst, is toch waanzinnig als concept ? De grote groep in zijn fundamentele rechten gaan lastig vallen voor de voordelen van een piepklein groepje dat anders een probleem zou hebben DOOR HUN EIGEN KEUZE is toch waanzinnig ? Dat zou HELEMAAL ANDERS geweest zijn mocht het vaccin gewerkt hebben zoals men beweerde dat het werkte (en helemaal niet deed). MOCHT er een vorm van DUURZAME groepsimmuniteit mee bereikt worden, DAN was er een collectief effect van een hoge vaccinatie graad. DAN was het zinvol om tot vaccinatie plicht over te gaan. Maar ENKEL in dat geval. En dat kon men helemaal niet weten toen men dat beweerde, en zoals achteraf is gezien (vrij snel al) bleek het ook niet waar te zijn. Het ENIGE dat dat vaccin WEL deed was iets waar het niet voor ontworpen was, en waar het niet op getest was: namelijk de kans op zware ziekte verminderen. Het was een gelukkig neveneffect van dat vaccin, want het hoofdeffect werkte niet. Maar "zware ziekte tegengaan" is een INDIVIDUEEL effect waar geen collectief voordeel mee bekomen wordt ; en het gezever van "verzorgingsgarantie in het gedrang brengen" is heel eenvoudig opgelost door een prioriteitsregel, prioriteitsregel die trouwens nergens nodig voor was GEZIEN de ENIGE groep die enig belang had bij dat vaccin, namelijk 60+, zichzelf spontaan reeds voldoende had gevaccineerd. Kortom, het idee van vaccinatiedwang is gewoon idioot, omdat het ervan uit gaat dat mensen niet voor hun eigen voordeel zouden gaan ; maar meer nog, het is zelfs noodzakelijk dat er een deel van de mensen zichzelf niet vaccineert om een vergelijkings cohorte te hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 november 2022 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Breaking !
Dankzij het wetenschappelijk tijdschrift 'frontnieuws' weten we nu ondubbelzinnig hoe het komt dat er overal ter wereld mensen 'plots doodvallen' na hun vaccinatie. Ook de recente 142 doden in Seoul zijn daarmee opgelost : ze vielen spontaan dood. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MOCHT het waar geweest zijn dat een lockdown van een paar weken de epidemie zou gestopt hebben, DAN zou het zinvol geweest zijn. MOCHT het waar geweest zijn dat maskers dragen de epidemie zou stoppen, DAN zou die maskerdracht zinvol geweest zijn. MOCHT het sluiten van de scholen voor enkele weken de epidemie gestopt hebben, DAN zou dat zinvol kunnen geweest zijn. MOCHT het sluiten van horeca gedurende een maand de epidemie gestopt hebben, DAN zou dat zinvol kunnen geweest zijn. En mochten de vaccins voor duurzame groepsimmuniteit gezorgd hebben, dan zouden die massa vaccinaties zinvol geweest zijn. Maar niks daarvan heeft gedaan wat men ervan beweerde, en door het lange aanhouden ervan, enorme brokken gemaakt. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 november 2022 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders zou het mysterie van de overal spontaan doodvallende jongeren nooit opgelost zijn hee Patrick.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'T is de gij die zegt dat we niet in een democratie leven. Maar tegelijkertijd er wel gerust in zijt dat experts niet manu militari u een inspuiting gaan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Barbarisme kan er een puntje aan zuigen.
![]() |
![]() |
#275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten zich uiteraard verschuilen achter machtsmonopolies, immers, moesten ze hun dwang eigenhandig toepassen, dan geraakten ze niet verder dan enkele deuren.
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Nog efkes.... Voor de bomma....
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar misschien dat ge de abortuskwestie beter in draden verder zet die daarvoor opgestart zijn.. en verder zie ik geen enkele reden waarom gij ook maar enigszins iets te zeggen zou hebben over wat een ander zou mogen en niet zou mogen met zijn/haar lichaam. Ge hebt zelfs geen recht van spreken als een ander hoest in uw buurt. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 7 november 2022 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het blijft opzettelijke doodslag en dus moord. Een vrouw die ongewenst zwanger werd kan je niet “baas over eigen buik” noemen he. Dat is mijn mening en dan moogde er nog 50 tinten grijs aan toevoegen; abortus blijft moord. EN ik beken dat ik irrationeel was bij hoesters. Ik beken mijn geestelijke stoornis daarin. Wanneer erkennen we dat een abortus (en zeker een laattijdige) geen mensenrecht mag zijn omdat het een ander -onschuldig- mens doodt?)
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2022 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
Op welke manier iemand eigenaar zou zijn van ander lichaam, zelfs al zit dat lichaam "in uw lichaam" daar heb ik nog nooit een sluitend antwoord op gekregen. Het enige "quasi-argument" is dat dat (2de) lichaam parasiteert, en dat de gastvrouw DAARDOOR eigenaar wordt van de parasiet. Dat slaat nergens op, want een parasiet sterft als er er geen gastlichaam is. Ik heb de indruk dat de meeste (niet allemaal) van de bezoekers van politics.be toch aardig in leven zijn, zelfs zonder gastlichaam.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 november 2022 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: al dan niet ongewenst zwanger, de vrouw blijft altijd baas over haar eigen lichaam.. eender wat er in haar lichaam zit.. daar valt gewoon niet over te discussiëren. Wanneer aliens (of nog beter: een of andere psychopatisch fascistische nep-democraat met tirannieke neigingen) uw vrouwke bevruchten, is ook zij de enige die beslist om al dan niet te aborteren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 7 november 2022 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |