![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#33901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Navolanden leveren wat ze kunnen missen. En ze leveren geen lange afstandwapens, noch manschappen. Als ze dat wel doen is Rusland binnen de kortste keren verdreven. Tenzij ze dan uit wanhoop nucleair gaan
![]() |
#33902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De invasie van de Krim, voor alle duidelijkheid. Maar die commies in het Kremlin hebben een ander denkkader dan dat van de hedendaagse brave mens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Thailand zitten heel veel Russen, maar de "Russische" hoeren met wie ik praatte kwamen allemaal uit Oezbekistan en Oekraïne. Nu goed voor die Thai is dat allemaal hetzelfde en ook de gemiddelde westerling kan dat verschil niet zien. Ik ging niet naar Thailand om naar de hoeren te gaan, maar een babbeltje met die vrouwen die Russisch praten vind ik wel interessant. Als jonge man (die ik toen was) hoef je niet te betalen voor seks, zeker in Thailand niet. Het loopt er vol (echte) Russinnen die als toerist komen, niet om te werken. De Russische economie is namelijk veel beter dan de Oekraïense, dit al minstens 15 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33904 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er is helemaal geen oorlog met de NATO, alleen moet de rus zijn tenen buiten de NATO grenzen houden anders vallen er represailles. De inval in Oekraïne is veroordeeld in de Verenigde Naties en de NATO landen hebben een akkoord gekregen om Oekraine met materiaal te bevoorraden. Dat dit rusland niet zint zal ons worst wezen, zij hebben de grens met Oekraine overschreden, niet omgekeerd. Rusland heeft nog niet een glimp gezien van wat de NATO landen militair kunnen in het geval de grens met het Westen zou overschreden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog liever wereld oorlog 3 dan die mensen in de steek te laten, zo denkt niet alleen Poetin of de "commies" (Poetin is geen commie tussen haakjes) maar de overgrote meerderheid van de Russen. Het wordt trouwens tijd om het Westen, dat zich extreem bemoeit in Oekraïne, een lesje te leren. Waarom zouden de Russen de Ira niet bewapenen, of de ETA nieuw leven in blazen? Ik ben zeker dat er ook Catalanen zijn die de wapens willen opnemen tegen Madrid. In het Midden-Oosten hebben ze het Westen al een lesje geleerd, maar nog niet genoeg blijkbaar. Ook hoog tijd volgens mij om het vizier te richten op westerse multinationals, want de kleine elite die deze in handen heeft is dezelfde elite die ook de VS en West-Europa controleren. China en Rusland samen hebben deze week gestemd voor een VN-resolutie die de VS veroordelen voor het ontwikkelen van massavernietigingswapens in Oekraïne. Deze crisis heeft ook duidelijk gemaakt dat West-Europa gewoon willoze slaven van de VS zijn. Ze worden massaal door de VS genaaid (kijk bvb. naar de energieprijzen) maar nog blijven ze de kont van de hegemon likken. Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2022 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33906 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
net zoals alle Oekraieners waar je mee praat notoire poetinlovers zijn en akkoord gaan dat ze door Moskou nu in de kou gezet worden Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alle Oekrainers, heb ook al met Oekrainers gepraat die erg anti-Russisch zijn, vooral dan toen ik West-Oekraine bezocht. Wat Thailand betreft was grotendeels voor Maidan. Dus voordat het Westen de democratisch verkozen president liet afzetten en daarmee een geweldscarroussel in gang zette. Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2022 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat doet het Westen dan in de Servische provincie Kosovo? Wat the fuck doet de VS dan in Panama en Guantanamo? En waarom bemoeit het Westen zich dan met de Oeigoeren en Tibetanen? Waarom heeft het Westen dan Afrika, Latijns-Amerika en Azie gekoloniseerd en blijft het zich bemoeien in die landen die dikwijls eeuwenlang brutaal onderdrukt werden door de Westerse duivels? Met welk recht bemoeit het Westen zich dan met de Chinese provincies Taiwan en Hong Kong? Trouwens het is vrij simpel, de Sovjet-Unie is illegaal uit elkaar gevallen, de akkoorden die Oekraine toen ondertekende werden niet nageleefd door het post-Maidan regime. Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2022 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33910 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je klaagt constant dat we niet over je privéleven mogen praten maar uteindelijk doe je zelf neits anders en gebruik je dat constant als drogreden om je eigen verzinsels waarheidsgetrouwer te maken en meer kracht bij te zetten. kleuterklasretoriek noem ik het gewoon uiteraard ben jij een hoerenloper. ik ben vroeger ook een tweetal keren naar het schipperskwartier afgezakt om de koffiebars uit te proberen, uiteraard in aanwezigheid van een dame die daar achter het raam zit ![]() het was trouwens 2x bijzonder slechte koffie [/quote] Wat Thailand betreft was grotendeels voor Maidan.[/quote] ik nodig je uit om een nieuw topic over thailand te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik nodig je uit om een nieuw topic over thailand te maken ![]() Ik ben niet over Thailand begonnen he. Wel een ander forum lid dat zich stoorde aan bepaalde nationaliteiten in Thailand en zich bijzonder racistisch over hen uitliet. Russen orks noemen is net alsof men Joden kakkerlakken zou noemen. Ik vraag me af of ik strafpunten zou krijgen moest ik Joden kakkerlakken noemen? Ik denk het wel, en terecht. Maar deze racistische uitlatingen over Russen moeten blijkbaar zomaar kunnen. In tegenstelling tot uw verzinsels is wat ik hier schrijf waar. Waarom zou ik liegen op een anoniem forum? De zaken die ik uit mijn privé-leven vertel, zijn enkel deze die van toepassing zijn in deze draad, bijvoorbeeld het verschil tussen Oekraïners en Russen in het buitenland. En nee, niet iedereen die in Thailand of buurlanden woont als buitenlander is een sekstoerist. Maar het soort dat begint over strandstoelen, 7/11 en klaagt over Russen ken ik wel, van in de Vlaamse beer bars en dergelijke. (ja, waar ik ook ene gedronken heb, ik heb trouwens ook al ene gedronken in cafe De Leeuw in Antwerpen. Ik probeer met een open blik in de wereld te staan en mensen niet per definitie te veroordelen tot je ze kent. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33912 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste slachtoffers in Rusland tot nu toe zijn de oligarchen, die een nauwe band met het westen hadden, er dikwijls woonden en hun kinderen er naar school lieten gaan. Minder invloed van oligarchen op de Russische maatschappij vind ik net goed. Andere "slachtoffers" zijn de vijfde kolonne van het Westen, zoals Navalny. Als Rusland slaagt in de opzet, en gezien de maximalistische doelstellingen van het regime in Kiev en het Westen is dat zeer realistisch, dan betekent dat een wereldwijde afgang van het Westen, en het definitieve einde van de "pax americana" en de westerse wereldorde. Jammer wel dat er daarvoor zoveel burgerslachtoffers moeten vallen. Deze oorlog heeft ook duidelijk gemaakt dat onze pers gewoon propaganda is, steeds meer mensen hebben dit door. Als ik willekeurige gesprekken afluister in de trein hoor je steeds vaker "ja ja de Russen zijn de slechte, ze steken alles op de Russen, maar wat weten wij echt over die oorlog, ze vertellen ons niet alles." Niet alleen van wappies, maar van heel normale kantoormensen die pendelen naar Brussel. Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2022 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze leveren wel lange afstandswapens, ze gebruiken die echter niet om Rusland zelf te raken. Dit is ongeveer het zwaarste wat je kunt doen zonder nuclear te gaan want we leveren alles wat niet uit de lucht kan worden geschoten. Dit is effectief NAVO tegenover Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Privately, U.S. officials are a lot more concerned about Ukraine’s leadership than they are letting on. There is deep mistrust between the White House and Ukraine President Volodymyr Zelensky — considerably more than has been reported.
And there is funny business going on in Kyiv. On July 17, Zelensky fired his country’s prosecutor general and the leader of its domestic intelligence agency — the most significant shake-up in his government since the Russian invasion in February. It would be the equivalent of Biden firing Merrick Garland and Bill Burns on the same day. But I have still not seen any reporting that convincingly explains what that was all about. It is as if we don’t want to look too closely under the hood in Kyiv for fear of what corruption or antics we might see, when we have invested so much there. (More on the dangers of that another day.)" https://www.nationalreview.com/corne...-zelensky-now/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#33916 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
iets wat jij al paginalang doet zonder enig risico op strafpunten waarom weer die 2 maten en gewichten? Citaat:
Citaat:
of je ze nu beft of er koffie mee drinkt speelt verder geen rol denk ik Citaat:
vooral die open blik dan Laatst gewijzigd door 1207 : 6 november 2022 om 13:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is er maar een besluit: grenzen zijn nooit eeuwig. Het Westen vond dat ook toen het Servië binnenviel om Kosovo van hen af te pakken in 1999. Nu plots vinden ze grenzen wel heel belangrijk, omdat het in hun kraam past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat mijn blik veel opener is dan die van U. U spreekt geen Russisch, bent nog nooit in Oekraïne geweest, ik betwijfel zelfs of je ooit met een Oekraïner gepraat hebt. De enige informatie die U hebt over dit conflict komt uit de westerse propaganda media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |