![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 november 2022 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschik jij dan over statistieken van pakweg de kost inzake volksgezondheid, of pensioenen uitgesplitst over moslims en niet-moslims ? Of een statistiek van bv de geweldsdelicten gepleegd door gesluierde vrouwen versus niet gesluierde vrouwen ? (ik zie niet goed in hoe de verbalisanten anders kunnen die data verzamelen aangezien die nooit naar mensen hun geloofsovertuiging vragen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mocht u in dezelfde nauwe schoentjes als De Rode Willem rondlopen, dan zou u ook zulke kromme vergelijkingen maken.
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijk het niet snappen van de ganse wereld op mijn schouders tassen. Ook al, en dat moet in deze toch vermeld, zijn het sterke. Nationalisme vergelijken met religie is helemaal niet krom maar er djoef op
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 november 2022 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben eerst alle interne concurrentie geëlimineerd, politiek, de zigeuners, de gehandicapten, de joden, de communisten enz enz. En pas daarna is de invasie van buurlanden gestart. Citaat:
Wereldburger zijn en nationalist, dat vloekt totaal... Menselijke verbondenheid heeft niets met nationalisme te maken. Ik heb meer empathie en voel me meer verbonden met een helmkasuaris in de zoo dan met iemand die in mijn gemeente woont maar zich uit als Blokker. Verbondenheid voel je met mensen die je kent, of die je respecteert voor bepaalde prestaties of hun kennis, of voor wat ze gedaan hebben enz. Zeker niet omdat ze toevallig ook hetzelfde dorp wonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals religie dat ook is. En net zoals religie vrij onschuldig kan zijn. Zo kan nationalisme ook zijn fanatici hebben. En die zijn verantwoordelijk voor de ontelbare sneuvelaars voor god en vaderland.
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens er moet mij eens iemand uitleggen waarom ik mij verbonden zou moeten voelen met een totaal onbekende die toevallig aan dezelfde kant van de grens is geboren als ik ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 november 2022 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof het me een biet kan interesseren wie er drie straten verder woont in mijn gouw als ik weet dat ik daar niemand ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA gaat met cultuur op zwier - alleen telt nog tamboer en vendelier.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Verhofstadt is het wél een ideologie vergelijkbaar met het communisme die haaks staat op de waarden en normen die gelden in een vrije Westerse democratische samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht Dat is inderdaad wat ik met het Blok wil doen : bestrijden met zware chemo, en kwistig zijn bij de dosering. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 november 2022 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat baten kaars & bril als de uil niet zienen wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was zijn overtuiging toen hij in de oppositie zat van de regering Dehaene-Tobback, zoals hij ook zijn Burgermanifesten toen verdedigde evenals, in sommige gevallen, de noodzaak van een BROV (Bindend Referendum Op Volksinitiatief). Allemaal zinvolle zaken die hij de vuilbak ingooide toen hij Premier werd. Geen politic(a)(us) gekend die zijn kiezers meer heeft bedrogen dan hij.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dus betekent dat men u zal verplichten met België verder te moeten leven, met nog steeds Franstaligen in hetzelfde land als u en met zelfs misschien nog meer Franstaligen in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt hen voorlopig niets uit, zo lang er zotten genoeg zijn die hun geld willen lenen aan Belgie doen we verder. Je begint nu wel de tekenen van verval te zien, denk bijvoorbeeld aan Belfius, dat geen geld meer wil lenen aan Brussel en Wallonië. Het gevolg is dat men meer en grotere bedelnappen uitsteekt naar Vlaanderen. De prijs die daarvoor betaald zal worden gaat u niet bevallen.
![]() |
![]() |