![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de betreffende vrouw zal dat eerder de pure horror zijn, en die klomp celdeling moet zo snel als maar mogelijk is uit haar lichaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja want de kinderen van verkrachtte zielen kwamen er als monsters/zombies uit.
Je bent niet een beetje mens. Je bent mens of je bent dat niet en wat dat bepaalt is uw DNA, niet sociaal darwinisme of andere pseudowetenschap. Daarvoor zijn geen termijnen +12 weken nodig, gevaarlijke abortuspillen op de markt of abortus tot mensenrecht te verklaren. Mensen die daarvoor pleiten zijn psychopaat tot in de kern en leiderschap over levenden onwaardig.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2022 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het vind van zichzelf dan misschien dat het vuiligheid is. Het zou het eens aan het's moeder moeten vragen.
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan die nutsrelatie er een van affectie zijn. Maar die is dan specifiek, met enkele "anderen". Die kan onmogelijk bestaan met een dinges dat je nooit hebt ontmoet en nooit dingen mee gedaan hebt. Als dusdanig is diezelfde conceptie van het onderscheid tussen "ik" en "de rest van de wereld" ook die conceptie van de wereld die geen enkele systematische empathie kan uiten ten aanzien van dinges die "mensen" zouden zijn, zeker niet die die ik nooit concreet ontmoet heb en een vorm van relatie mee heb opgebouwd, zoals een ongeborene, of zelfs een pasgeborene van een vrouw die je niet eens kent. Het verbaast mij dus dat jij iets hebt tegen de moord van mensen die anderen zijn, en die niet toevallig horen tot de kleine kring van mensenwezens waar jij een empathische band mee ontwikkeld hebt, en dus bijgevolg onmogelijk een ongeborene of zo kunnen zijn. Limiet een pasgeborene als je die al eens concreet in je armen hebt gehouden of zo, maar geen willekeurige pasgeborene he. Wat kan U dat nu schelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 9 november 2022 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Europees Commissaris
|
![]() en dus tegendoelmatig want die verbinding is er anderzijds de facto wel, alleen geef je er, in je theorie, geen steekhoudende vorm aan.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 9 november 2022 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() Vanwaar toch altijd die onnozele veronderstelling dat elk leven waardevol is? Dat is een volledig foute hypothese waardoor al de rest van het Christelijk/Katholiek/Whatever betoog in duigen valt.
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen dat van u eerst komen afpakken en als ge niet smeekt om het te behouden had ge gelijk. Deal?
![]() |
#372 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niet gezegd dat mijn leven niet zinvol is. Dat is weer zo een typische stroman bij gebrek aan echte argumenten.
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar een ander bepaalt nu voor u gelijk die infanticisten het al decennia voor ongeboren kinderen bepalen.
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn punt is bvb. dit. Tijdens de corona-crisis hebben ze onze vrijheid opgeofferd om wat oudjes te redden. nu vind ik mijn vrijheid meer waard dan die enkele oudjes, die economisch niet rendabel zijn en toch maar zitten weg te rotten in een wzc. En ja, iedereen beslist voor zichzelf welk leven hij waardevol acht en handelt ernaar. Dus dat is iets individueel eerder dan universeel, ziet ge. Gij hebt niet de waarheid in pacht met uw visie dat elk mensenleven zinvol is.
![]() |
![]() |
#376 |
Minister-President
|
![]() Daarom dat ik die whatever erbij zette. Er zijn nog oipties trouwens
![]()
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2022 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die van u vertrekt ervan dat die foetus menselijk is en daardoor gelijkwaardig aan alle andere mensen. Wat natuurlik onzin is, want het is een parasiet die niet kan leven zonder zijn gastvrouw. Net zoals die oudjes imo minderwaardig zijn in het ciorona gebeuren, die hebben al een rijk leven gehad.
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|