![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want 't overgrote gedeelte van zijn opsomming zijn zaken die zijn ouders hem hebben laten doen! En @jad°relen°ir Nee, die tijd herinner ik me niet, ook mijn moeder niet. Zelfs mijn overgrootmoeder niet, want ik herinner me de familieverhalen dat zij, telkens ze zo'n jurkmans voorbij haar raam zag komen, haastig opsprong om haar deur op slot te doen, omdat ze geen nood had aan preken & sermoenen. En mijn oma heeft ooit zoiets met 'n jurk aan buitengebonjourd omdat hij 1 van haar zoontjes op z'n schoot trok & stiekem met z'n fikken achter z'n broekje wou gaan friemelen. En dat is al ettelijke decennia geleden. Ge hebt karakter, of ge hebt 't niet & laat u ringeloren!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die force vaxxeurs betreft;
Never forgive! Never forget!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Voor een deel wel, ja, maar vooral over de 'gemeenschap' (het dorp en wat gehuchten errond) die alleszins niet minder 'religieus' was dan mijn overtuigd katholieke grootouders. Die ENZOVOORT stond daar niet voor niks. Als die mensen het écht goed met mij voor hadden gehad, zouden ze in de eerste plaats niet geprobeerd hebben mijn kinderlijk-ontvankelijke geest te besmetten met hun gevaarlijke geestesziekte, en zich vervolgens niet zo van hun 'beste kant' hebben laten zien toen ik ermee bezig was mezelf en de mensen rondom mij te genezen van de gekte. 2) Ah nee? Waar anders dan uit hun bekrompen en benepen 'religie' komt de seksuele frustratie die ettelijke bisschoppen, nonnen, pastoors, paters & andere 'zielenzorgers' tot grensoverschrijdend gedrag t.o.v. kinderen dreef vandaan, misschien? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2022 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nog een traantje plengen en een zakdoek vol snotteren als dat zo verder gaat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het eens zijn oneens te zijn. Belgen linken christendom teveel aan hun katholieke ervaringen = tunnelvisie != christendom. Ik heb in het topic Openbaringen te Godsdienst en levensovertuigingen een film gepost. Daarin wordt verwoord hoe ze naar westerse christenen kijken in vergelijking tot de oosters orthodoxe. Aanrader.
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe werkt zo'n religie op mensenhersenen (en de rest van het lichaam) in? Mijn voorstel: we houden een voldoende groot aantal van de fanatiekste gedurende minstens een jaar in verzekerde bewaring in een met de beste (hersen-)scanners en andere (meet-)apparatuur uitgeruste omgeving, waar we dan uitgebreide psychologische (en desgewenst ook sociologische) experimenten met hen uitvoeren. Zoals in bijvoorbeeld "Clockwork Orange" werd voorgedaan, zouden we hen kunnen dwingen naar beeldmateriaal te kijken terwijl de apparaten en de scanners volop hun werk doen. Eerst krijgen ze één blote vent en één blote vrouw te zien, die daar gewoon maar staan. Daarna twéé van elk, maar - puur voor de lol - van een ander 'ras'. Vervolgens tweemaal drie, van zo veel mogelijk verschillende 'rassen'. Dan beginnen die zes allerlei lekkere dingen met elkaar te doen. Dan komen er nog enkele transgenders de pret vervoegen. ... Er valt vast genoeg stof voor de filmpjes te bedenken: de evolutietheorie, de maanlanding, de mensenrechten, ... Zou zo'n grootschalig experiment geen schat van gegevens opleveren? Misschien wel genoeg om er een adequate behandeling van de geestesziekte mee te vinden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2022 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mogen we dan verwachten? Een verwijfde vent die met zijn sjakos wat komt zwaaien?
![]() Kijk dan wat jullie goddelozen worden!
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft: Never give a damn!
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gevaccineerd. Volgens de wokes is dat een onvergeeflijke fout die nooit mag vergeten worden. Voor de wokes ben ik nu dus eigenlijk een nazi.
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da’s waar. Ik ben voor hen gewoon een Godvrezende. Daarmee ben ik tevreden.
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor de wokes, wel voor de Wappies. Niet in de valstrik lopen van begrip contaminatie... Dat de anti-vaxxers zich in hun zoektocht om zichzelf als 'normaal' te profileren zijn gaan bedienen van bedenkelijke technieken zoals het alom gekende begrip 'Wappie' een andere invulling te geven is voor hun rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie voor zulke tirannen zwicht, daar dooft het licht.
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig kun je al Shtreimels kopen met 2 bijbehorende 'flosjen' , zodat je enkel nog een vader Abraham baard moet laten groeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wacht, noemen we die mensen ook al woke? Ik volg het niet meer. Woke is toch juist een scheldwoord voor de pro-choice anti-Piet red het klimaat mensen, niet voor de pro-life anti-vaccin steek zendmasten in de fik mensen? Dat waren toch de wappies?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 november 2022 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laten we het er anders gewoon op houden dat ongeveer zo'n 80% van de bevolking complete idioten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wappie zijn vooruitziend, ze zien het aankomen. En de rest is gewoon niets.
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dat we op dit forum een vertegenwoordiging hebben van dat heel heel klein marginaal groepje. Voor veruit de meeste normale mensen heb jij, gezien jouw leeftijd, uiteraard juist gehandeld, gezien voor jou de kosten-baten analyse van die vaccinatie evident positief was: uw risico om slechte corona mee te maken was niet verwaarloosbaar klein (ook niet gigantisch groot, maar kom), en die vaccins, hoewel helemaal DAARVOOR niet ontworpen, hadden als ONVERWACHT EN GELUKKIG BIJ-EFFECT van prima te beschermen tegen ZWARE corona in 2021. De nazi's zijn niet de mensen die, zoals jij, op intelligente manier dat vaccin genomen hebben. Ik zou zeggen dat als dat vaccin voor iemand hier op 't forum nuttig was, was jij het wel. De nazi's zijn de GROTE bende wappies die een vaccin hebben willen dwingen bij mensen die daar geen of heel weinig baat bij hadden OP BASIS VAN NIET-BESTAANDE EIGENSCHAPPEN van dat vaccin (dat, toegegeven, daar wel voor ontworpen was, maar niet gewerkt heeft): namelijk het bekomen van duurzame groepsimmuniteit, OP EEN OGENBLIK DAT MEN DAT AL WIST. Kortom, misschien ben jij WEL een nazi, maar niet omdat je zelf een spuit hebt genomen, maar wel omdat je zou meegedaan hebben met de waanzinnige kwakzalvers-dwingelandij om mensen spuiten op te solferen op basis van niet-werkende producten die toch wel een - zij het piepklein - nefast effect hebben op de gezondheid ook. |
|
![]() |
![]() |