![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wissel wel eens van streaming.
Dan eens een maandje Netflix, dan een Disney+. Maar ik kijk daar bitter weinig naar, meestal voor de rest van't gezin. Als ik iets kijk is het meestal Kodi (sabnzbd / vpn). En TV, of dat nu via schotel of kabel komt, mag men al helemaal houden.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke ? OLED of QLED ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 november 2022 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge veel horrors kijkt OLED. Die tonen zwart mooi zwart.
QLED is meer op kleur en helderheid. Maar zie ook dat ge 100 Hz minstenst hebt, verversingsnelheid. Maar kheb de mijne op beeld in de winkel gekozen. Eens thuis de scherpte edm beter afgesteld en is bangelijk beeld. Apps rechtstreeks op tv installeren, weg met die kabels.
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val altijd in slaap tijdens de lange reclameboodschappen. (omvolkingsboodschappen meestal)
Pijnlijk detail is dan dat ik de serie of film waar ik zat naar te kijken niet volledig gezien heb. Gelukkig heb ik redelijk wat films op DVD/Blu-Ray in bezit.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hier een OLED B6 in de living hangen, nadeel is wel dat de menu van sommige dingen er al ingebrand is (vb de HUD van fortnite toen de zoon dit nog speelde).
Hangt ook af van hoeveel lichtinval er is. Bij hogere lichtinval was het beter om geen OLED te nemen. In de living zou ik nu voor een goedkoper model gaan, mijn vrouw en kinderen merken dat toch niet. Aan mijn pc heb ik ook een 48" LG CX hangen, daar komt dat almeer tot z'n recht vind ik, misschien minder compressie in gerenderde gamebeelden dan Netflix e.a. streaming vermoed ik. Met Bluray's op zo'n scherm afspelen heb ik geen ervaring.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inbranden oled-tv Ik heb wel enkele TV's staan maarc daar is geen OLED bij. Een laptop die ik kocht voor mijn moeder die slechtziende is heeft wel een OLED scherm. Tot op heden ten dage nog geen problemen met gehad. ![]() En een lief/vrouw (een lopende rekening zeg maar) die eventueel snel kou zou kunnen hebben, heb ik ook niet. ![]() Honden & katten ook niet. Een vlooiencircus zou ik wel kunnen opzetten. ![]() Vrieskou drama voor populair Duits vlooiencircus
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2022 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik nog steeds mijne Samsung UE40ES5700 !!
Die heeft ondertussen al wat koeken gekregen van mij !! In 2021 begon het beeld aan & uit aan een stuk door !! Ik heb dan zeer professioneel op de rechterkant onderaan die een paar meppen verkocht , dit telkens wanneer nodig , en .... da's nu al 6 maanden geleden dat ik die nog een koek heb moeten geven !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 november 2022 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw het ook allemaal niet meer en kijk sowieso amper tv. ALlemaal brainwashing.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval:
Zeg dan ook vaarwel aan het internet !! Stamp alle media-apparatuur buiten !! Alsook alle andere electr(on)ische toestellen !! Verkoop uw fiets , auto & huis , ook geen bankrekening !! Ga in een grot wonen , zoals de eerste oermensen !! ![]() PS: Ik kijk ook bijna geen TV meer !! Soms nog wel Cijfers & Letters !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een Internetabbo kan je veel info vergaren. Natuurlijk heeft men daar al wat op gevonden, cookies (<--trackers) en de nodige abbo's die men moet afsluiten op bepaalde sites. De meeste mensen hebben daar echt geen boodschap aan en zoeken het op een andere manier. Ik hou de TV(s) om mijn DVD/Blu-Rays die ik in bezit heb op gezette tijden met te bekijken. Daar heeft men ook weer wat op gevonden want er zijn er nog bitter weinig verkrijgbaar op DVD/Blu-Ray. En als je ze toch kan vinden dan krijg je meestal problemen met de speler die je gebruikt daar er wat opgezet is op het schijfje dat niet afspeelbaar is met de meeste spelers. Of dat allemaal een goede zaak is dat men dat doet daar heb ik mijn twijfels aan. Daarstraks in een nieuwsuitzending op TV was er nog een melding van dat de TV abonnementen sterk achteruit gegaan zijn bij welke provider dan ook. Tjah, de mensen zijn bepaalde opdringerige zaken beu zeker in tijden dat iedereen zijn geld best kan gebruiken. (lees: niet zomaar uitgeven aan...)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2022 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat je familie je niet in een kartonnen doos stopt, er 'Moscou' op schrijft als bestem adres en er een tember op plakt. Kans lijkt me klein dat iemand die bij zijn verstand is nu bereid zou zijn om naar rusland te gaan, tenzij onder bedreiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt weinig uit, de kwaliteit van die tv’s is zo goed geworden dat ge het verschil nauwelijks ziet (wel een goed merk kiezen). Het is belangrijker dat ge een recent model neemt, dan ben je zeker dat je de meest up to date apps hebt.