![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Smeets neemt ontslag als burgemeester van Pelt, 27-jarige Dennis Fransen volgt hem op
Pelt - Frank Smeets, burgemeester van Pelt, biedt om persoonlijke redenen zijn ontslag aan. De cd&v-fractie heeft unaniem Dennis Fransen (27) voorgedragen als kandidaat-burgemeester. Hij wordt meteen de jongste burgemeester van België. Els Kuppens zal Ann Van Dorpe opvolgen als schepen van Welzijn. Frank Smeets was de eerste burgemeester van de nieuwe fusiegemeente Pelt. “Ik word deze week zestig jaar en voel dat de verantwoordelijkheid van het burgemeesterschap steeds zwaarder weegt. Dag en nacht paraat staan voor onze inwoners. Luisteren naar de noden van alle Peltenaren en hiermee aan de slag gaan. De eindverantwoordelijkheid dragen voor een gemeentelijke organisatie van 400 medewerkers. Het weegt door. Ik doe dit met hart en ziel, maar zie tegelijkertijd dat er binnen onze partij jonge, talentvolle mensen klaarstaan die bruisen van het enthousiasme. Dat stelt me gerust en heeft me overtuigd om de fakkel door te geven. Ik zou graag tijd willen nemen om andere dingen te doen in mijn leven. Dat is een persoonlijke keuze.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geeuw
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer belangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de openingspost: < De eindverantwoordelijkheid dragen voor een gemeentelijke organisatie van 400 medewerkers > Het zal toch een straffe 27-jarige moeten zijn om dat aan te kunnen. Het is evenwel niet uitgesloten dat ze daar in Pelt zo'n zeldzame witte raaf hebben gevonden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zijn overspelig kind ?
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De burgemeester neemt ontslag om andere dingen te doen in het leven.
Ik vraag mij af waarom hij dan kandidaat was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben in Limburg dan Jo Brouns en Dennis Fransen als lijsttrekkers voor de verkiezingen van 2024 (Vlaams en federaal). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |