![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#34601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat er iets anders meespeelt: de Angelsaksische media zijn grotendeels in handen van personen die nauwe banden hebben met de staat Israel, een land dat buurvolkeren bezet en terroriseert. Iran steunt landen en groeperingen die zich verzetten tegen de illegale bezetter. Laatst gewijzigd door tomm : 18 november 2022 om 05:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat de Rusland bashers hier het liefst de Russische taal en cultuur uitgeroeid zien. Daarom ook hopen ze dat het regime in Kiev wint.Velen onder hen zijn zonen of kleinzonen van Oostfronters, die deze volgens hen Untermenschen wilden uitroeien. Het laagje vernis op een anoniem forum is erg dun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat de Rusland bashers hier het liefst de Russische taal en cultuur uitgeroeid zien. Daarom ook hopen ze dat het regime in Kiev wint.Velen onder hen zijn zonen of kleinzonen van Oostfronters, die deze volgens hen Untermenschen wilden uitroeien. Het laagje vernis op een anoniem forum is erg dun. De haat tegen Rusland, maar ook tegen "de negers", "Arabieren", Chinezen, etc. spat er van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al schreef zelfs onder de tsaren was Rusland geen koloniale macht, in de zin dat de eigen bevolking meer privileges had dan de onderworpen volkeren. Dat was reeds niet het geval onder de tsaren, en al helemaal niet onder de Sovjets. Landen als Kazachstan hadden en hebben dezelfde levensstandaard als landen als Rusland, en (nu) een hogere levensstandaard dan landen als Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef toe dat de westerse propaganda tegen Rusland geslaagd is, in het Westen dan toch, en bij een bepaald deel van de bevolking. Vooral de meest domme die al hun informatie uit de mainstream media halen. Mensen die de regio van haar noch pluimen kennen hoor ik zeggen dat Russen "dood moeten", "het zijn beesten", "ratten", "erger dan de Moslims", etc.
Anderzijds heb je de betere middenklasse die De Standaard of De Morgen, of Le Soir leest (die laatste zijn Franstaligen, de tijd dat de Vlaamse "weldenkende klasse" nog over de taalgrens keek ligt ook al een tijdje achter ons, ze zijn zo mogelijk nog bekrompener geworden) , en denkt dat zij de wereld kennen, dat ze woke zijn (hoewel ze natuurlijk nooit hun appartement zouden verhuren aan Marokkanen of "negers", maar dat nooit met zoveel woorden zullen toegeven), ook zij kijken op naar de VS, maar dan naar de Clintons en Obama's van deze wereld. Daarnaast heb je ook heel wat Vlamingen en Belgen die WEL met open vizier naar de wereld kijken en door hebben wat er aan het gebeuren is. Idem dito in Nederland. In Frankrijk is die groep nog een pak groter. Je merkt dat zowel onze media als ons onderwijs steeds stompzinniger worden. Het is duidelijk de bedoeling van de elites om die laatste groep zo klein mogelijk te houden, net als in de VS, hun grote voorbeeld. De volgende stap is de vakbonden aan banden leggen. Laatst gewijzigd door tomm : 18 november 2022 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34606 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jouw put is echt bodemloos hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat veel verder dan kritiek op Poetin, ze haten alle Russen ("ongedierte") en willen Rusland kapot. Ze willen dat het Westrn weer de wereld in handen heeft zoals vroeger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34608 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een duidelijke stelling is dat, bij voorbeeld ik, letterlijk schreef en schrijf over "Russisch Ongedierte".
Volgens tomm's intieme overtuiging leest dat dus als ALLE ruslanders. Soit: ik leg me daar dan graag bij neer, want hij heeft meer ervaring met Russisch ongedierte in 't algemeen, begreep ik. Voila. Een detail uit de geschiedenis weeral opgeklaard door tomm, de Hopman der fanbasis van 't Russisch Ongedierte. Mercikes tomm.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 november 2022 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de haat tussen de Polen en de Oekraïeners:
(...)Bovenstaande post doortrekkend: de Polen en de Oekraïeners denken over mekaar zoals ze over ongedierte denken.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 november 2022 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34611 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34612 | |
|
![]() Citaat:
Je moet de zaak niet omdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34613 | |
|
![]() Citaat:
![]() In deze oorlog gaat het om veroordeling van oorlogsmisdaden en schurkenstaten ,zoals Rusland en zijn bondgenoten Iran , Syrië en Noord Korea.. Ik geef toe dat Saoedie Arabië ook de bevolking onderdrukt en ook in dit rijtje past. De VS is hypocriet om SA als bondgenoot te behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#34616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. U draait de zaak om.
![]() |
#34617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is klinkklare onzin. Zie de commentaar op uw Mariupol post.
![]() |
#34618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34619 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat u niet goed begrijpt wat woke is.
Er zijn wel meerdere begrippen die u niet goed gesnapt hebt precies...
![]() |
#34620 | |
|
![]() t.me/vibornyk/75203
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 18 november 2022 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |