Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2022, 14:54   #481
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En werd die verplichting doorgevoerd??? NEEN!!!
Neen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 14:55   #482
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Voor veel jobs was er wel een verplichting, of ontslag; en er werd bij de gewone mensen gechanteerd met vrijheid.
En er werd zelfs sociaal darwinisme toegepast, ook op kinderen die extra beïnvloedbaar zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 14:57   #483
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Voor veel jobs was er wel een verplichting, of ontslag; en er werd bij de gewone mensen gechanteerd met vrijheid.
En er werd zelfs sociaal darwinisme toegepast, ook op kinderen die extra beïnvloedbaar zijn.
Dat is wappie-praat.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 14:59   #484
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat is wappie-praat.
AH dus de waarheid is wappiepraat?
Ik hoor nochtans van agenten en zorgverleners dat ze zich moesten vaccineren.
Kinderen werden aangezet te vaccineren voor “oma”. Dat is wappiepraat, want vaccins hielden besmetting niet tegen. Wat wij, die wetenschap kunnen samenvatten, direct zegden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 17:25   #485
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
"iets doen" is gewoon ook deel van de natuur.

Of jij nu beslist van iemand zijn schedel in te kloppen, dan wel of een vulkaan uitbarst, dat zijn alletwee natuurfenomenen, he.
Moord blijft moord. Ik weet dat jij daar geen probleem mee hebt. Ik zal dat onthouden als een door U zo mooi omschreven makak u vermoordt in uw alpijnse woning, om uw radio-actief horloge van uw pols te stelen.
Want da's de natuur hé.

En neen, iets dat natuurlijk gebeurt, zoals de eerste celdeling, daar zijn geen machinaties voor nodig buiten de daad. En die daad is dan eigenlijk niet meer dan 2 supermarktzakjes bij mekaar zetten. De natuur, het grote mysterie, zorgt voor de rest.

Maar om on topic te blijven; force-vaxxeurs aan de lantaarnpaal. En wel snel.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 17:30   #486
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Moord blijft moord. Ik weet dat jij daar geen probleem mee hebt. Ik zal dat onthouden als een door U zo mooi omschreven makak u vermoordt in uw alpijnse woning, om uw radio-actief horloge van uw pols te stelen.
Want da's de natuur hé.

En neen, iets dat natuurlijk gebeurt, zoals de eerste celdeling, daar zijn geen machinaties voor nodig buiten de daad. En die daad is dan eigenlijk niet meer dan 2 supermarktzakjes bij mekaar zetten. De natuur, het grote mysterie, zorgt voor de rest.

Maar om on topic te blijven; force-vaxxeurs aan de lantaarnpaal. En wel snel.
Je bereikt dat best door met een meerderheid zulke wet te stemmen. We kunnen de nabestaanden van de slachtoffers dan ook genadeloos toedichten dat het geen moord is want twas wettelijk.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 18:20   #487
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Moord blijft moord.
......

Maar om on topic te blijven; force-vaxxeurs aan de lantaarnpaal. En wel snel.
Niet zo snel....we weten immers de volle omvang van de vaxschade nog niet.......het kwaad is al geschied maar wie weet wat er nog gaat komen door de experimentele mRNA-prikjes in combinatie met de uitrol van 5G straling waarvoor steeds meer gewaarschuwd wordt?
We kunnen wel verwachten dat dat verband ten stelligste en ten alle prijze ook zal ontkend worden, net zoals ze blijven ontkennen dat er een verband bestaat tussen vaccinaties/bijwerkingen en plots zonder reden opeens dood te vallen door hartfalen ondanks dat de farmaceuten het zelf als vaccinbijwerking op de bijsluiters zetten.
Dus nog even wachten met de lantaarnpalen....dat lijkt mij nog veel te vroeg....de slachtoffers en de tijd zal het uitwijzen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 18:56   #488
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Niet zo snel....we weten immers de volle omvang van de vaxschade nog niet.......het kwaad is al geschied maar wie weet wat er nog gaat komen door de experimentele mRNA-prikjes in combinatie met de uitrol van 5G straling waarvoor steeds meer gewaarschuwd wordt?
We kunnen wel verwachten dat dat verband ten stelligste en ten alle prijze ook zal ontkend worden, net zoals ze blijven ontkennen dat er een verband bestaat tussen vaccinaties/bijwerkingen en plots zonder reden opeens dood te vallen door hartfalen ondanks dat de farmaceuten het zelf als vaccinbijwerking op de bijsluiters zetten.
Dus nog even wachten met de lantaarnpalen....dat lijkt mij nog veel te vroeg....de slachtoffers en de tijd zal het uitwijzen.
Je hebt gewoonweg te veel lantarenpalen nodig. Dat kost te veel aan de gemeenschap.
Het is onze plicht om de begroting in evenwicht te houden. Lantarenpalen zijn duur en de eindafwerking is te arbeidsintensief. Denk aan de loonkost.
Denk ook aan die stevige koorden.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 18 november 2022 om 18:59.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 19:11   #489
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je hebt gewoonweg te veel lantarenpalen nodig. Dat kost te veel aan de gemeenschap.
Het is onze plicht om de begroting in evenwicht te houden. Lantarenpalen zijn duur en de eindafwerking is te arbeidsintensief. Denk aan de loonkost.
Denk ook aan die stevige koorden.
Ge kunt ze ook als lantaarnpaal gebruiken door gewoon in brand te steken met brandvertragende middelen, dat ze goed lang nasmeulen.
I love the smell of dead nwo’ers in the morning kan dan een onderschrift worden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 18 november 2022 om 19:12.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 20:02   #490
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De mens maakt inderdaad deel uit van de natuur. Niet andersom.

De natuur is voor mij "alles dat er was, het oneindig kleine NU, en alles dat er ooit zal zijn."

De natuur is de zygote, de eerste celdeling. Iets wat de mens enkel maar kan tegenhouden door niet te copuleren. Als de mens copuleert, is het de natuur beslist dat er een eerste celdeling plaatsvindt, niet de mens zelf.

Maar mijn gedachten zijn, mede door toedoen van dit forum wel geëvolueerd.

Een vrouw is inderdaad evengoed eigenaar van haar lichaam, en mag haar lichaam beschermen, als dat het lichaam van een ander niet in gevaar brengt. Zij mag een ander lichaam doden, als dat ander lichaam het lichaam van de vrouw wil doden.
Dus, als de vrucht in haar lichaam haar eigen lichaam met de dood bedreigt, dan mag zij alles doen om haar lichaam te beschermen, zelfs al volgt er voor de bedreigende vrucht de dood op, als het niet naar buiten brengen, de dood tot gevolg heeft voor de vrouw.
Zij mag ook de vrucht buiten haar lichaam brengen, als deze handeling NIET de dood tot gevolg heeft van de naar buiten gebrachte vrucht.
Anders is het moord.
Het louter naar buiten brengen van de vrucht, EN zodat deze vrucht overleeft, daar kan ik als libertariër niets op tegen hebben.
Alez, we gaan er komen (compromis) .Ziehier een geste van de moordlustige force vaxeurs
Gij moogt (straffeloos) nadat ge het verplichte vaccin (ter bescherming van andere lichamen) hebt ingespoten gekregen, het vaccin naar buiten brengen (uitnijpen)
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 20:12   #491
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Om een vrucht af te drijven heb je toch wat verstand en emotie (of een gebrek aan) nodig.
Of genoeg perslucht
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 20:15   #492
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Moord blijft moord. Ik weet dat jij daar geen probleem mee hebt. Ik zal dat onthouden als een door U zo mooi omschreven makak u vermoordt in uw alpijnse woning, om uw radio-actief horloge van uw pols te stelen.
Want da's de natuur hé.
Dat zal dan gewoon aangeven dat het een zware vergissing was van mijnentwege om die niet eerst allemaal af te maken he

Dat mijn aandringende en dus achteraf gebleken juiste pleidooien hiervoor gewoon te zwak waren gebracht om deze lovenswaardige doelstelling gemotiveerd te krijgen bij mijn medeburgers.

Citaat:
En neen, iets dat natuurlijk gebeurt, zoals de eerste celdeling, daar zijn geen machinaties voor nodig buiten de daad.
Daar zijn gigantisch veel machinaties voor nodig. De complexiteit van die celdeling is een monsterachtige machinatie in vergelijking met de nogal simplistische macroscopische scheiding van twee stukken weefsel.

Citaat:
En die daad is dan eigenlijk niet meer dan 2 supermarktzakjes bij mekaar zetten. De natuur, het grote mysterie, zorgt voor de rest.
En de natuur zorgt evengoed voor een vruchtafdrijving. Want alles is "de natuur", dus evengoed die vrouw die die vruchtafdrijving wenst, en die andere hopen menselijke cellen die haar daarbij helpen.

Citaat:
Maar om on topic te blijven; force-vaxxeurs aan de lantaarnpaal. En wel snel.
Inderdaad Het is een beetje raar dat je het daarmee eens bent gezien dat ook moord is natuurlijk

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2022 om 20:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 20:17   #493
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Alez, we gaan er komen (compromis) .Ziehier een geste van de moordlustige force vaxeurs
Gij moogt (straffeloos) nadat ge het verplichte vaccin (ter bescherming van andere lichamen) hebt ingespoten gekregen, het vaccin naar buiten brengen (uitnijpen)
Maar ge moogt evengoed, nadat ge uw kinderen hebt opgeofferd ter bescherming van de stamleden van de woede van het Grote Spaghetti monster, terug vrij leven.

Want de smoes dat ge uw kinderen moet opofferen om het onbestaande Grote Spaghetti monster te paaien, is niet groter dan de smoes dat gevaccineerden anderen zouden beschermen he. Beiden zijn gewoon dwaze, religieus opgeklopte onjuiste zever.

Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2022 om 20:17.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 21:15   #494
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Of genoeg perslucht
Kom zeg Patrick. Zoiets schrijf je toch niet in je boek. Bon soit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 18 november 2022 om 21:17.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 22:01   #495
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En werd die verplichting doorgevoerd??? NEEN!!!
Natuurlijk werd het doorgevoerd, het CST. Het advies van de raad kwam echter pas nadien en sindsdien hebben ze geen dergelijke discriminaire maatregelen meer genomen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 10:45   #496
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat zal dan gewoon aangeven dat het een zware vergissing was van mijnentwege om die niet eerst allemaal af te maken he

Dat mijn aandringende en dus achteraf gebleken juiste pleidooien hiervoor gewoon te zwak waren gebracht om deze lovenswaardige doelstelling gemotiveerd te krijgen bij mijn medeburgers.



Daar zijn gigantisch veel machinaties voor nodig. De complexiteit van die celdeling is een monsterachtige machinatie in vergelijking met de nogal simplistische macroscopische scheiding van twee stukken weefsel.



En de natuur zorgt evengoed voor een vruchtafdrijving. Want alles is "de natuur", dus evengoed die vrouw die die vruchtafdrijving wenst, en die andere hopen menselijke cellen die haar daarbij helpen.



Inderdaad Het is een beetje raar dat je het daarmee eens bent gezien dat ook moord is natuurlijk
De mens beslist tot het hebben van copulatie. Die beslissing "maakt" leven. Zonder andere beslissingen wordt er na 9 maanden, vanuit een menselijk lichaam, een nieuw menselijk lichaam geboren. Daar is geen enkele andere beslissing voor nodig.
De mens kan maar 1 andere beslissing maken in tussentijd, en dat is die ongeboren mens te vermoorden.

Ge hebt er al veel omheen geluld, maar ik las nog geen enkel argument dat mij moet overtuigen dat moord op een andere mens goed is. En neen, de propositie dat gij minder buren wilt, is geen goed argument.

De maatstaf moet zijn; hoever wil je gaan om een andere mens met rust te laten.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 10:49   #497
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Natuurlijk werd het doorgevoerd, het CST. Het advies van de raad kwam echter pas nadien en sindsdien hebben ze geen dergelijke discriminaire maatregelen meer genomen.
Ze zijn blijkbaar bezig op de G20 om een digitaal paspoort in te voeren. Dan kunnen ze voorwaarden stellen; niet gevaccineerd? niet voor de juiste partaai gestemd? Niet woke genoeg? Niet het juiste gender?

Maar het is maar een samenzweringstheorie, uiteraard.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 10:50   #498
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad Het is een beetje raar dat je het daarmee eens bent gezien dat ook moord is natuurlijk
Neen, dat is evenwicht zoeken. Dat is de geaborteerde mens die terugslaat.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 11:29   #499
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De mens beslist tot het hebben van copulatie. Die beslissing "maakt" leven. Zonder andere beslissingen wordt er na 9 maanden, vanuit een menselijk lichaam, een nieuw menselijk lichaam geboren. Daar is geen enkele andere beslissing voor nodig.
Als een beslissing "het leven kan maken", dan kan een andere beslissing uiteraard "het leven ongedaan maken". Maar wat je niet lijkt te zien is dat "beslissingen nemen" gewoon ook maar processen in de natuur zijn, zoals celdelingen en alle andere zaken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 11:29   #500
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Neen, dat is evenwicht zoeken. Dat is de geaborteerde mens die terugslaat.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be