![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is ook een bekende rapper: ‘lil’ Alexia
![]() Dochter van Plastic Bertrand.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 november 2022 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgunstig zijn tegenover iemand die zich moet bezig houden met lamentabele begrotingen en een departement dat zelfs geen correcte tabel kan produceren. Daarenboven krijg je ook nog eens constant bagger over je heen en je wordt er niet eens deftig voor vergoed. Geef mijn portie maar aan Fikkie
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep het zal wel hé
![]() Mijne halve trouwboek is daar blijkbaar onfeilbaar in ... Dat is ongelooflijk ,enkele seconden is genoeg voor haar om de zanger thuis te brengen.... Maar wat wil je ,de radio staat hier van s'morgens vroeg tot s'avonds laat op... Ik , halve dove ben al blij dat ik het melodietje herken, laat staan de eigenaar van de stem die er zingt... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 november 2022 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zit je te kakken op de liberalen. Dat heeft geen zin. Zelfs een communistische PVDA of het VB premier kan niets anders dan het resultaat van een regering verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of wou je zeggen dat de voorzitter van de O-VLD enkel voor zijn partij mag beslissen bij gratie van Bouchez wie er in aanmerking komt om een regeringspost te mogen krijgen... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 november 2022 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=267055 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partijvoorzitter bepaald wie er minister of staatsecretaris wordt. Hier is het zelfs een partijvoorzitter van een andere partij die de premier onder druk zette, het is die of ik laat de regeringk vallen (of iets in die aard). De Croo bewijst hiermee dat hij de titel "Dweil van de Wetstraat", die hij zichzelf gaf, meer dan waard is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La Noble Immigrante (Alexia Betrand, geïmporteerde nieuwe Vlaming, omdat niemand in de vld nog kan tellen tot drie) draagt een adellijke titel (jonkvrouw) dank zij een titeltoekenning aan de papa.
Gelukkig staat in de grondvod: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bruzz.be/videoreeks/dond...ampioen-kunnen
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Papa gaf niet genoeg zakgeld zeker? Als ze, als lid van de MR, en verkozen op een lijst van de MR, in het Brusselse parlement haar eed eerst in het Frans aflegde, dan is ze voor mij (voor mij) een Franstalige tot aan de volgende verkiezingen. Als haar gevraagd werd door de VLD om in de regering te stappen voor de VLD, terwijl ze nog geen lidkaart had van die partij, dan vind ik dat beledigend voor vele young potentials van de vld. Pas op hé: ik verwijt haar niets. Ik bewonder zelfs haar kwaliteiten. Ik denk zelfs dat Kleine Croo (poging tot grappige aangeving dat hij een fils ?* papa is) en de Lafchaert (poging om op grappige manier te duiden dat hij te laf is om nu een liberaal beleid te voeren, terwijl hij voor zijn voorzittersverkiezingen wel erg straffe liberale praat verkocht) hier hun hand gaan overspelen. Ik denk niet dat deze mevrouw zich zo maar valse cijfers gaat laten dicteren. Dat schijnt in haar familie zo niet de gewoonte te zijn. Daar is een miljard wel degelijk een miljard.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 november 2022 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |