Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2022, 19:52   #861
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Cute om te zien hoe Gun de vraag blijft ontwijken.

Schiet er wat wazige beelden bij, laat Jambers er wat overheen lullen, en je hebt een prima nieuwe aflevering voor de één of de andere docu-serie: hoax-aanhangers, wie zijn ze, wat doen ze en vooral, waarom doen ze het in de broek voor een gerichte vraag.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 19:54   #862
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat ze daar niet aan gedacht hebben !

De echo in de gesprekken hebben ze er wel zo goed als onhoorbaar ingefoefeld, maar dat er een delay was daar hebben ze niet aan gedacht, die onnozelaars !

De reflectie van de aarde in het glas van de astronaut zijn helm, die zat op de goeie plek, maar verdorie, die delay waren ze vergeten in de audio opnamen.

Kan je dat eens aangeven, hier bijvoorbeeld:

https://history.nasa.gov/afj/ap11fj/...11_0752600.mp3

de opname van de gesprekken hier:

https://history.nasa.gov/afj/ap11fj/12day4-loi1.html

Ik heb toch de indruk dat er tussen de uitgezonden tekst, en het antwoord (ze zijn in de buurt van de maan) telkens enkele seconden zit...
Wat je hier aan audio post zegt niet veel

De originele audiofiles blijkt de dode tijd weldegelijk gerespecteerd, behalve één keer waarop er onmiddellijk werd geantwoord, blijkbaar 1-malig werd het script niet goed gevolgd. In later door de NASA remastered files werd die dode tijd daar plots aan toegevoegd ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 19:54   #863
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Grapjas
De reden zou eerder geweest zijn dat hij diep geschokt was over de dood van de 3 astronauten een beetje daarvoor. Bovendien was Webb nogal sterk verbonden met de Democraten, en toen Nixon aantrad was hij niet meer van de juiste kant.

Dat kan je allemaal vinden, maar natuurlijk zijn feiten niet uw interesse veld. Het moet allemaal overeenkomen met wat wat rare kwasten in een klein uithoekje vertellen, dat is allemaal veel logischer en betrouwbaarder, niewaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 19:55   #864
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
De originele audiofiles blijkt de dode tijd weldegelijk gerespecteerd, behalve één keer waarop er onmiddellijk werd geantwoord, blijkbaar 1-malig werd het script niet goed gevolgd. In later door de NASA remastered files werd die dode tijd daar plots aan toegevoegd ...
Tuurlijk dadde. En dat moeten we natuurlijk geloven zekers Jefke op tinternet heeft u dat gezegd, niewaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 19:59   #865
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, ik bedoel: Hitler bestond uiteraard nooit, en er is nooit een WO II geweest, maar de Amerikanen hebben enorm politiek voordeel met ons dat te laten geloven, zodat we denken dat ze ons bevrijd zouden hebben.

Dat is toch dezelfde redenering als:

"aangezien de Amerikanen enorm voordeel hadden met ons laten te geloven dat ze op de Maan geland waren, moeten we daar niks van geloven, nooit is er een maanlanding geweest".

"aangezien de Amerikanen enorm voordeel hadden met ons te laten geloven dat er een WO II geweest is die zij voor ons gewonnen hebben, moeten we daar niks van geloven, nooit is er een WO II of een Hitler geweest".

Als het aantoonbaar hebben van een voordeel bij het verkondigen van een zeker feit als zijnde een historisch waar feit zijnde, betekent dat dat feit nooit is gebeurd, is dat toch equivalent, he.
Funny ... mijn grootvader heeft tijdens WO II een tijdje vastgezeten in meerdere kampen ... Hij is er ongeschonden weer uitgekomen, maar die WO II ga ik niet negeren, die heeft zeker en vast plaats gevonden.

WO II is zeker en vast niet 100% verlopen zoals we geleerd hebben op school, uiteindelijk bepaalt de winnaar steeds hoe er over oorlogen zal gedoceerd worden.

Voor die maanlanding hebben we echter niet zo'n bewijslast, dus beiden vergelijken is een beetje van de pot gerukt beste patrickve
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:02   #866
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De reden zou eerder geweest zijn dat hij diep geschokt was over de dood van de 3 astronauten een beetje daarvoor. Bovendien was Webb nogal sterk verbonden met de Democraten, en toen Nixon aantrad was hij niet meer van de juiste kant.

Dat kan je allemaal vinden, maar natuurlijk zijn feiten niet uw interesse veld. Het moet allemaal overeenkomen met wat wat rare kwasten in een klein uithoekje vertellen, dat is allemaal veel logischer en betrouwbaarder, niewaar.
Jij claimt dat ik feiten negeer terwijl ik over jou identiek hetzelfde kan zeggen.

Het is inderdaad zo verkocht dat de dood van de 3 astronauten de aanleiding zou zijn geweest, maar er zijn veel meer doden gevallen bij de ontwikkeling van het Apollo project waarbij Webb op geen enkel moment de eer aan zichzelf heeft gehouden.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:02   #867
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tuurlijk dadde. En dat moeten we natuurlijk geloven zekers Jefke op tinternet heeft u dat gezegd, niewaar.
Look at 'Amercan Moon' ... compleet, geconcentreerd, onvooringenomen, ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:06   #868
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Funny ... mijn grootvader heeft tijdens WO II een tijdje vastgezeten in meerdere kampen ... Hij is er ongeschonden weer uitgekomen, maar die WO II ga ik niet negeren, die heeft zeker en vast plaats gevonden.
Heb je dan niet door dat uw grootvader gewoon in wat Amerikaanse studio's werd geplaatst om de hoax dat er een WO II was helpen te verspreiden ?

Of meer nog, misschien zat hij mee in 't complot.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:10   #869
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Jij claimt dat ik feiten negeer terwijl ik over jou identiek hetzelfde kan zeggen.
Nee, ik negeer geen feiten. Ik negeer "roddels op tinternet". Jij hebt nog niks aangebracht, behalve roddels op tinternet. De eerste keer heb ik naar een van uw heel langdurende roddels gekeken tot aan de eerste kemel. Dan ben ik ermee gestopt zoals ik gezegd had.

Het probleem is dat jij gewoon de klassiekertjes opwarmt die al honderd keer de revue gepasseerd zijn en die beschamend simplistisch zijn, zoals die schaduwen, die wapperende vlaggen, en zo voort.

De dingen die echt zouden aangeven dat er een probleem is, zoals inderdaad een ORIGINELE geluidsopname (geen geediteerde) waar de heen -en -weer tijd van de gesprekken niet klopt, DAT zou een echt bewijs zijn, maar dat heb je dan weer van horen zeggen van jefke op tinternet.

Citaat:
Het is inderdaad zo verkocht dat de dood van de 3 astronauten de aanleiding zou zijn geweest, maar er zijn veel meer doden gevallen bij de ontwikkeling van het Apollo project waarbij Webb op geen enkel moment de eer aan zichzelf heeft gehouden.
Ah als er natuurlijk eens een neger van een stelling viel, telde dat niet mee he

Hier ging het over echte mensen, astronauten. En dat het in de USA nogal gebeurt dat iemand van een zekere politieke kleur opstapt als de kleur in Washington verandert, is voor U allemaal naast de kwestie. Webb stapt op DUS moet het wel fake geweest zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2022 om 20:11.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:26   #870
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Heb je dan niet door dat uw grootvader gewoon in wat Amerikaanse studio's werd geplaatst om de hoax dat er een WO II was helpen te verspreiden ?

Of meer nog, misschien zat hij mee in 't complot.
Ik kan het hem niet meer vragen, maar WO II in vraag stellen is compleet van de pot gerukt
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:26   #871
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U bedoelt na de "to the moon and back again" belofte van Kennedy?

Lijkt me logisch dat men op twee sporen gewerkt heeft, voor het geval het in het echt niet zo zou lukken. Want stel u de blamage voor, en dat nadat de eerste mens in de ruimte geen Amerikaan bleek te zijn.
Nee, ik bedoel het motief van diegenen die beweren dat de landingen niet gebeurden, en daarbij beeldmateriaal tonen waarbij ze commentaar geven die overduidelijk fout is, dus gelogen. Liegen heeft altijd een motief he, niemand liegt "zomaar".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:32   #872
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Iedereen mag er van denken wat ze willen he,
Als gij officiële instanties wilt geloven die eeuw in eeuw uit hun bevolking voor de gek houden, is dat goed voor mij hoor.
Let op: wat ik hier in dit onderwerp deed, was louter onderzoeken waarop de beweringen gebaseerd zijn.
Bvb, een vlag op de Maan die wappert in de wind, dat kan niet, dat moet op Aarde zijn. Wat stel ik op alle geziene beelden en video stukjes vast: dat het bewegen een astronaut nodig heeft, en, dat de manier van bewegen bengelen alsof geen luchtweerstand. Dat rijmt wèl met Maan.
Ik geloof dus officiele instanties, of hoax beweerders, evenveel (niet).
Dat geloven is gewoon niet relevant hier.
Ik keek gewoon objectief, naar het materiaal, ongeacht wie wat beweert.
Dat is toch de way to go, hier, en in elke fact checking, niet?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:36   #873
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, ik negeer geen feiten. Ik negeer "roddels op tinternet". Jij hebt nog niks aangebracht, behalve roddels op tinternet. De eerste keer heb ik naar een van uw heel langdurende roddels gekeken tot aan de eerste kemel. Dan ben ik ermee gestopt zoals ik gezegd had.
Je negeert inderdaad "roddels op ‘t internet", maar je negeert ook heel wat zaken, zoals eerder vermeld. Nogmaals … ‘Amercan Moon’, helemaal, geconcentreerd, aandachtig, … Je hebt een probleem met de Van Allen belts. In de jaren 60 & 70 ging men er van uit dat deze (heel) gevaarlijk waren, de toekomst, Artemis, zal uitwijzen in hoeverre dat weldegelijk het geval is. De meeste astronauten die op de maan zouden geweest zijn, zijn heel oud geworden, wanneer nu zou blijken dat de toekomstige capsule wél moet aangepast worden om mensen te kunnen transporteren of wanneer zou blijken dat het effectief niet kan, valt een deel van het verhaal in duigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het probleem is dat jij gewoon de klassiekertjes opwarmt die al honderd keer de revue gepasseerd zijn en die beschamend simplistisch zijn, zoals die schaduwen, die wapperende vlaggen, en zo voort.
Ik heb nog nooit een punt gemaakt over wapperende vlaggen, dus da’s niet waar. Ik plaats dit eerder in de politieke situatie waarin onze aardkloot zich bevond in de jaren 60, gecombineerd met de flaters in de Nasa footage.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De dingen die echt zouden aangeven dat er een probleem is, zoals inderdaad een ORIGINELE geluidsopname (geen geediteerde) waar de heen -en -weer tijd van de gesprekken niet klopt, DAT zou een echt bewijs zijn, maar dat heb je dan weer van horen zeggen van jefke op tinternet.
Nogmaals … ‘Amercan Moon’, helemaal, geconcentreerd, aandachtig, … Kijk naar wat die resem professionele fotografen weten te vertellen over de footage ????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah als er natuurlijk eens een neger van een stelling viel, telde dat niet mee he
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hier ging het over echte mensen, astronauten. En dat het in de USA nogal gebeurt dat iemand van een zekere politieke kleur opstapt als de kleur in Washington verandert, is voor U allemaal naast de kwestie. Webb stapt op DUS moet het wel fake geweest zijn.
‘Amercan Moon’, helemaal, geconcentreerd, aandachtig, …
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:37   #874
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Look at 'Amercan Moon' ... compleet, geconcentreerd, onvooringenomen, ...
Ik deed dat. Ik zag niks dat wees op gebeuren op Aarde, en een groot deel van de video is gewoon een documentaire met als opzet het hekelen van de VS.
Ik hekel ook de VS, maar zonder op mijn duim te beginnen zuigen. Dat werkt ook averechts snap je? Poog je eens in de plaats te stellen van de kijker naar die video. Die ziet zo dat de beweringen niet kloppen met de beelden. Het is dan toch dom, dergelijke kritiek is gewoon owngoal.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:06   #875
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
‘Amercan Moon’, helemaal, geconcentreerd, aandachtig, …
Lol.
Doe dat zelf eens.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:40   #876
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Let op: wat ik hier in dit onderwerp deed, was louter onderzoeken waarop de beweringen gebaseerd zijn.
Bvb, een vlag op de Maan die wappert in de wind, dat kan niet, dat moet op Aarde zijn. Wat stel ik op alle geziene beelden en video stukjes vast: dat het bewegen een astronaut nodig heeft, en, dat de manier van bewegen bengelen alsof geen luchtweerstand. Dat rijmt wèl met Maan.
Ik geloof dus officiele instanties, of hoax beweerders, evenveel (niet).
Dat geloven is gewoon niet relevant hier.
Ik keek gewoon objectief, naar het materiaal, ongeacht wie wat beweert.
Dat is toch de way to go, hier, en in elke fact checking, niet?
Hebt ge die beelden gezien waar die astronaut duidelijk aan touwtjes hangt?
Hebt ge door dat de geschonken maanstenen gefossileerd hout was?
Hebt ge de astronauten gezien tijdens de persconferenties en hoe ze gecorrigeerd werden?

Wat betekent dit voor jou? Fact check it he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:51   #877
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hebt ge die beelden gezien waar die astronaut duidelijk aan touwtjes hangt?
Hebt ge door dat de geschonken maanstenen gefossileerd hout was?
Hebt ge de astronauten gezien tijdens de persconferenties en hoe ze gecorrigeerd werden?

Wat betekent dit voor jou? Fact check it he.
Hij heeft 'American Moon' nooit volledig, aandachtig bekeken, ... ze kunnen, willen of durven dat niet te doen.

Voor mij is die documentaire niet de heilige graal, maar ik vind het wel een topper omdat de documentaire de politieke omstandigheden van de jaren 60 wel op een correcte manier kadert en dus de omstandigheden waarin het verhaal kadert.

Ik heb in post 723 van deze draad nog wat andere links naar footage geplaatst, maar de anderen gaan puur technisch (de laatste puur over de opnametechnieken, heel interessant, maar bent geen expert en kan dus moeilijk objectief benaderen)
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 21:58   #878
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Hij heeft 'American Moon' nooit volledig, aandachtig bekeken, ... ze kunnen, willen of durven dat niet te doen.

Voor mij is die documentaire niet de heilige graal, maar ik vind het wel een topper omdat de documentaire de politieke omstandigheden van de jaren 60 wel op een correcte manier kadert en dus de omstandigheden waarin het verhaal kadert.

Ik heb in post 723 van deze draad nog wat andere links naar footage geplaatst, maar de anderen gaan puur technisch (de laatste puur over de opnametechnieken, heel interessant, maar bent geen expert en kan dus moeilijk objectief benaderen)
Hij wou niet eens naar het absolute bewijs kijken! -> https://m.youtube.com/watch?v=S1D65NMBfmo
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 22:34   #879
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Daarom dat mijn vraag ivm die laserpulsen een eenvoudige is: dat is er immers wel
En op elke hoaxtheorie die hij daarrond kan verzinnen, is een prima sluitend antwoord te geven.

Alleen gaat hij die confrontatie niet aan, omdat hij weet dat hij daar met de billen bloot staat.
Klopt, daar kom je op het punt van de uitvluchten.
Als het te moeilijk wordt, zoekt zo'n sujet een excuus om niet te antwoorden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 23:33   #880
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hebt ge die beelden gezien waar die astronaut duidelijk aan touwtjes hangt?
Hebt ge door dat de geschonken maanstenen gefossileerd hout was?
Hebt ge de astronauten gezien tijdens de persconferenties en hoe ze gecorrigeerd werden?

Wat betekent dit voor jou? Fact check it he.
Zoals gezegd: ik heb in die "American Moon documentaire een reeks "bewijzen" van niet op Maan bekeken, en geconstateerd dat die net wel op Maan bewijzen.
Ik heb die intussen -tig keer aangehaald hier, en geen reageren erop.
Discussie moet komen van twee kanten, dat is hier niet het geval, en verdere beelden bekijken over alweer andere claims, gaat de conclusie over de eerdere niet wijzigen toch?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be