![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ander punt : geen enkele kliniek gaat los met covid regels knoeien om een Wappie te faciliteren, gezien niemand zijn JCI accreditatie wil zien kelderen. En ook geen tramelant wil met de zorginspectie van het departement welzijn en volksgezondheid van de vlaamse overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel U voor dat men de regel uitvaardigt dat elke kok 3 keer met blote handen langs de regenpijp op het dak van het gebouw moet klimmen telkens een niet-moslim in zijn restaurant wil komen eten. Dat is namelijk een nieuw regeltje. En nu gaat een restaurant houder die iedereen moet binnenlaten, aan elkeen vragen van zijn piemel te laten zien om na te gaan of die wel besneden is. Als die piemel niet besneden is: klimmen maar, alvorens de pizza in de oven te steken. Zo zijn de regeltjes nu eenmaal. Komt er een klant binnen die zijn piemel niet wil laten zien. WAT EEN WAPPIE ZEG. Nu weet de chef niet of hij op die regenpijp moet kruipen of niet. Zeggen "op regenpijpen kruipen is heel belastend voor het keukenpersoneel" vat het een beetje samen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2022 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Wappie graag de Morosoof uithangt, en verwacht dat de buitenwereld zich zal/moet aanpassen aan zijn fobieën en zijn Von Münchhausen grandeur, dan vergist die zich dik en eindigt op de parking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe nu de ontstaansgeschiedenis van een mens eens.
![]() |
![]() |
#565 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat uitgerekend gij zo afgeeft op de MOORLUSTIGE force-vaxxeurs, onbegrijpelijk...
Laatst gewijzigd door jogo : 25 november 2022 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een niet-terzake-doende test is deontologisch eigenlijk verboden, maar mag uiteraard geweigerd worden door de patient. De medische test die aangeboden werd, had niks van doen met de aandoening waarvoor de patient zich wilde laten verzorgen. Op exact dezelfde manier dat een piemel inspectie niet nodig is om pizza komen te eten. Dat er waanzinnige regeltjes werden uitgevaardigd die het personeel rare dingen moet laten doen op basis van testen die niks te maken hebben met de aandoening waarvoor men komt, is louter en enkel de verantwoordelijkheid van de zot van dienst die die regeltjes oplegt. Dat een piemel inspectie aanleiding geeft tot het moeten op een regenpijp kruipen, of zich in plastieken vuilniszakken zetten voor verzorgend personeel, is niet de zaak van de patient die voor een daarmee niks makende aandoening naar 't ziekenhuis komt. Citaat:
Als mijn tandarts mij een rectaal onderzoek voorstelt omdat ik een zere tand heb, dan ben ik geen morosoof als ik dat weiger. En dan is hij toch nog verondersteld van mijn tand te verzorgen. Natuurlijk kan het zijn dat ik in de grond veel plezier schep in dat rectaal onderzoek, en dan zal ik doen alsof ik meega met de "medische geplogenheden", he, maar we weten alletwee dat het verzorgen van mijn tand niks met mijn aambeien te zien heeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die de zorg weigerden, waren de mensen van dat ziekenhuis, niet meer en niet minder. De verantwoordelijkheid van die ouders beperkt zich tot het niet beseffen dat ze met zotten te maken hadden die ze moesten paaien om te bekomen waar ze in normale omstandigheden recht op hadden, namelijk dat hun kleine verzorgd zou worden zonder rare dingen. Hun schuld beperkt zich tot het niet willen toegeven aan waanzinnigen omdat die waanzinnigen anders hun kind niet zullen willen verzorgen ook al zouden ze dat volgens alle normale medische deontologische redenen moeten doen. Kortom, die ouders zijn even schuldig als een vrouw die niet beseft dat ze zich beter laat verkrachten door een zot met een mes, om geen messteek te krijgen, en weigert om zich uit te kleden. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2022 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, nog een sjoemelende manipulatieve smeerkees die zijn verdwaasde donoren gebruikte om zijn eigen financiële planning te helpen is buiten spel gezet. Wappie dansleraar Engel zijn structuur stopt, omdat de bank zijn foefelaré stopgezet heeft.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
*trekt een blik zyklon b open*
![]() |
![]() |
#572 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over Willem Wappie Engel : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een clever verdienmodel.
Filmpjes posten over vermeende risico's van vaccinatie met daarnaast de melding "stort nu op rekening nummer ...". Toch maar mooi een bouwgrond in Spanje uit de wappies genepen.
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De goeroe van eender welke cultus is altijd diegene die zijn zakken spekt met de donaties van de schapenkudde die volgt. Vast stramien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dient te spreken over de cultus van goeroes die de schapenkudde misleidden, dan zijn dat toch in de eerste plaats de corona-paniek kwakzalvers geweest, die van de WHO in de eerste plaats, en hun mindere lokale goden op de verschillende TVs nadien he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voorlopig moeten we het doen met wat reeds tastbaar & bewezen is : Wappie ringleader Engel is een sjoemelende zakkenvuller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben toch gezien hoe vele hoge rechtshoven gewoon al hun principes naast zich neer legden om toch maar met de kwakzalverij mee te gaan of die niet teveel te hinderen he. Er moet geen onderzoek zijn, het was open en bloot. Kijk naar alle uitgekeerde premies in de medische sector, kijk naar de verkoop van verplichte vaccins, kijk naar gans de geldzwierderij naar maskers en dergelijke, kijk naar alle geld dat uitgegeven werd om mensen te betalen die verboden werden van economisch actief te zijn. Dat is een stuk meer dan 50 000 Euro niewaar, en dat is ALLEMAAL gebaseerd op kwakzalverij en het goeroe gedoe van "we gaan de epidemie stoppen met hokus pokus maatregelen". Ik zou het zo zeggen: Engel heeft die 50 000 Euro terugbetaald. Hebben Pfizer en zo hun uiteindelijk niet-immuniserende vaccins terugbetaald ? Hebben de maskermakers hun maskers die geen besmettingen tegenhielden, terugbetaald ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2022 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie staat er eigenlijk aan de top van de pyramide, in jouw conspiracy verhaal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel decennia duurt het nog vooraleer jij op inhoudelijke argumenten leert ingaan?