![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En het zal mij worst wezen of deze nuancering al dan niet voorzien zijn in ons totaal falende, wereldvreemde justitieel systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is zijn derde kans. Na de eerste roofmoord mocht hij al na een jaar of twee drie vrij om de twee volgende moorden te plegen. Nu ja, het was ook maar een jood die eerste keer. Ze zullen hem wel wat beter in het oog houden nu hij in de krant gestaan heeft. Men krijgt bij justitie pas rode kaken als een recidivist hervalt die al in de krant heeft gestaan. Eentje die aan de media-aandacht is ontsnapt en hervalt dat is een faits divers.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die een beetje in het voordeel dan die "witte opdrachtgever" schreef , was Rudy. Ik hekelde de idioterie van de Belgische magistratuur/ambetantenarij met een paar vragen en de opmerking dat het afknallen van een agente met een zeer illegaal wapen in België blijkbaar minder ernstig is.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de USA kan men nog steeds de doodstraf krijgen !! https://nl.wikipedia.org/wiki/Doodst...ten#Moratorium In den Belgiek: Meneer de dader/opdrachtgever , het slachtoffer is dood , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |