![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() R.I.P
June Blair, ‘Adventures of Ozzie and Harriet’ Actress, Dies at 90 June Blair, a film and television actress through the 1950’s and ’60s that featured on “The Adventures of Ozzie and Harriet” as the wife to her real-life husband David Nelson, died in Sherman Oaks on Monday. She was 90 years old. https://www.yahoo.com/entertainment/...002419144.html https://en.wikipedia.org/wiki/June_Blair |
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom schreef ik 'zou'.
![]() |
#1465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Italiaanse filmcomponist Angelo Badalamenti is op zijn 85e overleden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Abigail Kinoiki Kekaulike Kaw?nanakoa, de laaste Hawaiaanse prinses is dood...
Kaw?nanakoa, 'last Hawaiian princess,' dies at 96 https://www.yahoo.com/news/kawanakak...185326381.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abigail Kaw?nanakoa, symbol of Hawaiian national identity, dies at 96 https://eu.usatoday.com/story/news/2...s/10885340002/
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2022 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Televisiemaker Han Peekel (75) overleden tijdens vakantie op Bali
Op Bali is presentator Han Peekel overleden. Hij stierf tijdens zijn vakantie op het Indonesische eiland aan de gevolgen van hartfalen. Peekel was vooral bekend van tv-programma's als Wordt Vervolgd en TV-monument. In het stripprogramma Wordt Vervolgd, dat van 1982 tot 1997 op televisie werd uitgezonden, mochten kinderen hun favoriete stripfiguur, bijvoorbeeld Donald Duck, nadoen. "Ik ben ..., 6 jaar en ik doe Donald Duck na", klonk het dan, waarna het betreffende kindje dan ging 'praten' met de stem van Donald Duck. Peekel, in 1947 geboren in Rotterdam, was naast tv-maker ook radiopresentator, tv-producent en hij schreef boeken en maakte muziek. https://www.welingelichtekringen.nl/...e-op-bali.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit, ah neeje, dat was opsporing verzocht.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 december 2022 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 |
Europees Commissaris
|
![]() We moeten echt stoppen met 50 plussers en andere oude zakken te vermelden. Deze draad wordt echt te lang.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Naa ok nog de aaw toarte aachterwege loate ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien kunnen we ook niet langer mensen onder de 30 vermelden: hun leven was eigenlijk nog niet begonnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ik het nog zou kunnen zou ik liever iemand betalen om een kogel door mijn kop te jagen en me diep genoeg in de grond te steken of in de zee te gooien dat de vissen me op fretten. Ik heb in mijn leven soms comedie meegespeeld maar als ik sterf wil ik verdwijnen zoals een vulgair insect of dier. Het laatste wat ik nodig heb is nagedachtenis. Als ik verdwijn kunnen ze mijn kloten kussen, bespaar me die comedie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar ik vind wel dat we de potentiele Darwin awards genomineerden erin moeten laten. Dus stoeme doodsoorzaak (door eigen stupiditeit veroorzaakt) voor het sujet zich heeft kunnen voortplanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oud-NSB’er Jacob Luitjens, die onderduikers liet martelen, overleden (103)
Oud-NSB’er Jacob Luitjens, beter bekend als ‘De Schrik van Roden’, is woensdag overleden. Dat meldt Trouw vrijdag. Luitjens werd 103 jaar oud. Luitjens zelf was al sinds begin jaren negentig klaar met zijn bestaan. Hij wachtte de laatste jaren kalm op zijn dood, in een huisje in het Friese dorp Lemmer, schrijft Trouw. Hij hoopte “op een volgend, beter leven”, aldus de krant. Hij overleed in bijzijn van zijn kinderen. Volgens Trouw markeert de dood van Luitjens een eind van een tijdperk. Hij was het symbool “van alles wat fout was in de oorlog, anderzijds als kleine vis die onterecht de aandacht als van een belangrijk nazi kreeg, en daar zijn leven lang door achtervolgd werd”, schrijft de krant. Luitjens, zoon van een veearts die het gedachtengoed van Adolf Hitler aanhing, meldde zich in 1941 vrijwillig aan voor de SS, een paramilitaire organisatie van de Nazi’s, om aan het front in Rusland te vechten. De rechtenstudent werd geweigerd, waarschijnlijk vanwege zijn misvormde hand. Luitjens werd NSB’er en verklaarde later dat hij dat deed om tegen het communistische Rusland te vechten. Hij werkte de eerste jaren op het plaatselijke NSB-kantoor, aan het einde van de oorlog werd hij hef van de lokale hulplandmacht. Luitjens was volgens Trouw niet direct betrokken bij de Jodenvervolging, maar wel bij razzia’s waarbij hij anti-Duitse inwoners liet oppakken. Op 25-jarige leeftijd liet hij twee gevonden onderduikers hardhandig ondervragen en gemarteld worden. Ook was hij betrokken bij moorden op een verzetsstrijder en op een gedeserteerde Duitse soldaat. https://wnl.tv/2022/12/16/oud-nsber-...overleden-103/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ex-staatssecretaris Paul De Keersmaeker overleden
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221217_94945811
![]() |
#1480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe hebben we dit kunnen mislopen? Op 14 november is acteur John Aniston, vader van Jennifer Aniston, overleden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |