![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust die administratoren hebben meer beroepseer en zijn discreter dan die minister. Ik moet ineens denken aan dat schandaal van dien milicien die begin jaren 80 na x jaar ontslagen te zijn geweest uit den ABL nog eens ging proberen van met zijn oud paswoord in te loggen en daar dan nog in slaagde ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe, hij zegt dan ook dikwijls zeer rake en ware dingen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 december 2022 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Paspoortfraude, valse (energie)contracten, .... Of er moet vele gemeenschapsgeld worden vergooid om dat proberen te vermijden (als de chantage dan al niet verder zou gaan) En u maakt zich druk over Willem die het allemaal zegt zoals u het niet wil lezen. Bedankt om even de prioriteiten scherp te stellen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 december 2022 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk voor de sinjoren zal het hen minder belastinggeld kosten dan die nutteloze BearCats die staan te verroesten of die protserige boot die hij aankocht om toerkes te varen rond het MAS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 december 2022 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want inderdaad het goed werkend >>>> itsmi programma <<<< wil de particratie ook al vervangen door >>> euuuuu hun "veilig" programma, pffffffffffffffff terwijl gemeente, stad, rechtbank ..... chaotisch en meestal niet functioneel bruikbare of veilige IT huisvest Alle dat stel ik vast als ik de kranten leeees, en wat staat er zoal NIET in de krant!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 december 2022 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er gewoon niemand op reageert zal hij op den duur wel verplicht zijn met zijn dagelijks éénzijdig gedram te stoppen. Of moet ik misschien veronderstellen dat wie op zijn eindeloos belgicistisch anti-Vlaams gedram antwoordt dit doet uit medelijden of enig ander woke motivatie. Zijn epistels zijn gewoon het lezen niet waard ingevolge zijn pathologische haat tegenover alles wat te maken heeft met de Vlaamse Regering en vooral de N-VA.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn nog altijd de criminelen die fout zijn he Willem. Als iedereen gedaan heeft wat hij/zij kon om het te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
Waarmee akkoord Hoewel ik eerder een model met een paal, ketting, grote markt en een kraam met stenen verkies. Citaat:
MAAR Ik heb hier een hoog Thomas Monjoie gevoel bij. Iedereen was op de hoogte van een mogelijk gevaarlijke situatie. En toch doet niemand iets. De procedures zijn gevolgd en het veiligheidsbudget is wat opgetrokken. En voor de bevoegde overheid was dat voldoende en daarmee is de kous af. Die mentaliteit zit duidelijk ook in het A'pense stadsbestuur. En het is die mentaliteit die oa ervoor zorgt dat de politiek geen enkele geloofwaardigheid meer heeft.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ... dat is de prijs die ge betaald. Als ge uw inbraakalarm niet aanzet omdat de kat altijd rondloopt in huis, ja dan gaat ge op een dag eens prijs hebben he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als ze alles met consultants moeten doen zijn ze meer kwijt dan die paar miljoen die ze nu aan die hackers moeten geven.
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het simplistische wereldbeeld van De Rode niet kapot maken he.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog een meer symbolische executie methode aan het verzinnen voor hackers trouwens, Iets met een paar serverkasten of een UPS batterij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Voor iemand met de nick sneaky vind ik het verbazend dat die veronderstelt dat de chantage stopt na één keer betalen.