![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#35981 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35982 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
van het Westen. ![]() Laatst gewijzigd door cato : 17 december 2022 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< massaal bloedvergieten noodzakelijk > Welke achterlijke 'ideologie' zit daar achter? Welke stompzinnige 'ideologie' schrijft zoiets voor? < de hele Russische bevolking lijdt > ... zoals zowat elke bevolking waar ook ter wereld vooral onder haar eigen 'leiders', me dunkt. 't Is bijvoorbeeld wel Putin - en niemand anders - die ervoor zorgde dat er nu zowat elke dag jonge en minder jonge Russen sneuvelen, hé. In het beste geval 'winnen' ze daar een puinhoop mee.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ons parlement en in heel wat andere parlementen heeft het vuile drugsverslaafde zwijn de aandacht mogen trekken, geheel ten onrechte.
![]() |
#35986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het pikt toch serieus hé....
Uw lievertje in het kremlin is nochtans een groter varken hé... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland heeft genoeg moeite gedaan. Op een bepaald moment is het op. Als de Angelsaksen een kruistocht willen voeren tegen de Russische Federatie met de hulp van wat nostalgische nazi's, vertegenwoordigd door een drugsverslaafde, is het normaal dat er een antwoord komt. Ik vind dat Rusland nog veel geduld gehad heeft, heel veel.
![]() |
#35988 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35990 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kruistocht? Nazi's? Drugsverslaafde? Het geduld van rusland?? Oekraïne heeft én een vlag én een volkslied én een gekozen president én een grondwet en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ja, juist, Oekraine is een buurland die Rusland provoceerde en treiterde, daarom voelde Poetin zich gekrenkt in zijn nationale trots en dan stuur je maar tanks de grens over en begin je maar met burgerdoelen te bombarderen in het ganse land hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wereldvreemd moet je zijn om tot zulk een conclusie te komen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat ik mijn privé leven beter niet vermeld op dit forum, maar om eerlijk te zijn heb ik vandaag heel de dag gedronken en nog andere zaken gedaan met een Oekraïense uit Dnipro die Zelensky als de enige goede president sinds de onafhankelijkheid ziet en Poetin als de antichrist.
Dus het is niet eenduidig, maar is wel een minderheid die er zo'n mening op nahoudt. Laatst gewijzigd door tomm : 18 december 2022 om 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha , lol gast get a real life.....
Precies of wij hebben daarvoor interesse... We zitten hier niet in uw heimatland hé.... Hier kan jij vrijuit spreken hé , ge loopt hier nog altijd los hé , koester die gedachte en die vrijheid die eraan verbonden is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 18 december 2022 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral in Rusland niet he ,dat is het verschil tussen west én oost .....
U kan hier uw pro russische litanie ongestraft blijven afdraaien ,moest ik mijn pro-westerse litanie in Rusland op dezelfde manier afdraaien , was ik allang in verzekerde bewaring genomen wegens activiteiten die vol tegen de Russische belangen (lees censuur ) ingingen die alzo de zogenaamde staatsveiligheid in het gedrang zouden brengen... Ik zou niet lang vrij daar mogen rondlopen hé wegens een gevaar voor staatsveiligheid , u hier daarentegen mag vrijelijk uw gal ongestraft spuien.... Laatst gewijzigd door Svennies : 18 december 2022 om 02:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zou zeggen "cut the bullshit". En vooral stop de westerse oorlog tegen Rusland, want die kan wel eens helemaal verkeerd aflopen. De eerste zal op Brussel vallen, slechts de tweede of derde op Den Haag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat te zeggen dat ik destijds eind de jaren 80 en de volledige jaren 90 hopen kleding van mijn kinderen en zelfs nieuw aangekocht speelgoed heb meegegeven met mijn Russische kennissen opdat die kinderen het ginds in de kochoze een beetje beter kregen...
Nu denk ik ,onnozelaar ,ze zijn al de inspanning en het geld niet waard geweest.... Ik had dat beter gedoneerd aan de armlastigen in mijn eigen land.... |
![]() |
![]() |