![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, die zakdoeken zagen eruit alsof ze gestreken waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen mijn kinderen nog thuiswoonden moesten ze alleen 1x/ week hun slaapkamer opruimen en stofzuigen. Verder hadden ze geen huishoudelijke taken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ooit een lakenpers gebruikt om te strijken. De lakens netjes plooien en tussen de planken leggen. Niet te hard aandraaien. De dag daarna zijn ze perfect gestreken. We gebruikten dat ook voor fluwijnen, zakdoeken en zelfs T shirts. Zeer energiezuinig en milieuvriendelijk toestel.
Spijtig genoeg niet meer in m'n bezit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds. Op een bepaald moment stond ik met haar te praten in de tuin en ik zei dat ik wel eens zin heb in een goeie couscous. Resultaat, 's avonds stond de dochter aan ons voordeur met een grote plateau couscous. Echt lekker, met alles er op en eraan.Twee dagen later ging ik met de afgewassen plateaus terug naar de buren, en had wat geld meegedaan. Dat laatste was er te veel aan, not done. Ik moest maar eens bij gelegenheid wat fruit kopen of zo. Enfin, je ziet maar. En ik kan je garanderen dat er daar discipline in huis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flanel is voor in de winter hé gast.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat van die achterdeur naar binnen, dat kan kloppen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 december 2022 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weten die eigenlijk wel wat ze zouden willen ?? Denk het niet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2022 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom mijn vraag ; Wat zouden die Marokkaanse vrouwen anders moeten doen ? Zouden die anders gaan zwemmen of naar de Fitness gaan ? Of met vriendinnen op café willen ? Of naar een concert in de AB ? Of een fietstochtje gaan maken in de Vlaamse Ardennen ? Een potje gaan tennissen ? Ik zou zeggen laat ze tenminste hun enige bezigheid. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2022 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je ziek bent natuurlijk niet, dan zal je partner even extra mogen bij springen. Zo erg is dat toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat is een goede zaak geweest voor de rijkdom van de gezinnen. Want een dikke halve eeuw later kunnen we allemaal een lot bouwgrond kopen van 1000+m2, er een huis op laten bouwen naar onze wensen, liefst nog een nieuwe auto en een snoepreisje in datzelfde jaar doen, en dan alles op 15 jaar afbetalen om dan de rest van je werkende carriere op te potten voor je pensioen! In tegenstelling tot wat de gezinnen vroeger moesten doen om rond te komen met 1 loon! Nml. een oud klein krot kopen, er 10 jaar in verbouwen, 30 jaar afbetalen, op reis gaan naar "de limburg" voor de eerste 10 jaar, je rijdt met een een koriaanse microauto die je deelt met de helft van het stad. Je werkt samen 120u/week en goocheld met je uren om in opvang voor je kinderen te voorzien, en hoopt dat je ooit 1 van de gelukkigen zal zijn die nog op pensioen mag. Op het einde van het jaar krijg je 2 brieven in de bus, 1 van de fiscus, en 1 van je energieleverancier, en 2 dagen later wordt je wakker met hoofdpijn en een paar lege flessen whiskey naast je zetel. Maar goed ook want het is terug maandag, en een nieuwe dag om lekker te gaan werken om je schulden af te betalen. ![]() ![]() Oh wacht, ik had het net omgekeerd, dat laatste is wat mensen nu doen met 2 voltijdse lonen i.p.v. 1. Raar, je zou toch verwachten dat het omgekeerd was? Vooruitgang noemt men dat dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je teveel werk hebt thuis, laat dan één van de partijen part time werken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |