![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Wordt elektrisch rijden peperduur?
Dat is het al, bij aanschaf auto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Ik lig prinsheerlijk in mijn ligzetel. Ook bij deze temperaturen. dat noemen ze gekleed zijn.
Mijn echtgenote gaat een stapje verder, en heeft elektrisch verwarmde handschoenen en vest. Die vind het steeds grappig als haar collega's vragen "is het niet koud?"
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze komen thuis en hop aan de kabel. Ze rijden naar hun werk en hop aan de kabel. Die merken niet veel. Allicht kan jij op uw werk gratis laden of aan 10 cent. En kom je thuis waar je bijgebouwen 50 zonnepanelen op ligt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 december 2022 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk merk je dan ook amper iets over rijbereik, je hoeft dan ook niet op tijd op je werk te zijn, je kiest zelf als baas wanneer je werkt, laadt, je rijbereik en of je vertrekt of niet met 10 koffie-tussenstoppen om bij te laden voor je rijbereikverlies of je schakelt dan toch simpel over op naft/diesel? ![]() Nu, dat is geen persoonlijk verwijt naar jou, het wordt je gegund en de politiek biedt jou deze mogelijkheden/achterpoortjes die jij dan ook gebruikt (je zou gek zijn als je dat niet deed) maar het is allemaal toch niet zo rechtvaardig, wel?
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() • Voor bepaalde Belgische particulieren ook, zelfs zonder geschenken.
![]() https://www.febiac.be/public/pressre...D=1440&lang=NL • In Nederland - mét een bescheiden eco-cadeau van € 3.350* BEV max 45k - loopt het aandeel particulieren die een BEV kochten in 2022 alvast richting 50%. In het eerste kwartaal 2022 was dat zelfs 52% voor de particulieren, q1-2021 was dat 34%, nochtans was de *aangevraagde cadeau daar 4000 €. (*SEPP-subsidie) Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 december 2022 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland heeft een gans andere fiscaliteit wat betreft mobiliteit.
Net als Noorwegen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het zijn met de mensen die thuis hun EV moeten opladen?
Onder de koudste omstandigheden verloopt het opladen ruwweg drie keer zo traag als bij warmer weer. Dit komt vooral omdat de temperatuur de snelheid en efficiëntie van de chemische reacties in een accu beïnvloedt. Mogelijks hebben ze hulp nodig want hun auto staat al van vorige week op te laden en ze geraken niet buiten. Is er een noodplan voor die mensen?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 december 2022 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook een auto van 100 000 die zomaar uit de zakenlucht valt ? Kiezen wanneer te werken ? Maar toch Mensen met een zaak die staan op, rond 10.00 uur, zetten een half uurtje de geldkraan open, en als ze gewassen en geschoren zijn in een badkamer waar het 25°C is, gaan ze doen waar ze zin in hebben. Wat houdt u tegen ?
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat er nu scheelt is dat het niet meer op zonne-energie gaat.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen ziet alleen maar de voordelen van een bepaald statuut, maar heeft het nooit over de nadelen. Ik heb geen zin om te klagen over mijn pensioenstatuut, maar ik heb het eigenlijk ook wel gehad met gasten die vitten op elk voordeel dat de zelfstandige dan heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superchargers en andere chargers werken niet in de koude die Amerika nu meemaakt.
https://youtu.be/fq0RAjJ1PKQ
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Telkens die onzin naast de kwestie door persoonlijk te worden is strontvervelend en off topic.
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En iedereen kan aan pensioensparen doen om het wettelijke pensioen aan te vullen. Citaat:
Er zijn zelfstandigen die toegaven meer dan 3 miljoen (bf) verdiend te hebben en toch maar 250.000 aangeven waarop dan 20,5% belastingen betaald hoeven te worden....nogal een verschil en eigenlijk fraude/verlies waarvoor dan de belastingbetalers opdraaien, nietwaar? Citaat:
Je hebt ook niks te klagen want je pensioen werd reeds gelijkgeschakeld met het werknemerspensioen. Je betaalt als zelfstandige tenslotte 20,5% op wat je zelf aangeeft als inkomen, al dan niet gesjoemeld, alwaar de werknemer, zonder fiscale aftrekmogelijkheden, 33,57% aan sociale bijdragen moet leveren voor hetzelfde minimumpensioen. Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oma...zo werkt dat niet hoor die belasting.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 23 december 2022 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |