![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist u. Deze Vivaldi regering is hardvochtig en heeft veel kapot gemaakt voor de mensen. Het zal decennia duren om de schade die deze regering berokkend heeft weer recht te trekken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij leven in een rijk land of graven wij liever putten en niet alleen op de banen.
Met alle respect voor Emiel Goelen en ik doe hem even na: "U betaalt toch ook!" Waarom schrteef ik putten graven? --------------------------------------- Budgettaire inspanning van 50 miljard https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...e4d150271cd8e4 De geldstromen tussen Congo en België doorgelicht https://palnws.be/2022/06/de-geldstr...e-doorgelicht/ Ons land belooft 800 miljoen euro op conferentie voor Oekraïne: “België laat niemand in de steek” https://www.hln.be/nieuws/ons-land-b...teek~ae044e6b/ Dat laatste uit de tekst "België laat niemand in de steek" is wel gieren want ik denk dat er wel onder de autochtone bevolking mensen zijn die dat in twijfel durven te trekken. Misschien moeten wij de steen dan nog werpen naar sommige partijen die dit alles nog neer verknoeiden zo door de jaren heen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 december 2022 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, je beseft tenminste dat je geen inhoudelijke argumenten hebt om uw beweringen te staven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beseft toch dat ik enkel maar reageerde op uw bewering zonder enige vorm van bron? Of is zelfs dat u niet duidelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2022 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |