![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
doe aub verder! ![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rituele kindermoorden
![]() Ja zeer grappig deze generatie fascisten die de boze werken van nazi Duitsland riant overstijgen en het hun plebs als groter goed weten verkopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat ik nu beweer is zo af te lezen achter de schermen van de leugen waarin we gewiegd werden.
Tijd zal het u leren, maar dan is het te laat om terug te keren. De transhuman is het nieuwe Arische ras, ze gaan letterlijk over miljoenen lijken (straks miljarden) om daar toe te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto is niet van een 3 maand oude foetus, just saying.
Ik ben niet voor abortus maar ook niet tegen, het zijn maar religioten die elke ei- en zaadcel aanzien als nieuw leven die gemaakt moet worden om zo de wereld helemaal te overbevolking. Dat we de verkeerde soort hiermee aan het uitroeien zijn is misschien wel waar maar zolang het vrijwillig gebeurt kan ik er niets over zeggen. Abortus zou wel humaner mogen gebeuren, ze doen alsof een 3 maand oude foetus geen pijn kan voelen maar dat is pertinent onwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti kinderen zijn is tegen natuurlijk.
En tegen natuurlijke organismen overleven niet. Dat is een natuurwet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 december 2022 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeer ongewoonlijk....Von der leyen weigert mee te werken aan anti corruptie onderzoek binnen de EU naar aanleiding van de Pfizer Covid vaccins.
https://www.berliner-zeitung.de/wirt...deal-li.281403 |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() De samenzweringstheorie dat op Twitter er duchtig op los gecensureerd werd, en dat "the science wasn't settled" is nu een feit geworden.
Kritische artsen werden vakkundig de mond gesnoerd, en het brede publiek dacht effectief dat er slechts met 1 stem gesproken werd. Lock them up mask them inject them DAT was het enige wat "mocht" gezegd worden. https://twitter.com/davidzweig/statu...qhBOEBHi0j1YMg We mogen ERG van geluk spreken dat twitter het allerenigste massa-platform was waar deze censuur gold. (not!)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 december 2022 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() verdere bewijzen van censuur, omtrent snotvalling19.
Een zéér pertinente vraag; wie heeft er ooit beslist dat wetenschappers die het officiële narratief afkeurden, moesten gecensureerd worden? Wat dat zijn degenen die moeten bengelen aan de koord, tot de koord breekt van ouderdom. https://www.theepochtimes.com/dr-mar...aign=ZeroHedge
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 december 2022 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk, de censuristen hebben onnoemelijk veel schade veroorzaakt, tijd voor een gepaste straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof zelfs dat die idioten bij Twitter - die duidelijk ook nogal veel "menswetenschappers" waren die geen ballen kennen van echte wetenschap - dachten dat ze "aan de goeie kant van de geschiedenis" stonden, en dachten dat ze "de wetenschap" hielpen, door "zeveraars te bannen". Het is natuurlijk zo dat als klucht-netwerken zoals Twitter nu al de referentie zouden zijn voor "wetenschappelijk debat", wat dus vroeger op wetenschappelijke conferenties, en wetenschappelijke publicaties waren, maar blijkbaar is dat "te moeilijk" voor de meesten, je niet moet verwachten dat het goed zal aflopen. Zoals destijds al gezegd, het gedrag van een groot aantal niet-wetenschappers en het feit dat het gros van de bevolking totaal niks kent van wetenschap, omdat ze volledig zijn opgegaan in een ganse hoop nep-wetenschappelijke menswetenschappelijke lulkoek, gaat enorm veel schade toebrengen aan de echte wetenschap, hoewel die zelf nooit problemen heeft veroorzaakt. De echte wetenschap was verdwenen als het Twitter zeveraars zijn die aan "peer review" doen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Levensgevaarlijke zotten die onze gezinnen en alzo eigen gezin in gevaar brachten. Laten wij hopen dat er een sterk voorbeeld volgt waarvan ze aan een lantaarnpaal knopen een daad van genade blijkt. Babylonische lobbyhoeren ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Pas nog een bericht gezien ergens (doet "de rondes") van een of andere verwarde jongeman, dat hij zo fier was dat hij z'n eerste menstruatie had na "getransitioneerd" te zijn. Zonder baarmoeder. Met XX chromosomen. Je moet U eens inbeelden wat een enorme inspanning het vraagt om een mens foutief te doen geloven dat hij van man naar vrouw kan gaan, of vice versa. Allez, laat maar nen baard implanteren, laat uw borsten wegsnijden, laat U ne penis aannaaien. Jot, go for it. Dan bent ge a la limite een mismeesterde vrouw, maar nog steeds gene man. Het ergste is dat er mensen zijn die aan wat ik hier zeg niet alleen aanstoot nemen, maar dat ze "de wet" gebruiken om mij te verhinderen dat te zeggen. En mij eigenlijk doen nadenken "zou ik het wel neerschrijven." Die mij doen twijfelen of ik een niet gefalsifieerd wetenschappelijk standpunt, nog wel durf aanhalen, quoi. DIE mensen zijn de nieuwe inquisitie. Den ene moment moogt ge niet zeggen dat een snotvalling een snotvalling is, en dat de zwakken van de maatschappij zich moeten beschermen, eventueel met hulp van de overheid. Neen, ge MOET zeggen dat iedereen opgesloten moet worden, dat iedereen gemuilkorfd moet worden, dat iedereen geïnjecteerd moet worden. Zonder wetenschappelijke basis. Wetenschappers die dat duidelijk willen maken, worden, BEWEZEN, gecensureerd. De andere moment moogt ge niet zeggen dat IEDEREEN het slachtoffer kan zijn van racisme. De andere moment moogt ge niet zeggen dat XX chromosomen en XY chromosomen niet uitwisselbaar zijn De andere moment moogt ge niet zeggen dat het leven start bij de conceptie De andere moment moogt ge niet zeggen, dat naast Putin, "de onzen" ook maffia-bazen zijn. De andere moment moogt ge niet zeggen dat het klimaat zich geen ballen aantrekt van de mens. En ga zo maar door.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat je niet mag zeggen mag je wel vragen.
Dat is zo'n juridische achterdeur waarmee je alles mag zeggen zolang het maar in vragende zin is. Vraagteken niet vergeten eh.
![]() |
#115 |
|
![]() Waar zijn we mee bezig?
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat men de cynische propaganda en censuur van bijvoorbeeld de Soviet Unie, en van sommige staten en politici, niet mag verwarren met al die welwillende zieltjes van pretentieuze niksnutten die een hoge opinie van zichzelf hebben en denken dat ze de juiste mensen napraten. En daar echt van overtuigd zijn. Ware Gelovigen dus. Je ziet er hier ook op 't forum zo. Pseudo intellectuelen die denken dat zij de echte waarheid en wijsheid in pacht hebben, en moeten beletten dat er teveel domme dingen verteld worden die brave mensen wel eens zouden kunnen geloven. In welke mate die Brave Gelovige Pseudo intellectuelen gemanipuleerd worden door een cynische bende, en in welke mate dit gewoon een emergent fenomeen is, durf ik niet te zeggen, maar ik ben er redelijk van overtuigd dat bij die commerciele sociale netwerken, er een groot deel emergent is. Zoals veel linkse Gutmenschen, die ook echt geloven dat vuile rechtse praat best gestopt wordt, want nergens goed voor. Citaat:
Wat dat fenomeen eigenlijk veel gevaarlijker maakt, omdat het gedecentraliseerd is, en het niet volstaat om de cynische bende te fnuiken om ervan af te zijn. De pretentieuze onlogische onwetenschappelijkheid van mensen met een hoge opinie van zichzelf is bijzonder gevaarlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Misschien daarom al die aandacht van de westerse pers voor Covid in China. Ondertussen is er heel ander nieuws dat onder de radar verdwijnt... voorlopig.
Videos: https://vk.com/wall524642477_20624 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk in tegenspraak met de UITERST DOMME propaganda die errond gevoerd werd, dat ze PERFECT VEILIG zouden zijn, en als dusdanig het strikt enige geneesmiddel ter wereld zijn op homeopathie na, die totaal geen nefaste effecten heeft. Maar men moet het ook niet overdrijven: die vaccins zijn ook niet "problematisch", en hebben helemaal geen zulke grote nefaste effecten dat ze 'grote delen van de bevolking hun gezondheid zouden schaden op significante manier". Kortom, we hebben het hier over KLEINE PRUTSEN. Het feit dat die kleine prutsen er waren, om een andere minuscule pruts zogezegd tegen te gaan, geeft aan hoe waanzinnig onze medische wereld is geweest, maar het heeft in de grond niks dramatisch (op het intellectuele na, dat we moeten beseffen dat het gros van de creme van onze geneeskundige wereld gemakkelijk meegaat met kwakzalverij). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe ontneem je het zuurstof van die zgn Gutmensen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrick, zijn dat geen twee totaal verschillende zaken ? Peer reviewing is niet iets dat men doet op twitter door tegen Staf de Giraf of Fons de Spons, of Struisje de Vogel te gaan leuteren hee... Twitter is sociale media, een leuter-kanaal, privé en dus onderhevig aan de regels die de eigenaar oplegt. Een peer review process is toch écht wel heel wat anders ? |
|
![]() |
![]() |